

TikTok zawalczy ze Spotify i Apple Music?
Pozycja medium społecznościowego jakim jest TikTok wciąż utrzymuje się na podium. Szum jaki generuje aplikacja oraz niesprzyjające jej otoczenie nie przeszkadzają jej w nieustannym rozwoju. Zdumiewający...

Laptop do pracy biurowej – jak powinien wyglądać oraz czym...
Zakup laptopa firmowego tylko z pozoru należy do łatwych zadań. Warto wtedy zwrócić uwagę na szereg cech i rzeczy, które mogą przydać się w późniejszym jego...

E-mail w pigułce, czyli jak napisać skuteczny mailing z wysokim...
Chyba ogromna większość z czytających ten tekst może śmiało zaświadczyć, że jest posiadaczami adresu mailowego. Ten w końcu potrzebny jest nam często w szkole, na pewno...

Firma krzak, czy firma godna zaufania – jak zadbać o...
Wykreowanie dobrego wizerunku w sieci jest kluczowe pod kątem pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymania tych już zjednanych. Postrzeganie marki jako godnej zaufania możliwe jest dzięki...

Data-driven design, czyli po co i jak analizować dane w...
Coraz większe zainteresowanie analityką produktową jest pokłosiem pracy ewangelistów badań, którzy na każdym kroku podkreślają rangę tychże dla każdego procesu. Dane pozwalają nam trafniej interpretować rzeczywistość....

Moda na internetowy vintage? – Re-commerce popularny w Polsce
Już 51,6% Polek i Polaków deklaruje, że kupuje rzeczy z drugiej ręki1. To odpowiedź na zmieniające się nastroje konsumenckie i dążenie do bardziej odpowiedzialnego życia z...

Jak prawo chroni firmową domenę internetową?
W dzisiejszych czasach rozpoznawalność marki buduje się w dużej mierze dzięki sieci. To właśnie internet jest często pierwszym miejscem, gdzie konsument styka się z określonym produktem...

Jak mogę handlować Bitcoinami?
Handel kryptowalutami jeszcze nigdy nie był tak łatwo dostępny, jak dzisiaj. W trakcie dokonywania transakcji, musisz jednak uważać jakie podejmujesz decyzje. Każda spekulacja wiąże się w...

W ciągu roku liczba ofert pracy w branży IT wzrosła...
No Fluff Jobs, serwis z ofertami pracy dla IT, sprawdził, jak zmieniła się branża w I połowie 2022 roku w porównaniu z analogicznym okresem w 2021...

Jak według Gartnera wygląda dzisiejszy e-commerce biznesowy?
E-commerce zajmuje coraz więcej przestrzeni w kanałach rynku B2C, ale i w B2B inwestycje wzrosną. Impakt spowodowany pandemią i rozwojem nowych modeli biznesowych zmusi większość firm...

Przygotowania do Cookieless World: MGID rozszerza swoje rozwiązanie w zakresie...
MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła rozszerzenie swojego rozwiązania w zakresie kontekstowej sztucznej inteligencji w Polsce po pomyślnym przetestowaniu i uruchomieniu go na rynkach USA, Europy i...

Co powinieneś wiedzieć o promowaniu się na TikToku
TikTok to aplikacja charakteryzująca się niezwykła dynamiką, dzięki czemu jest w stanie zaangażować miliony użytkowników. Stale ewoluujący content jest jednym z głównych czynników, dzięki którym aplikacja...

Jak używać push notyfikacji do zwiększenia efektywności kampanii sprzedażowej
Mobile marketing ma wiele oblicz i jest jedną z metod dotarcia do klientów docelowych. Możliwości, jakie oferuje są bardzo wysokie, zważywszy na komponent tytułowej mobilności, cechującej...

Co składa się na pozycjonowanie strony?
Jakie elementy składają się na pozycjonowanie strony internetowej? Co sprawia, że nasz blog czy sklep internetowy jest wysoko w wynikach wyszukiwania? Sprawdzamy najważniejsze punkty, o których...