Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, Alior Bank intensyfikuje działania mające na celu wzmacnianie zdalnych kanałów obsługi. Idąc w kierunku rozwoju rozwiązań dla klientów indywidualnych Alior wprowadził aktualizacje do aplikacji mobilnej. W nowej wersji Alior Mobile, użytkownicy mają większe ułatwienia w personalizowaniu aplikacji. Odświeżona aplikacja jest już dostępna dla wszystkich klientów banku!
Spośród ponad 20 milionów klientów indywidualnych aktywnie korzystających z bankowości mobilnej w drugim kwartale 2023 roku, ponad 14 milionów z nich można określić mianem „mobile only”.
Oznacza to, że 70% użytkowników loguje się przynajmniej raz w miesiącu do aplikacji mobilnej, lecz w ogóle nie korzysta z bankowości internetowej. Z myślą o tej grupie użytkowników, aplikacja mobilna Alior Banku przeszła kolejne istotne zmiany.
– W czerwcu bieżącego roku Alior Mobile został nagrodzony w kategorii Best Mobile Banking App konkursu The Digital Banker. Kapituła doceniła przede wszystkim nasze innowacyjne usługi, w tym Alior Pay i Moje Rachunki, a także wdrożenie szeregu nowych inicjatyw i ulepszeń do już istniejących rozwiązań w aplikacji mobilnej. Jej kolejne aktualizacje są dowodem na to, że nie spoczywamy na przysłowiowych laurach. Zgodnie z naszą strategią, chcemy dalej rozszerzać wachlarz usług dostępnych w Alior Mobile. Wszystko po to, by ułatwiać klientom codzienne bankowanie – mówi Wojciech Dubiel, Dyrektor Działu Produktu Alior Mobile w Alior Banku.
Nowości w wyglądzie i personalizacji
W ramach najnowszej aktualizacji, użytkownicy Alior Mobile zyskują jeszcze większą kontrolę nad wyglądem i personalizacją swojego doświadczenia. Jednym z kluczowych ulepszeń jest możliwość samodzielnego decydowania o wyświetlanych produktach oraz ich kolejności na ekranie głównym.
Proces ten odbywa się poprzez zakładkę „Wygląd” w sekcji „Widok produktów na pulpicie”, gdzie użytkownicy mogą swobodnie modyfikować trzy główne sekcje: „Produkt główny”, „Pozostałe produkty” oraz „Ukryte produkty”. Przenoszenie elementów pomiędzy sekcjami staje się intuicyjne dzięki symbolom „+” i „-„, a dostosowywanie ich kolejności jest możliwe za pomocą przeciągania i upuszczania.
Moje Produkty i Moje Karty – dla wygody użytkowników
W nowej wersji aplikacji wprowadzono dwie dedykowane zakładki produktowe: „Moje produkty” oraz „Moje karty”. Każda z tych zakładek została starannie podzielona na segmenty, takie jak „Rachunki”, „Lokaty”, „Produkty kredytowe”, „Otwarta bankowość” oraz „Produkty inwestycyjne”.
Dla użytkowników kart, znajdą one również przejrzystą prezentację „Kart do konta” oraz „Kart kredytowych”. Klikając na wybrany produkt, użytkownik zostanie przekierowany do szczegółowych informacji na jego temat.
Szybki dostęp do ulubionych transakcji płatniczych
Innowacyjną funkcją jest wprowadzenie sekcji „Zapisani odbiorcy”, dostępnej zarówno na pulpicie, jak i w zakładce „Płatności i Usługi”. Ta sekcja umożliwia błyskawiczne przeprowadzenie transakcji płatniczej na wybrane konto bankowe. Oferuje ona dostęp do ulubionych odbiorców, obejmujących przelewy krajowe, podatkowe, doładowania, przelewy zagraniczne oraz walutowe. Użytkownicy mogą przypinać wybrane profile do ekranu głównego, zarządzać ich kolejnością i szybko realizować płatności, korzystając z intuicyjnych opcji „+” i „-„.
Dodatkowe ułatwienie to sekcja „Pozostali odbiorcy”, gdzie użytkownicy mogą przechowywać kolejnych dwudziestu odbiorców. Proces dodawania nowego członka do listy jest prosty – podczas wykonywania przelewu, użytkownik zaznacza pole „Dodaj do listy odbiorców” i wpisuje nazwę. Po sfinalizowaniu transakcji, informacja o wykonanej płatności oraz dodanym odbiorcy pojawia się na ekranie głównym.
Pełna gama nowości została udostępniona wszystkim klientom banku w styczniu br., zwiększając tym samym funkcjonalność i dostosowanie aplikacji Alior Mobile do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Alior Mobile nominowana w Mobile Trends Awards 23!
Rozwój aplikacji Alior Mobile, wprowadzający szereg nowości, takich jak personalizacja wyglądu i funkcjonalności produktów oraz ułatwienia w szybkim dostępie do ulubionych transakcji płatniczych został nominowany do MTA’23.
Bank nie próżnuje podobnie w przypadku usług płatniczych. Alior Bank wprowadził i doskonali usługę Alior Pay, co także zostało zauważone przez Kapitułę Konkursową MTA.
Już 21 marca odbedzie się Mobile Trends Awards! To czas, gdy najważniejsze innowacje w świecie mobilności zostają uhonorowane prestiżowymi statuetkami. Znamy już nominowane projekty. Alior Bank został nominowany w dwóch kategoriach, czyli „Bankowość Mobilna” i „Fintech”.