
Reklama, która widzi, słyszy i wie więcej niż my
Facebook, YouTube, TikTok czy Instagram? Gdzie inwestować budżet reklamowy, by naprawdę dotrzeć do swojej grupy docelowej? Najnowszy raport „Social Media 2025”, przygotowany przez Gemius, PBI, IAB...
Facebook, YouTube, TikTok czy Instagram? Gdzie inwestować budżet reklamowy, by naprawdę dotrzeć do swojej grupy docelowej? Najnowszy raport „Social Media 2025”, przygotowany przez Gemius, PBI, IAB...
W obliczu rosnących wyzwań rynkowych, cyfrowej transformacji i wymagań związanych z ESG, polscy przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po fundusze unijne jako strategiczne źródło finansowania rozwoju. Jak...
Globalna konkurencja i i dynamiczne zmiany technologiczne stawiają polską branżę IT staje przed wyzwaniem – ale i szansą – jaką niesie ze sobą raportowanie ESG (Environmental,...
Ponad dwie trzecie aktywnych zawodowo Polek i Polaków uważa, że jeśli stanowisko umożliwia pracę zdalną, to decyzja o wyborze takiego trybu powinna należeć do pracownika. Takiego...
Rynek pracy IT w Polsce w 2025 roku pokazuje wyraźną zmianę nastrojów wśród specjalistów. Wynagrodzenia pozostają wysokie, ale poziom satysfakcji i gotowość do zmiany pracy są...
Czy polskie firmy są gotowe na przyszłość, w której wiedza, różnorodność i technologia muszą iść ramię w ramię? Raport „Biznes napędzany cyfrowo – czy przez ludzi?”...
O sztucznej inteligencji mówi się dziś wszędzie. Jedni widzą w niej rewolucję, drudzy podchodzą z dystansem. Ale zamiast pytać, czy AI to przyszłość (bo to już...
Branża IT od lat uznawana jest za jedną z najbardziej dynamicznych i pożądanych ścieżek zawodowych. Ale czy rok 2024 potwierdził ten status? Z danych zawartych w...
Polski rynek IT wciąż dynamicznie się rozwija – mimo globalnych wyzwań, rośnie zapotrzebowanie na specjalistów, zmieniają się formy pracy i oczekiwania względem pracodawców. Na podstawie najnowszego...
Marketing mobilny nieustannie ewoluuje, dostosowując się do zmieniających się technologii i rosnących oczekiwań użytkowników. Sztuczna inteligencja, rzeczywistość rozszerzona, kontekstowe reklamy i analiza big data to tylko...
W dobie dynamicznego postępu technologicznego coraz częściej wymieniamy smartfony na nowsze modele. Marketing firm technologicznych skutecznie zachęca do zakupu kolejnych urządzeń, ale cena tej konsumpcji jest...
W niezwykle konkurencyjnym świecie e-commerce, firmy nie mogą już polegać wyłącznie na jednym kanale sprzedaży. Klienci oczekują płynnego i spójnego doświadczenia zakupowego, niezależnie od tego, czy...
Sztuczna inteligencja od lat kształtuje sposób, w jaki Google dostarcza wyniki wyszukiwania. Od PageRank (1996) przez RankBrain (2015), BERT (2019) i MUM (2021), aż po najnowszą...
Tylko 25% lokalnych firm posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach przed zakupem, wynika z najnowszych badań TRUSTMATE.io....