
Jak stworzyć landing page?
Marketerzy wiedzą, że nic co proste, wcale nie jest łatwe, a w prostocie tkwi zwycięstwo. Sprawdza się to szczególnie, gdy mowa o landing page’ach, których tworzenie...
Marketerzy wiedzą, że nic co proste, wcale nie jest łatwe, a w prostocie tkwi zwycięstwo. Sprawdza się to szczególnie, gdy mowa o landing page’ach, których tworzenie...
O tym, że social commerce będzie się rozwijać na fali mediów społecznościowych wiadomo już było od co najmniej dwóch lat, choć wprawieni analitycy przewidywali to już...
E-commerce to przede wszystkim wzrosty. Fakt ten nie zawsze musi oznaczać czegoś pozytywnego dla internetowych sprzedawców. Spostrzegłszy dwie strony medalu, oprócz większej liczby pieniędzy na koncie,...
Masowa wysyłka SMS do klientów, o której można więcej dowiedzieć się pod adresem https://mprofi.pl/, nie jest nowym rozwiązaniem. Wiele firm utylizuje ją już od lat, natomiast inne...
Social selling to modny ostatnio zwrot wśród sprzedawców i ekspertów od mediów społecznościowych. Popularność zyskuje od kilku lat, jednak swój szczyt osiągnął w miesiącach pandemii, kiedy...
Rynek płatności odroczonych wzrósł w latach 2018 – 2020 aż czterokrotnie i w skali globalnej osiągnął wartość 80 miliardów dolarów. Według przewidywań, do 2025 roku może...
Sklepy internetowe mają czas do 28 maja, by dostosować się do wymagań unijnej dyrektywy Omnibus, rozszerzającej ochronę praw konsumentów. Nowe przepisy mają zapobiegać m.in. nieuczciwemu zawyżaniu...
Hej idziemy razem na zakupy? – to pytanie pada coraz rzadziej. Pandemia na zawsze zmieniła układ sił w handlu, zakupy w sieci zyskały kosztem tradycyjnych metod...
Mnogość artykułów traktuje o tym, jaką niefrasobliwością okazałby się brak inwestycji w m-commerce. Coraz więcej użytkowników równa się coraz większym przychodom w tym kanale. Niektórzy nie...
Jak już ze wszech miar wiadomo handel internetowy to dojrzewające drzewo, na którym rośnie coraz więcej dojrzałych owoców. Nie oznacza to jednak, że starsze drzewa są...
Po cichu i stopniowo telefon komórkowy staje się wiodącą na świecie platformą zakupową, bez względu czy prowadzisz swoją sprzedaż w ramach własnego sklepu internetowego, czy poprzez...
Sektory spożywczy i gastronomiczny dynamicznie rozwijają działalność online – tylko w 2021 r. niemal 4 tys. sklepów spożywczych oraz 2,5 tys. lokali gastronomicznych dodało do podstawowej...
Coraz więcej raportów i analiz pokazuje, że w większości, osoby odwiedzające witryny internetowe to użytkownicy kanału mobilnego. Raport e-point i Google mówi też, że odznacza się...
Skrótowiec NFT, choć odpowiada za pojęcie przez wielu nierozumiane, tak coraz więcej organizacji decyduje się na ich implementację w swój inwestycyjny portfel. Jaką rolą tokeny mogą...