
Moda na internetowy vintage? – Re-commerce popularny w Polsce
Już 51,6% Polek i Polaków deklaruje, że kupuje rzeczy z drugiej ręki1. To odpowiedź na zmieniające się nastroje konsumenckie i dążenie do bardziej odpowiedzialnego życia z...
Już 51,6% Polek i Polaków deklaruje, że kupuje rzeczy z drugiej ręki1. To odpowiedź na zmieniające się nastroje konsumenckie i dążenie do bardziej odpowiedzialnego życia z...
E-commerce zajmuje coraz więcej przestrzeni w kanałach rynku B2C, ale i w B2B inwestycje wzrosną. Impakt spowodowany pandemią i rozwojem nowych modeli biznesowych zmusi większość firm...
Mobile marketing ma wiele oblicz i jest jedną z metod dotarcia do klientów docelowych. Możliwości, jakie oferuje są bardzo wysokie, zważywszy na komponent tytułowej mobilności, cechującej...
Wiele artykułów i opracowań badawczych sugeruje, że handel stacjonarny będzie sukcesywnie i mocno wypierany przez jego cyfrową wersję. Niektórzy nazywają to nawet detaliczną apokalipsą i wieszczą...
Prowadzenie sklepu internetowego wydaje się doskonałym pomysłem na biznes, jednak przed jego uruchomieniem musimy pamiętać o kilku bardzo istotnych kwestiach. Dzięki temu będziemy dobrze przygotowani do...
Dnia 2-go czerwca, Pinterest ostatecznie podpisał umowę na przejęcie modowej platformy THE YES. Startup zakupowy opiera się na sztucznej inteligencji i umożliwia stworzenie spersonalizowanego kanału zakupów...
Narzędzia POS oraz WMS to niektóre z rozwiązań systemu ERP Streamsoft Verto, jakie pozwalają R-GOL na kompleksową realizację sprzedaży w modelu omnichannel. Jak działa Streamsoft Verto...
Szósty zmysł handlowców – tak nazywane są rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które wprowadzają zupełnie nową jakość w zarządzaniu dostępnością produktów na półkach sklepowych. Po polski...
Prowadzenie sklepu internetowego już teraz jest nie lada wyczynem, a przyszłość ma okazać się jeszcze surowsza. Rosnące ceny produktów, koszty obsługi, ciągły przyrost konkurencji z dużym...
Automatyzacja sprzedaży to jeden z najszybciej rozwijających się trendów e-commerce, z którego w praktyce skorzystać może każdy przedsiębiorca myślący o rozwoju swojego biznesu. Wbrew pozorom automatyzacja...
Jak wiemy, niektóre aplikacje mają bardzo silne odwołanie do wzorców znanych nam z codzienności. Czy w środowisku mobilnym powinno się odwzorowywać rzeczywistość czy tworzyć zupełnie nową?...
W pewnym uproszczeniu hosting to taka usługa, która pozwala posiadaczowi strony firmowej na udostępnianie zasobów w sieci wirtualnej. To właśnie dzięki hostingowi możliwe jest prezentowanie np....
Tak naprawdę, na chwilę obecną, nie ma marketingu internetowego bez korporacji Alphabet i jej narzędzi, przynajmniej jeśli chodzi o rynek europejski. Wyszukiwarka Google jest bowiem największą...
W Polsce działa obecnie ponad 250 tys. firm prowadzących sprzedaż przez Internet, jak wynika z nowej analizy KRS. W ciągu ostatnich pięciu lat niemal 200 tys....