
Zakupy z AI? Dla młodych to norma, dla firm wciąż...
Ponad jedna trzecia polskich konsumentów (37 proc.) korzysta z AI podczas zakupów — to aż 42 procentowy wzrost w porównaniu z rokiem 2024, wynika z najnowszego...
Ponad jedna trzecia polskich konsumentów (37 proc.) korzysta z AI podczas zakupów — to aż 42 procentowy wzrost w porównaniu z rokiem 2024, wynika z najnowszego...
Na temat cyberbezpieczeństwa powiedziano już wiele. A jednak – jak pokazał Kamil Porembiński podczas swojej prelekcji na Mobile Trends Conference 2025 – większość z nas wciąż...
Program Partnerski nazwa.pl należy do grona najlepiej ocenianych afiliacji na rynku. Jego uczestnicy mają możliwość zyskiwania bardzo wysokich prowizji za rekomendowanie usług, do których zaliczają się...
Sprawna komunikacja to podstawa działania każdej nowoczesnej organizacji. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę, zarządzasz instytucją publiczną, czy odpowiadasz za kontakt z klientami, szybkość i skuteczność...
Podpięcie domeny do hostingu to podstawa, jeśli chcesz uruchomić własną stronę internetową. Bez tego po wpisaniu nazwy domeny w przeglądarce, nie trafisz na swoją stronę. Proces...
Reklamacje to nieodłączny element sprzedaży, którego nie da się w stu procentach uniknąć, niezależnie od branży. Odpowiednie zarządzanie nimi nie tylko pozwala na rozwiązywanie bieżących problemów,...
W niezwykle konkurencyjnym świecie e-commerce, firmy nie mogą już polegać wyłącznie na jednym kanale sprzedaży. Klienci oczekują płynnego i spójnego doświadczenia zakupowego, niezależnie od tego, czy...
Tylko 25% lokalnych firm posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach przed zakupem, wynika z najnowszych badań TRUSTMATE.io....
Rynek urządzeń używanych w Europie wkracza w nową erę. Platformy peer-to-peer, zmieniające się przepisy UE oraz zmieniające się preferencje konsumentów napędzają dynamiczny rozwój tego sektora. W...
Chcesz, aby Twój sklep internetowy pojawiał się wyżej w wynikach Google i przyciągał więcej klientów? Wystarczy kilka prostych działań, które możesz wdrożyć samodzielnie – bez znajomości...
Prowadzenie sprzedaży na Allegro to coś więcej niż samo wystawianie ofert. To strategia, która decyduje o wynikach. Allegro regularnie aktualizuje regulaminy i algorytmy, dlatego warto mieć...
Czy stworzenie sklepu internetowego to kwestia tygodni, czy może miesięcy? Jakie czynniki o tym decydują? Odpowiedzi na te pytania wcale nie są oczywiste. W grę wchodzi...
Black Friday przyciąga miliony kupujących do sieci i sklepów stacjonarnych w poszukiwaniu najlepszych ofert roku. Niestety, szaleństwo zakupów jest również magnesem dla cyberprzestępców i oszustów, którzy...
W dobie dynamicznego rozwoju e-commerce skala oczekiwań, zarówno sprzedających, jak i konsumentów, w zakresie realizacji usług kurierskich, rośnie w zawrotnym tempie. Działając na polskim rynku od...