
Rewolucja GenAI w polskim biznesie. Jak sztuczna inteligencja zmienia firmy...
AI nie zastępuje ludzi – ona ich wspiera i wzmacnia. Ten cytat Ginni Rometty, byłej CEO IBM, oddaje ducha raportu „Power of AI 2025” przygotowanego przez...
AI nie zastępuje ludzi – ona ich wspiera i wzmacnia. Ten cytat Ginni Rometty, byłej CEO IBM, oddaje ducha raportu „Power of AI 2025” przygotowanego przez...
Sztuczna inteligencja zaczyna “myśleć” w sposób zaskakująco podobny do ludzkiego. Zespół naukowców z Georgia Tech University opracował model o nazwie RTNet, który naśladuje ludzkie procesy decyzyjne,...
Internet powstał z myślą o ludziach, ale jego przyszłość może należeć do maszyn. W nowym paradygmacie to nie my przeglądamy sieć – to sztuczna inteligencja przegląda...
Rozwój sztucznej inteligencji nabiera tempa – jednak z tą technologiczną rewolucją wiąże się równie istotna potrzeba: zbudowania zaufania. Kasia Szczesna, ekspertka zajmująca się projektowaniem etycznych systemów...
To już nie ewolucja – to rewolucja. Google zmienia swoją wyszukiwarkę w inteligentnego asystenta, który odpowie na skomplikowane pytania, zaplanuje podróż, porówna ceny i kupi bilety....
Ponad jedna trzecia polskich konsumentów (37 proc.) korzysta z AI podczas zakupów — to aż 42 procentowy wzrost w porównaniu z rokiem 2024, wynika z najnowszego...
O sztucznej inteligencji mówi się dziś wszędzie. Jedni widzą w niej rewolucję, drudzy podchodzą z dystansem. Ale zamiast pytać, czy AI to przyszłość (bo to już...
W świecie rosnącego entuzjazmu wobec sztucznej inteligencji coraz częściej pojawia się pytanie: czy naprawdę mamy nad nią kontrolę? Jerzy Biernacki podczas swojej prelekcji na Mobile Trends...
Obecnie zmiany zachodzą szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Marki, które chcą utrzymać swoją pozycję na rynku, muszą dostosowywać swoje strategie do nowych realiów. Cyfryzacja, ewolucja zachowań konsumentów...
W dobie cyfrowej transformacji nasze dane stały się cenniejsze niż kiedykolwiek. Niestety, również cyberprzestępcy coraz skuteczniej je zdobywają, wykorzystując nowe technologie, w tym sztuczną inteligencję. W...
Sztuczna inteligencja (AI) przestała być domeną wyłącznie największych korporacji i ośrodków badawczych. Dzięki dynamicznemu rozwojowi technologii, dziś z jej możliwości mogą korzystać także małe i średnie...
Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję zestrony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowemożliwości pozyskiwania informacji, lecz...
Sztuczna inteligencja od lat kształtuje sposób, w jaki Google dostarcza wyniki wyszukiwania. Od PageRank (1996) przez RankBrain (2015), BERT (2019) i MUM (2021), aż po najnowszą...
Personalizacja to proces dostosowywania treści, produktów lub usług do specyficznych preferencji i potrzeb poszczególnych klientów. W kontekście marketingu oznacza to tworzenie spersonalizowanych komunikatów, które są bardziej...