Pomiędzy ekranami – czyli o tym, jak Polki i Polacy...
Smartfony to nieodłączny element naszej codzienności. Niemal 40% Polek spędza ze smartfonem w dłoni już między 5 a 6 godzin dziennie. Najchętniej rozmawiając z rodziną, szukając...
Smartfony to nieodłączny element naszej codzienności. Niemal 40% Polek spędza ze smartfonem w dłoni już między 5 a 6 godzin dziennie. Najchętniej rozmawiając z rodziną, szukając...
Według najnowszych danych IAB Polska i PwC, w pierwszym półroczu 2023 roku wydatki na reklamę online w Polsce wyniosły 3,583 mld zł, co oznacza wzrost o...
W roku 2022 nastąpił dwucyfrowy wzrost reklamy online, wynika z badania wydatków na reklamę internetową AdEx za ubiegły rok. Jak co roku, badanie przeprowadził związek firm...
Kiedyś informacje były przekazywane bezpośrednio. Potem mogliśmy cieszyć się drukarskimi dokonaniami Gutenberga, dzięki którym obserwowaliśmy rozwój poligrafii i prasy. Później zanurzaliśmy się w świecie audiowizuali, dzięki...
Według najnowszego raportu No Fluff Jobs „Kobiety w IT 2023”, wciąż odczuwamy brak specjalistek na naszym cyfrowym podwórzu. Nierówności w kwestii wynagrodzeń, brak reprezentacji i nierówne...
Eksperci z firmy Sophos namierzyli pierwsze złośliwe oprogramowanie, którego twórcom udało się obejść restrykcyjne protokoły bezpieczeństwa Apple i umieścić je w sklepie App Store. Cyberprzestępcy próbowali...
Szkolenia pracownicze są coraz potrzebniejsze w firmach. Dzięki nim mogą wspierać swoich pracowników w rozwoju, podnosić ich kompetencje oraz zmieniać stanowiska wewnątrz firmy. Na znaczeniu zyskują kompetencje...
Najnowszy Trend Book od Digital Care, czyli „10 lat Mobilnej Rewolucji” porusza zagadnienie przyszłości rynku mobilnego. W raporcie wyszczególniono jednak jeszcze dziesięć trendów, które przyczyniły się...
Początek roku szkolnego to dobry moment, by przyjrzeć się, w jaki sposób najmłodsi korzystają ze smartfonów. W badaniu zleconym przez firmę Digital Care oferującą usługi dla...
Czy zastanawiałeś się kiedyś, który rodzaj aplikacji najbardziej wciąga użytkowników? A może chcesz wiedzieć jakie jest ich tempo wzrostów po pandemii lub które gry przyciągnęły uwagę...
Dostawca usług szacowania rynku mobilnego- data.ai (kiedyś AppAnnie) – sporządził kolejny raport skoncentrowany na statusie aplikacji na mobilnym rynku. Tym razem skupiono się na rozrywce i...
Polski ClickMeeting po roku wraca z badaniem dotyczącym etykiety online. Rok temu 73 proc. ankietowanym zdarzało się podczas spotkań online zajmować swoimi sprawami w tle spotkania,...
W 2021 roku Toyota i Lexus szykują mocną ekspansję narzędzi online, by klienci mogli kupić samochód bez wychodzenia z domu. Światowe marki motoryzacyjne starają się nadążać...
Każdemu zdarza po prostu kliknąć „TAK, AKCEPTUJĘ REGULAMIN” bez szczegółowej analizy owego dokumentu. Doskonale wiemy, że firmy zbierają o nas wiele danych, które będą mogły wykorzystywać,...