
Marketing i konsumpcja potrzeb
Cyfryzacja i trendy związane z wybuchem pandemii odcisnęły digitalowe piętno na firmach, które coraz częściej zaczęły myśleć o pakietach hostingowych czy chmurowych. Jest to zatem świetny...
Cyfryzacja i trendy związane z wybuchem pandemii odcisnęły digitalowe piętno na firmach, które coraz częściej zaczęły myśleć o pakietach hostingowych czy chmurowych. Jest to zatem świetny...
Niewymienialny token to unikalna, cyfrowa wartość. za którą w niektórych przypadkach trzeba zapłacić dziesiątki tysięcy, o ile nie miliony złotych. NFT zaczynają dominować w świecie rozrywki,...
Myśląc o push można odnieść wrażenie, że mówimy o czymś egzotycznym, a każdy ma przecież z tym zjawiskiem styczność na co dzień! Skąd taka niska świadomość...
Żabka to poważny gracz na scenie polskich przedsiębiorców. Z racji rozwoju i skali biznesu, który prowadzi powoli wychodzi poza ramy naszego kraju. W jednym z największych...
Jak specjaliści podchodzą do marketingu ze swojej osobistej perspektywy? Jak go rozumieją i czy transformacja cyfrowa przyczyni się do wyparcia tradycyjnych gałęzi tego sektora? Czym jest...
Ludzkość dąży do upraszczania – nasz mózg jest leniwy i często spłaszcza własną perceptywność w celu oszczędności energii, tak bardzo potrzebnej mu do funkcjonowania. Na poziomie...
W mediach zawrzało od biuletynu wydanego przez Marka Gurmana z Bloomberga. Znajdziemy w nim informację, że Apple odłącza się od metaversowej gorączki technologicznej. Koncepcja ma swoich...
Całkiem sporo możemy dowiedzieć się na temat rynku aplikacyjnego w kontekście relacji rynkowych “business to clients”, choć niewiele słychać o aplikacjach biznesowych. Mobile Trends znajduje odpowiedź...
Niewątpliwie przyszło nam żyć w dobie prawdziwej technologizacji społecznej, na niespotykaną wcześniej w historii skalę. Choć, żyjemy w niej już od dawna – od momentu udoskonalenia...