
Dlaczego podcast nie zawsze sprzedaje. Dlaczego nie musi.
Podcasty możemy określić jako ROD, czyli radio na życzenie. Są mobilne i mają potencjał sprzedażowy. Słuchanie ich jest jak rozmowa z przyjacielem na interesujący nas temat....
Podcasty możemy określić jako ROD, czyli radio na życzenie. Są mobilne i mają potencjał sprzedażowy. Słuchanie ich jest jak rozmowa z przyjacielem na interesujący nas temat....
Aplikacje mobilne to ogromny i lukratywny biznes. Niektóre firmy czerpią z samego ich istnienia, na którym opierają swój model biznesowy. Inne traktują je jako uzupełnienie w...
Boom na aplikacje mobilne ciągle rośnie. Niektóre z nich stanowią fundament modelu biznesowego, inne wspierają najbardziej istotne procesy. Jeszcze inne służą strategii marketingowej. Jaka będzie ich...
Fantastyczne usługi powstawały i nadal powstają bez ich projektowania. Nie oznacza to, że proces Service Design nie jest ważny. – Projektowanie usług to proces, który nakłada...
31 podcastów minęło jak jeden dzieeeń. Do czołówki z “Czterdziestolatka” jeszcze troszkę nam brakuje, ale mamy już wystarczająco dużo materiału na zimową pluchę. Dlaczego warto słuchać...
Za nami 30 odcinków podcastu Mobile Trends. W pierwszej dziesiątce zebraliśmy dla Ciebie, najważniejsze spostrzeżenia dotyczące prowadzenia biznesu w obszarze mobile. Dzisiaj skupimy się na procesie...
Za nami już okrągłe 30 odcinków z serii Mobile Trends Podcast. Można przyznać, że to całkiem sporo materiału do przesłuchania. Warto? Przekonaj się! Poniżej zestaw insightów...
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak Google rozwija swoje aplikacje? Wraz z otwarciem biura w Warszawie, możemy to sprawdzić. Kamil Brzeziński, Product Manager, który czuwa nad rozwojem...
Zarządzanie rozproszonymi zespołami może być wyzwaniem dla każdego project managera. Wraz z rozwojem pracy zdalnej liderzy muszą znaleźć nowe sposoby zapewnienia wydajności i produktywności swoich zespołów....
Pracujesz nad aplikacją mobilną. Poświęcasz jej mnóstwo czasu. Mimo wszystko nie przynosi Ci zysków. Co zrobić, aby aplikacja mobilna przynosiła dochody? Norbert Mazur z aBooster postara...
Ponieważ urządzenia mobilne stają się coraz ważniejsze dla marketingu i komunikacji, Krzysztof Marzec z DevaGroup zaleca, aby firmy skupiły się na tworzeniu angażującego doświadczenia dla swoich...
Bankowość zgodnie z biznesem podąża za technologią, a w Polsce często sama wyznacza trendy. Jednym z przykładów jest mBank, który jako pierwszy w Polsce wystartował jako...
Technologia to nie tylko narzędzie. Sama w sobie może być inspirującym motorem pomysłów dla funkcjonalności. W środku smartfona znajdziemy różne czujniki i urządzenia optometryczne, które mogą...
Zaczęliśmy bardziej cenić ludzi i interakcje od procesów i narzędzi. Bardziej cenimy działające oprogramowanie od szczegółowej dokumentacji. Ważniejsza jest dla nas współpraca z klientem od negocjacji...