Czy majonez może mieć wyższy cel? Brand Purpose bez tajemnic
W erze dynamicznych zmian i generatywnej sztucznej inteligencji, pojęcie Brand Purpose staje się nie tylko modnym hasłem, ale realnym narzędziem strategii i to nie tylko marketingowej....
W erze dynamicznych zmian i generatywnej sztucznej inteligencji, pojęcie Brand Purpose staje się nie tylko modnym hasłem, ale realnym narzędziem strategii i to nie tylko marketingowej....
Podczas prelekcji Aleksandry Matysiak i Katarzyny Modrzyńskiej na ścieżce #marketing w ramach Mobile Trends Conference 2024 pojawiło się wiele pytań, na które marketerzy próbują znaleźć odpowiedzi....
Reklama mobilna stała się jednym z filarów nowoczesnego marketingu. Wraz z rozwojem technologii, zmieniają się nie tylko formaty reklam, ale także narzędzia i strategie docierania do...
Rok 2024, podobnie jak poprzednie, został okrzyknięty rokiem mobile. Czy jednak faktycznie dostosowaliśmy swoje działania do wymagań nowoczesnego klienta? Dagmara Kokoszka-Lassota, podczas swojego wystąpienia na ścieżce...
ROI (Return on Investment) to jedno z kluczowych wskaźników, które pozwalają ocenić skuteczność działań marketingowych, w tym kampanii w mediach społecznościowych. Mierzenie ROI może wydawać się...
Zakupy w dzisiejszych czasach to nie tylko codzienna konieczność, lecz coraz częściej także źródło przyjemności i forma relaksu. Branża handlu detalicznego dostrzega, że klienci podejmują decyzje...
Liczba użytkowników Internetu w Polsce wynosi około 33 miliony. Co więcej, aż 27 milionów osób posiada konta na różnego rodzaju platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram,...
Rozwój sztucznej inteligencji (AI) zmienia nie tylko sposób, w jaki korzystamy z technologii, ale również nasze podejście do projektowania interfejsów użytkownika (UX). Podczas ostatniej edycji Mobile...
Instagram, jako jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych, daje użytkownikom wiele różnych sposobów na dzielenie się treściami. Każda z tych opcji – Reels, Stories oraz tradycyjne posty...
W erze cyfrowej, gdzie zrozumiałe i efektywne przekazywanie informacji staje się kluczowym elementem sukcesu, technologia odgrywa ogromną rolę w upraszczaniu komunikacji. Prostota języka w treściach jest...
W dobie cyfrowej transformacji, automatyzacja stała się kluczowym elementem strategii marketingowych wielu firm. Jednym z najbardziej innowacyjnych narzędzi, które zyskały popularność w ostatnich latach, są chatboty....
Na ostatniej edycji Mobile Trends Conference dowiedzieliśmy się że 70% Polskich firm upada w przeciągu pierwszego roku działalności! Jak tłumaczy Daria Widerowska – 70% polskich firm...
Analityka to słowo, które często przewija się w różnych kontekstach – od biznesu po sport, od zdrowia po finanse. Ale co to właściwie oznacza? W najprostszych...
Każdy specjalista marzący o sukcesie w dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu wie, jak istotne jest trzymanie ręki na pulsie w zakresie najnowszych trendów i technologii. Dlatego...