
„Pomówmy o marketingu” – rusza 3. seria webinarów!
Uwaga, rusza 3 już seria praktycznych webinarów DevaGroup „Pomówmy o marketingu”. Cykl wypełniony po brzegi wziętymi z życia wskazówkami ekspertów SEO, SEM, Analityki, ale i Contentu,...
Uwaga, rusza 3 już seria praktycznych webinarów DevaGroup „Pomówmy o marketingu”. Cykl wypełniony po brzegi wziętymi z życia wskazówkami ekspertów SEO, SEM, Analityki, ale i Contentu,...
Pracujesz nad aplikacją mobilną. Poświęcasz jej mnóstwo czasu. Mimo wszystko nie przynosi Ci zysków. Co zrobić, aby aplikacja mobilna przynosiła dochody? Norbert Mazur z aBooster postara...
Rynek aplikacji społecznościowych ciągle rośnie, choć pozostaje nieco homogeniczny. W 2022 roku widzieliśmy dalszy wzrost popularności tych aplikacji na całym świecie. Padła rekordowa liczba godzin, a...
Ponieważ urządzenia mobilne stają się coraz ważniejsze dla marketingu i komunikacji, Krzysztof Marzec z DevaGroup zaleca, aby firmy skupiły się na tworzeniu angażującego doświadczenia dla swoich...
Dzisiejszy krajobraz konsumencki zdominowany jest przez aplikacje mobilne. Świat skupiony na smartfonach wciąż powoduje wzrosty na rynku mobile. Co więcej, korzystanie z aplikacji jest na najwyższym...
Bankowość zgodnie z biznesem podąża za technologią, a w Polsce często sama wyznacza trendy. Jednym z przykładów jest mBank, który jako pierwszy w Polsce wystartował jako...
Content to treść, czyli wszystko, co zostało utworzone i przekazane w formie tekstu, obrazu, dźwięku, wideo lub innej formie multimedialnej. Może to być zarówno artykuł, wpis...
We współczesnych czasach technologia cyfrowa odgrywa istotną rolę. Internetowi giganci należą do ścisłej czołówki najzamożniejszych i najbardziej wpływowych przedsiębiorców na świecie. Jednym z nich jest Google....
Ogromne przywiązanie człowieka do smartfona powoduje, że dosyć łatwo jest wyeksponować reklamę jego użytkownikowi. Co więcej, dane jakie udostępniają o nas nasze urządzenia dają szerokie pole...
Zabieganie o klienta doprowadziło przedsiębiorców do postawienia jego potrzeb w centrum klastra zobowiązań. Wiąże się to z pojęciem użyteczności, której zaistnienie w kontakcie z produktem daje...
Praktycznie każda strona potrzebuje pozycjonowania lub korzystania z kampanii reklamowych, aby internauci mogli na nią trafić. Konkurencja jest obecnie ogromna i to niezależnie od branży, więc jeżeli ktoś nie będzie...
Najtęższe umysły z agencji performance prześcigają się w prognozowaniu potencjalnych korzyści dla swoich klientów z reklamowania się w konkretnych kanałach dotarcia w digitalu. Choć tych możliwości...
Dotyka Cię istna kakofonia na Tinderze? Godziny przewijania profili, bez żadnego efektu? Ot co, kolejna para do kolekcji. Ale wiesz, że wiele zależy od Twojej inicjatywy,...
Na świecie konsumenci w okresie świątecznym wybierają mobile. Ponad 6 na 10 z nich kupi prezent za pomocą smartfona. Z kolei według najnowszego raportu GWI, Holiday...