Budowanie marki w oparciu o instynkt – jak to działa?
Na ostatniej edycji Mobile Trends Conference dowiedzieliśmy się że 70% Polskich firm upada w przeciągu pierwszego roku działalności! Jak tłumaczy Daria Widerowska – 70% polskich firm...
Na ostatniej edycji Mobile Trends Conference dowiedzieliśmy się że 70% Polskich firm upada w przeciągu pierwszego roku działalności! Jak tłumaczy Daria Widerowska – 70% polskich firm...
Analityka to słowo, które często przewija się w różnych kontekstach – od biznesu po sport, od zdrowia po finanse. Ale co to właściwie oznacza? W najprostszych...
Każdy specjalista marzący o sukcesie w dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu wie, jak istotne jest trzymanie ręki na pulsie w zakresie najnowszych trendów i technologii. Dlatego...
Design thinking pozwala na tworzenie innowacyjnych i skutecznych rozwiązań, które odpowiadają na rzeczywiste potrzeby ludzi. Wykorzystanie tej metodologii może przyczynić się do znacznej poprawy jakości produktów,...
Design thinking to metodologia twórczego rozwiązywania problemów, która zyskuje coraz większą popularność w różnych branżach. Oparta na empatii, współpracy i iteracji, pozwala na tworzenie innowacyjnych rozwiązań,...
Na ostatniej edycji Mobile Trends Conference 2024 mieliśmy przyjemność wysłuchania niesamowicie wciągającej prelekcji, która rzuciła światło na fascynujące perspektywy wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Anna Prończuk...
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak sprawić, by Twoja marka zaistniała w internecie i przyciągnęła uwagę potencjalnych klientów? Świat cyfrowy oferuje szeroki wachlarz narzędzi marketingowych, które mogą...
Czy kiedykolwiek myśleliście o tym, jak użyć historii do kreowania tożsamości i wizerunku marki, jednocześnie skupić się na promocji narodowych wartości? Dziś poruszymy temat marketingu historycznego,...
Dwudziesta druga edycja tej prestiżowej konferencji, odbywająca się w Krakowie w Starej Zajezdni, przyciągnęła setki specjalistów, pasjonatów oraz liderów opinii z różnych zakątków kraju. Podczas semKRK...
Współcześni konsumenci informacje niezbędne im do podjęcia decyzji zakupowej pozyskują z internetu. Sprawdzają wiarygodność marki, czytają opinie o niej, a także porównują jej produkty z konkurencyjnymi....
Landing page, czyli strona docelowa, to kluczowy element strategii marketingu internetowego. Zaprojektowana z myślą o jednym, konkretnym celu, strona docelowa ma za zadanie przyciągnąć uwagę użytkowników...
Reklama internetowa wciąż ewoluuje, a wraz z nią zmieniają się sposoby, w jakie firmy promować mogą się w sieci. Jeśli chcemy osiągać sukcesy w zatłoczonym świecie...
Breloki z logo cieszą się ogromną popularnością jako narzędzie promocyjne, łącząc funkcjonalność z efektywną ekspozycją marki. Dostępne w ofercie sklepu hellogadzet.pl breloki reklamowe to różnorodność form,...
Ponad 150 czołowych prelegentów z całego świata, najnowsze globalne trendy technologiczne i sztuczna inteligencja. Największe firmy i korporacje, międzynarodowi inwestorzy i setki startupów. To wszystko już...