
Na konsumpcję cyfrowych mediów poświęcamy dziś blisko 8 godz. dziennie
Na konsumpcję cyfrowych mediów poświęcamy dziś blisko 8 godz. dziennie – godzinę więcej niż w 2019 r. I to wciąż nie jest limit naszych możliwości, donoszą...
Na konsumpcję cyfrowych mediów poświęcamy dziś blisko 8 godz. dziennie – godzinę więcej niż w 2019 r. I to wciąż nie jest limit naszych możliwości, donoszą...
Współczesny konsument pragnie rozmowy. 85% uczestników badania Liveperson mówi wprost: chcę mieć możliwość niczym nieograniczonego korespondowania z marką, a wydam więcej. Przed firmami stoi olbrzymie wyzwanie:...
Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zakupu. Social commerce, czyli sprzedaż...
W branży SEO od dłuższego czasu panuje przekonanie, że sięganie po książki dotyczącej tej dziedziny mija się z celem. Pogląd ten opiera się w dużej mierze...
Które sklepy poradziły sobie najlepiej w 2020 roku? Odpowiedź na to pytanie jak zawsze znajdziesz w corocznym raporcie SEO od Mayko.pl! Specjaliści z Agencji Mayko przeanalizowali...
Sukces naszego biznesu zależy od wielu czynników: jakości oferowanych usług, kanałów dystrybucji, obsługi, ale także promocji. Eksperci od kreowania wizerunku podkreślają, że skuteczna reklama to nie...
Już mniej niż miesiąc dzieli nas od największej w Polsce konferencji dedykowanej branży mobile. Jubileuszowa edycja tego wydarzenia wraz z prestiżową galą odbędą się 4 i...
Media społecznościowe już od kilku lat zmieniają zasady gry w sektorze e-commerce. Trend utrzymuje się wraz z kolejnymi aktualizacjami największych serwisów, a rynek na bieżąco reaguje...
Obecnie wiele firm pozyskuje klientów za pośrednictwem internetu. Marketing internetowy jest skuteczny, jeżeli dociera do dużej liczby odbiorców. Specjaliści SEO każdego dnia dokładają wszelkich starań, aby...
Ile czasu potrzebuje klient, aby podjąć decyzję o tym, czy zostaje w Twoim sklepie internetowym? W poradniku pt. „Jak założyć własny sklep internetowy” czytamy, że wystarczy...
Zespół ambasadorów zakładów bukmacherskich Superbet wzmocnili dziś kolejni po m.in. Jerzym Dudku reprezentanci. Marka nawiązała współpracę z polskim mistrzem federacji UFC, charyzmatycznym piłkarzem oraz przedstawicielką mediów...
Koronawirus wielu z nas zabrał swobodę pracy, wyjścia z domu, treningu czy udziału w wydarzeniach kulturalnych. W tej sytuacji samorządy stanęły przed wyzwaniem: jak zapewnić mieszkańcom...
Współczynnik odrzuceń (ang. bounce rate) to bardzo ważna metryka, na którą należy zwrócić uwagę w przypadku, gdy analizujemy ruch na stronie internetowej, optymalizujemy działania marketingowe oraz...
Już 4 i 5 marca 2021 roku spotkamy się na 10. jubileuszowej edycji Mobile Trends Conference całkowicie ONLINE. Na uczestników czekają dwa intensywne dni wypełnione eksperckimi...