SEM w 2023: wyzwania i wspomnienia
Kończący się rok 2023 przyniósł kolejne nowości i zmiany w branży Search Engine Marketing (SEM). Skala tych zmian mogła mieć większe bądź mniejsze znaczenie, nie ulega...
Kończący się rok 2023 przyniósł kolejne nowości i zmiany w branży Search Engine Marketing (SEM). Skala tych zmian mogła mieć większe bądź mniejsze znaczenie, nie ulega...
Facebook to jedno z mediów społecznościowych, które wiedzie prym od wielu długich lat. Ogromna liczba użytkowników z całego świata to spore możliwości, które warto wykorzystać, aby...
Google Search Generative Experience, czyli SGE, to kolejny krok giganta wyszukiwania internetowego w kierunku wykorzystania sztucznej inteligencji w celu dostarczania bardziej kontekstowych i precyzyjnych odpowiedzi na...
Media społecznościowe i strategie biznesowe wokół brandingu, zwłaszcza personalnego mogą wzmacniać cechy narcystyczne w społeczeństwie. Rozważając te procesy, warto zastanowić się nad etycznymi implikacjami w kontekście...
Według najnowszych danych IAB Polska i PwC, w pierwszym półroczu 2023 roku wydatki na reklamę online w Polsce wyniosły 3,583 mld zł, co oznacza wzrost o...
Polacy korzystający z mediów społecznościowych deklarują, że dbają o bezpieczeństwo swoich danych. Z badania firmy Sophos wynika, że aż 63% ankietowanych przed założeniem konta zwraca uwagę...
E-maile transakcyjne są kluczowym elementem procesu komunikacji z klientem. Pomimo ich istotności, niewiele firm zdaje sobie sprawę z technicznych aspektów związanych z mailingu transakcyjnym, a także...
Właściciele stron na Facebooku mogą cieszyć się nowym narzędziem – kanałami nadawczymi, które umożliwiają przesyłanie wiadomości typu „jeden do wielu”. Kanały nadawcze stworzone zostały myślą o...
AI Act to projekt regulacji dotyczącej sztucznej inteligencji, która we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej wprowadzi jednolite prawo związane z tym obszarem. Celem jest stworzenie takich...
Ostatnie ogłoszenie firmy Google o stopniowej eliminacji plików cookie stron trzecich wyznacza przełom w kwestii ochrony prywatności użytkowników sieci. Ta kluczowa decyzja, będąca elementem Google Privacy...
Jakie są wyzwania dla kobiet w branży IT? – Problemem jest stereotyp, że IT to domena mężczyzn. Musimy to zmienić. Kobiety mają inny punkt widzenia, który...
W dzisiejszym artykule omówimy istotę strategii omnichannel w kontekście marketingu. W naszym podcaście, Paweł Sala skupił się na znaczeniu komunikacji wielokanałowej dla przedsiębiorstw. W rozmowie poruszono...
Rynek voicebotów AI rozwija się w szybkim tempie, przy skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu wynoszącym ponad 23%. W efekcie, estymuje się że jego wartość osiągnie poziom blisko...
Ludzie dziś więcej czasu spędzają na mobile. Jednak wcale nie czytają w nim treści. Jak już wiemy, przede wszystkim skanują ekran okiem. Nie czytają a oglądają....