
Mobilne SEO: Przewodnik krok po kroku
Z roku na rok coraz więcej użytkowników korzysta ze swoich urządzeń mobilnych do przeglądania Internetu. Za ich pośrednictwem wyszukują informacji i robią zakupy. Dlatego też w...
Z roku na rok coraz więcej użytkowników korzysta ze swoich urządzeń mobilnych do przeglądania Internetu. Za ich pośrednictwem wyszukują informacji i robią zakupy. Dlatego też w...
„Każdego dnia o innej porze wszyscy są jednocześnie powiadamiani o zrobieniu i udostępnieniu zdjęcia w 2 minuty”, można przeczytać na stronie BeReal. Media okrzyknęły aplikację Anty-Instagramem....
W poprzednim artykule omówiliśmy wpływ błędów poznawczych na treści oraz marketing, który może wyjść spod każdych rąk. Nawet twoich! Znasz już demoniczną stronę klątwy wiedzy, luki...
Pandemia zwiększyła zależność gospodarstw domowych od technologii. Wejście w kolejny okres pandemii odznaczający się mniejszą liczbą restrykcji, a także rosnący poziom inflacji wywierają presję na dostawcach...
Błędy poznawcze mogą być twoją bronią przy tworzeniu treści. Praktyczne ich wykorzystanie pozwoli ci zwiększyć konwersję leadów, budowanie wizerunku czy wywieranie wpływu. Niestety nie oznacza to...
Rozwój influencer marketingu jest zjawiskiem, które możemy zaobserwować już od kilku lat. To branża opierająca się na szczególnym sposobie promowania produktów lub usług w mediach społecznościowych...
Automatyzacja coraz częściej pojawia się w myślach polskich przedstawicieli biznesu. Nie ma się czemu dziwić. W końcu chcą nadążyć za konkurencją. Marketing Automation może być jednym...
Ludzie bardzo często podejmują decyzje w dość nieracjonalny sposób, nie będąc nawet tego świadomymi. Praktycznie zawsze wydaje nam się, że mamy logiczne podstawy ku jakiemuś działaniu....
Inflacja nie jest dobrą koleżanką gospodarki. Topniejąca wartość pieniądza nie sprzyja oszczędnościom, innowacjom i inwestycjom. Tyczy się to nie tylko sektora publicznego, biznesowego czy bankowego, ale...
Badania niektórych firm wskazują, że nawet 66 proc. badanych spółek nastawionych jest głównie na pozyskiwanie nowych klientów. Dla prawie 40 proc. marketerów nowe i jakościowe leady...
Growth Summer Days to wydarzenia dedykowane osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań – w tej edycji, z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług...
MGID, globalna platforma reklamowa, została uznana za „Najlepszą cyfrową sieć reklamową” w konkursie MarTech Breakthrough Awards. Wyróżnienie jest wyrazem uznania technologii inteligencji kontekstowej MGID i rygorystycznych,...
Komunikacja za pośrednictwem social mediów powinna być dopasowana do celów, jakie dana marka chce nią osiągnąć. Wszyscy to wiemy. Podobnie jak to, że sposób ich realizacji...
Czy zastanawiałeś się kiedyś, który rodzaj aplikacji najbardziej wciąga użytkowników? A może chcesz wiedzieć jakie jest ich tempo wzrostów po pandemii lub które gry przyciągnęły uwagę...