
Wydatki na reklamę online wciąż rosną – IAB Polska/PwC AdEx
W roku 2022 nastąpił dwucyfrowy wzrost reklamy online, wynika z badania wydatków na reklamę internetową AdEx za ubiegły rok. Jak co roku, badanie przeprowadził związek firm...
W roku 2022 nastąpił dwucyfrowy wzrost reklamy online, wynika z badania wydatków na reklamę internetową AdEx za ubiegły rok. Jak co roku, badanie przeprowadził związek firm...
Prywatna przeglądarka Ulaa ma wbudowane blokady danych i aktywności, które chronią przed śledzeniem użytkownika. Przeglądarka zawiera synchronizację z wieloma urządzeniami i posiada wbudowane tryby użytkownika, które...
SEO to długotrwały proces, który wymaga cierpliwości i wytrwałości. Często zdarza się, że przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na pozycjonowanie swojej strony internetowej, zniechęcają się po pewnym...
Prosty język to styl pisania i mówienia, który ma na celu dopasowanie treści do możliwości przeciętnego człowieka, czyli masowego odbiorcy. Cechuje go jasność, praktyczność i łatwość...
Promocja firmy w internecie nie jest tak prostym zadaniem, jakby się mogło wydawać. Z jednej strony mamy do dyspozycji mnóstwo narzędzi, z drugiej jednak przedsiębiorcy muszą...
Jeśli Twój biznes ma charakter typowo lokalny i interesuje Cię pozyskiwanie klientów tylko z najbliższej okolicy, rozważ wykorzystanie potencjału, który daje SEO lokalne. Jest to nieco...
Już 7 czerwca spotkamy się kolejny raz! Razem z naszym barcampem ponownie zawitamy do Starej Zajezdni w Krakowie. Towarzyszyć nam będzie 12 ekspertów z branży SEM...
Szybkość ładowania strony jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na widoczność w wynikach wyszukiwania. Co więcej, we współczesnym, zabieganym społeczeństwie użytkownicy porzucają witryny, które testują ich...
Bard jest eksperymentalnym chatbotem opartym na rozwijanym obecnie przez Google Language Model for Dialogue Applications (LaMDA). Google mówi, że ma on na celu połączenie ogromu globalnej...
Właściciele stron internetowych, którzy planują rozszerzenie swojej działalności poza Polskę, stają przed problemem przetłumaczenia witryny. Jeśli dobrze podejmą decyzję, zadanie to nie będzie kłopotliwe. Dowiedz się,...
To interesujące, że Google i Microsoft wydają w tym samym czasie ważne ogłoszenia dotyczące swoich produktów związanych z AI. Wydaje się, że konkurenci stawiają na rozwijanie...
Po sukcesie ChatGPT i wyzwaniu rzuconym przez Microsoft, Google obudziło się. Niektórzy mogliby powiedzieć jednak, że z ręką w nocniku. Eksperymentalny produkt Google oparty na sztucznej...
Jeszcze kilka lat temu w branży marketingowej nikt nie mówił o ASO, dla wszystkich liczyło się SEO. Obecnie coraz więcej mówi się o pozycjonowaniu aplikacji mobilnych,...
Uwaga, rusza 3 już seria praktycznych webinarów DevaGroup „Pomówmy o marketingu”. Cykl wypełniony po brzegi wziętymi z życia wskazówkami ekspertów SEO, SEM, Analityki, ale i Contentu,...