
Przegląd polskiego rynku internetowego – IV kwartał 2024
Polski rynek internetowy dynamicznie się rozwija, a analiza danych z czwartego kwartału 2024 roku, oparta na badaniu Mediapanel, dostarcza wielu cennych informacji na temat zachowań i...
Polski rynek internetowy dynamicznie się rozwija, a analiza danych z czwartego kwartału 2024 roku, oparta na badaniu Mediapanel, dostarcza wielu cennych informacji na temat zachowań i...
W 2025 roku świat sztucznej inteligencji (AI) doświadcza kluczowej zmiany w swoim rozwoju, nazywanej „korektą w cyklu hype”. Po latach dynamicznych inwestycji i ogromnych oczekiwań, rzeczywistość...
Średnia liczba aplikacji na jedną ofertę pracy w IT w 2024 r. była o 10 proc. wyższa niż w 2023 r., jak wynika z nowych danych...
Sektor generatywnej sztucznej inteligencji (AI) rozwija się w niespotykanym dotąd tempie, kształtując przyszłość technologii i regulacji na świecie. W raporcie „Predictions 2025 & Beyond” przedstawiono kluczowe...
Sieci 5G Standalone (5G SA) i 5G Advanced będą głównym obszarem zainteresowania dostawców usług komunikacyjnych (CSP) przez resztę tej dekady. Taki trend będzie wynikać z tworzenia...
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną...
Smartfony to nieodłączny element naszej codzienności. Niemal 40% Polek spędza ze smartfonem w dłoni już między 5 a 6 godzin dziennie. Najchętniej rozmawiając z rodziną, szukając...
Świat reklamy online zmienia się nieustannie, a jedną z najbardziej innowacyjnych metod zakupu powierzchni reklamowej jest programmatic. Co to takiego? Jakie korzyści niesie dla marketerów i...
W miarę rozwoju sektora bankowego, jego aplikacje mobilne stanowią coraz istotniejsze narzędzie do obsługi klientów. Analizując stan dostępności tych aplikacji dla użytkowników z różnymi potrzebami, raport...
Korzystanie z cyfrowych produktów i usług staje się coraz bardziej powszechne. Dlatego zagadnienie dostępności cyfrowej nabiera szczególnego znaczenia. Nie jest to jedynie kwestia związana z aspektem...
Viewability to poziom widoczności reklam dla użytkowników, odgrywa fundamentalną rolę w sukcesie kampanii. O co tak naprawdę chodzi z tym pojęciem? Odpowiedź na to pytanie oraz...
Rynek mobilny w Polsce odnotowuje coraz bardziej dynamiczny rozwój, wpisujący się w globalne trendy. Jednocześnie jest podatny na wiele czynników i preferencji, występujących lokalnie. W 2024...
Rok 2024 to zapewne nie jest szczyt innowacji, ale technologia przenosi się już na wyższy poziom. Świat już trzęsie się w posadach od ponad 6,7 miliarda...
Według najnowszych danych IAB Polska i PwC, w pierwszym półroczu 2023 roku wydatki na reklamę online w Polsce wyniosły 3,583 mld zł, co oznacza wzrost o...