
Mobile w 2024 roku – Najważniejsze trendy w technologiach mobilnych
Rok 2024 to zapewne nie jest szczyt innowacji, ale technologia przenosi się już na wyższy poziom. Świat już trzęsie się w posadach od ponad 6,7 miliarda...
Rok 2024 to zapewne nie jest szczyt innowacji, ale technologia przenosi się już na wyższy poziom. Świat już trzęsie się w posadach od ponad 6,7 miliarda...
Według najnowszych danych IAB Polska i PwC, w pierwszym półroczu 2023 roku wydatki na reklamę online w Polsce wyniosły 3,583 mld zł, co oznacza wzrost o...
Młodzi ludzie stoją w obliczu wielu wyzwań na współczesnym rynku pracy, a ich świadomość własnych potrzeb i oczekiwania znacząco różnią się od tych, które przyświecały starszym...
Fortinet, globalny lider cyberbezpieczeństwa, który dąży do konwergencji sieci i rozwiązań ochronnych, zaprezentował najnowszy półroczny raport FortiGuard Labs dotyczący globalnego krajobrazu zagrożeń. W pierwszej połowie 2023...
31% polskich użytkowników mediów społecznościowych używało już takich narzędzi jak ChatGPT i DALL·E 2. Korzystaniu ze sztucznej inteligencji towarzyszy ciekawość, ale i obawy. Jak wynika z...
Według jednej z koncepcji mamy dwie odmiany klientów. Tych, którzy kupują w skupieniu i tych, przeglądających oferty w czasie wolnym. Widzimy tu uporządkowany podział. Praktyka pokazuje...
W roku 2022 nastąpił dwucyfrowy wzrost reklamy online, wynika z badania wydatków na reklamę internetową AdEx za ubiegły rok. Jak co roku, badanie przeprowadził związek firm...
Aplikacje mobilne służą dzisiaj nie tylko do komunikacji z bliskimi czy przeglądania feedu. Pomagają nam w zarządzaniu finansami, zdrowiem, czasem czy pracą. Wszystko to sprawia, że...
Wirtualna rzeczywistość ma przed sobą wiele wyzwań, ale mocno się dzięki temu rozwija. Dzisiaj nie ogranicza się już tylko do gier i rozrywki. Coraz szerzej wykorzystujemy...
Aplikacje bankowe to już nie tylko sposób na sprawdzenie stanu konta czy wykonanie przelewu. Oferują wiele dodatkowych usług, które ułatwiają życie klientom. Korzystając z wielu funkcjonalności,...
Piszesz treści? Jesteś contentowcem? Artykuł z witryny chcesztresc.pl przestawił najważniejsze trendy copywriterskie na 2023 rok. Postanowiliśmy pociągnąć ten wątek. Jakość zdominuje copywriting. Przekrojowe spojrzenie, rozwój wideo...
Kiedyś informacje były przekazywane bezpośrednio. Potem mogliśmy cieszyć się drukarskimi dokonaniami Gutenberga, dzięki którym obserwowaliśmy rozwój poligrafii i prasy. Później zanurzaliśmy się w świecie audiowizuali, dzięki...
Według najnowszego raportu No Fluff Jobs „Kobiety w IT 2023”, wciąż odczuwamy brak specjalistek na naszym cyfrowym podwórzu. Nierówności w kwestii wynagrodzeń, brak reprezentacji i nierówne...
Według Cybersecurity Ventures, w 2021 roku na świecie brakowało około 3,5 miliona pracowników zajmujących się cyberbezpieczeństwem. Niepokój związany z niedoborem talentów technologicznych narasta od lat. Problem...