
ESG w polskim IT: przewaga konkurencyjna czy obowiązek?
Globalna konkurencja i i dynamiczne zmiany technologiczne stawiają polską branżę IT staje przed wyzwaniem – ale i szansą – jaką niesie ze sobą raportowanie ESG (Environmental,...
Globalna konkurencja i i dynamiczne zmiany technologiczne stawiają polską branżę IT staje przed wyzwaniem – ale i szansą – jaką niesie ze sobą raportowanie ESG (Environmental,...
Rynek pracy IT w Polsce w 2025 roku pokazuje wyraźną zmianę nastrojów wśród specjalistów. Wynagrodzenia pozostają wysokie, ale poziom satysfakcji i gotowość do zmiany pracy są...
O sztucznej inteligencji mówi się dziś wszędzie. Jedni widzą w niej rewolucję, drudzy podchodzą z dystansem. Ale zamiast pytać, czy AI to przyszłość (bo to już...
Branża IT od lat uznawana jest za jedną z najbardziej dynamicznych i pożądanych ścieżek zawodowych. Ale czy rok 2024 potwierdził ten status? Z danych zawartych w...
Polski rynek IT wciąż dynamicznie się rozwija – mimo globalnych wyzwań, rośnie zapotrzebowanie na specjalistów, zmieniają się formy pracy i oczekiwania względem pracodawców. Na podstawie najnowszego...
Marketing mobilny nieustannie ewoluuje, dostosowując się do zmieniających się technologii i rosnących oczekiwań użytkowników. Sztuczna inteligencja, rzeczywistość rozszerzona, kontekstowe reklamy i analiza big data to tylko...
Marketing mobilny to dziś podstawa strategii digitalowych, ale wokół niego wciąż krąży wiele błędnych przekonań. Niektóre z nich ograniczają potencjał kampanii, inne sprawiają, że firmy nie...
Wykluczenie technologiczne Silversów (osób po 50 roku życia) to mit, który można odłożyć na półkę. W Polsce aż 97% osób w tym wieku korzysta z inteligentnych...
Średnia liczba aplikacji na jedną ofertę pracy w IT w 2024 r. była o 10 proc. wyższa niż w 2023 r., jak wynika z nowych danych...
Sektor generatywnej sztucznej inteligencji (AI) rozwija się w niespotykanym dotąd tempie, kształtując przyszłość technologii i regulacji na świecie. W raporcie „Predictions 2025 & Beyond” przedstawiono kluczowe...
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną...
Świat reklamy online zmienia się nieustannie, a jedną z najbardziej innowacyjnych metod zakupu powierzchni reklamowej jest programmatic. Co to takiego? Jakie korzyści niesie dla marketerów i...
W miarę rozwoju sektora bankowego, jego aplikacje mobilne stanowią coraz istotniejsze narzędzie do obsługi klientów. Analizując stan dostępności tych aplikacji dla użytkowników z różnymi potrzebami, raport...
Korzystanie z cyfrowych produktów i usług staje się coraz bardziej powszechne. Dlatego zagadnienie dostępności cyfrowej nabiera szczególnego znaczenia. Nie jest to jedynie kwestia związana z aspektem...