Konferencje

Bank nie powinien tworzyć nowych aplikacji – Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec, kierownik agencji DevaGroup oraz manager i trener AdWords, w ramach cyklu „3 pytania do prelegenta” opowiada nam o aplikacjach. Zdradza, która z aplikacji należy do jego bezwzględnych ulubieńców oraz dlaczego przeglądarka mobilna jest w stanie zastąpić wszystkie inne aplikacje na smartfonie.
Jaka jest Twoja ulubiona aplikacja i dlaczego?
Cerberus. To aplikacja pozwalająca na zdalne zarządzanie telefonem, umożliwiająca ochronę przed kradzieżą. Aplikacja jest idealna dla osób, które tak jak ja „gubią” często telefon w domu. Wystarczy za pomocą specjalnego SMS-a zdalnie włączyć w komórce Internet lub WiFi, a potem możemy już niemal wszystko: podsłuchać otoczenie, zrobić zdjęcie dowolną kamerą, czy zdalnie skasować dane. Polecam ;).
Gdybyś miał zostawić na swoim telefonie tylko jedną aplikację, na którą z nich padłby Twój wybór i dlaczego?
Przeglądarkę internetową, dlatego, że ma w sobie opcje wielu innych aplikacji. Od dłuższego czasu obserwuję zjawisko tworzenia bezsensownych aplikacji informacyjnych, które można by spokojnie rozwiązać dobrą stroną w technologii RWD. Według mnie np. bank nie powinien tworzyć nowej aplikacji – to strona powinna pozwalać na wykonanie wszelkich operacji w wygodny sposób.
Wygłosisz prelekcję na Mobile Trends for Business. O czym będzie Twoje wystąpienie?
W codziennej pracy obserwuję bardzo duży udział zapytań z urządzeń mobilnych w ruchu na sklepach internetowych oraz rosnący udział takich zapytań w zamówieniach. Niestety wielu właścicieli sklepów zupełnie nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużo traci, nie optymalizując swoich działań pod ten segment. Dlatego wspólnie z Tomaszem Tybonem, szefem marketingu Shoper.pl, chcemy zaprezentować obecny stan mobile e-commerce i pokazać, jakie narzędzia i działania dają najlepsze efekty dla e-sklepów. Chcemy również  pokazać unikalne dane, realne case-studies i specjalne kampanie testowe przygotowane na potrzeby prelekcji. Gwarantujemy solidną dawkę motywacji do prowadzenia działań w sferze mobile.

Krzysztof Marzec

Absolwent kierunku Elektroniczne Przetwarzanie Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Kieruje agencją DevaGroup. Przez 7 lat kierował również działaniami SEO w Interia.pl. Pracował już przy projektach dla marek takich jak Grupa RMF, Wydawnictwo Bauer (m.in.: Styl.pl, Cd Action, Pc Format), Open Finance, Comarch, Papla.pl, Travelone.pl i wiele innych. Jest certyfikowanym managerem Google AdWords oraz Google Analytics oraz certyfikowanym trenerem AdWords. Autor szkoleń, poradników i artykułów z zakresu ww. tematyki, prowadził prelekcje na konferencjach branżowych (ShopCamp, Witajcie w Realu, wielokrotnie Mobile Trends Conference) oraz wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim i WSB-NLU. Potencjał reklamy mobilnej odkrywa od jej początków w AdWords i ery WAP.

Udostępnij