Serwis GoMobi.pl przygotował dla swoich czytelników przedświąteczną niespodziankę, publikując obszerny zbiór „Case studies mobile marketing 2014”. To aż 50-cio stronicowy zbiór case studies kampanii realizowanych z zastosowaniem kanału mobilnego zarówno „solo” jak i w połączeniu z innymi mediami. Ponoć mijający rok zasługuje na pochwałę pod względem dobrze zrealizowanych kampanii mobilnych – dowodów szukajcie w publikacji.
„Case studies mobile marketing 2014” składa się z trzech rozdziałów:
- Kampanie w sieci reklamy mobilnej – 7 case’ów,
- Kampanie wielokanałowe z użyciem mobile – 5 case’ów,
- Kampanie z wykorzystaniem innych narzędzi mobile – 10 case’ów.
Każdy z przypadków opisanych w publikacji został treściwie, ale i wyczerpująco omówiony poprzez wyróżnienie takich wytycznych jak cel, opis kampanii czy jej wyniki. Ponadto każdy case opatrzony został również komentarzem eksperckim. W publikacji zamieszczono wypowiedzi samych realizatorów kampanii czy przedstawicieli firm, dla których były one realizowane.
W pierwszym rozdziale analizowane są reklamy mobilne. Wśród analizowanych kampanii znalazły się m.in. te realizowane dla Forda, Allegro czy Rowenty. „Kampanie wielokanałowe z użyciem mobile” to drugi z rozdziałów publikacji, analizujący wykorzystanie kanału mobilnego jako jednego z elementów marketingu mix. Omówione zostały kampanie realizowane m.in. dla T-Mobile, H&M, który zasłużył na wyróżnienie poprzez wykorzystanie aplikacji Snapchat w swojej kampanii czy mBanku.
Ostatni rozdział poświęcony jest kampaniom wykorzystującym inne narzędzia mobile. Rozdział ten otwiera realizacja dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK. Wyróżnia się ono nie tylko specyficzną branżą – muzealnictwem – ale również zastosowaniem technologi beacons przy użyciu urządzeń Synerise Beacon. Oprócz tego w tym rozdziale znalazły się również kampania SMS dla Answear.com, czy kampania dla Żabki – case ten wraz z uwzględnieniem Freshmarket zostanie szerzej omówiony przez Monikę Mikowską już w lutym podczas konferencji Mobile Trends Conference 2015.
Współpracę merytoryczną nad publikacją zapewnili m.in. tegoroczni prelegenci Mobile Trends Conference 2015: Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski, Rafał Staszkiewicz czy Tomasz Szulkowski. Przypominamy, iż znamy już większość prelegentów MTC2015 – pełna lista dostępna jest na oficjalnej stronie wydarzenia. Sesja case studies odbędzie się drugiego dnia konferencji, tj. podczas Inspiration Day 12. lutego. Sam portal GoMobi.pl, czyli wydawca „Case studies mobile marketing 2014” jest również patronem medialnym wydarzenia.
Źródło:
http://gomobi.pl/case-studies/case-studies-mobile-marketing-2014-do-pobrania-w-tym-miejscu/