Konferencje
Mobile Trends

Czym zaskoczy Cię Mail My Day IV?

Konferencja Mail My Day co roku zbiera grono ekspertów i wiodących osobowości w e-marketingu. Tworzy przestrzeń sprzyjającą wymianie doświadczeń, kreatywnym rozmowom i dyskusji na temat działań email, ale także całościowej komunikacji z klientem w onlinie. Stawiając na konkrety i twarde dane otwiera uczestnikom drogę do skutecznej realizacji własnych celów biznesowych.
Grafika 1
20 i 21 kwietnia odbędzie się kolejna, czwarta już edycja Mail My Day. W tym roku na wydarzenie zaproszeni zostali nie tylko polscy, ale i zagraniczni eksperci. Uczestnicy będą mogli wysłuchać i dyskutować z przedstawicielami takich firm, jak: Brand24, Google, Return Path, Answear, Koszulkowo.com czy Niebezpiecznik.pl.
Dodatkowo nazwiska takie jak: Sadowski, Budzich, Hatalska, Kurasiński czy Konieczny to brand sam w sobie. Mail My Day IV zdecydowanie planuje utrzymać poziom merytoryczny poprzednich edycji. Jeśli wybierasz się do Warszawy dołączyć do pasjonatów email i e-marketingu, program konferencji przewiduje dla Ciebie najgorętsze zagadnienia w branży, ogłoszone przez ekspertów trendami na rok 2016.
Grafika 9
Posłuchasz o analityce, budowaniu bazy, personalizacji i targetowaniu, skutecznym wykorzystaniu najbardziej angażującej formy contentu, czyli wideo, growth hackingu i sposobach na konwersję w kanale online, metodach budowania lojalnej społeczności wokół marki z wykorzystaniem technologii webowych oraz… o hackowaniu maili!
Organizatorzy zapewnią Ci także możliwość przetestowania nowo zdobytej wiedzy podczas praktycznych warsztatów, z których w tym roku szczególnie ciekawie prezentują się m.in. te o email marketing automation czy Google Analytics. Przestrzeń sprzyjającą networkingowi z pewnością wzmocni planowane afterparty.
Grafika 3

Dlaczego warto być na Mail My Day IV?

Wydarzenia branżowe to doskonała okazja, aby dowiedzieć się co obecnie jest skuteczne, pożądane i fajne w branży oraz zdobyć wartościowe kontakty. Jeśli prowadzisz działania marketingowe online i szukasz wydarzenia, które może pomóc Ci stworzyć silną strategię online – nie może Cię zabraknąć na konferencji Mail My Day IV. To największy event w Polsce, który prezentuje trendy w digital marketingu skupione wokół najsilniejszej i najskuteczniejszej metody bezpośredniego dotarcia do klienta – email marketingu.
Grafika 4
Po sukcesie pierwszej edycji MMD zorganizowanej w Krakowie, wydarzenie od dwóch lat ma miejsce w centrum Warszawy, w sali Multikina w Złotych Tarasach. Po pierwszym dniu prelekcji ekspertów, przez cały drugi dzień trwa część warsztatowa podzielona na trzy segmenty, w zależności od stopnia zaawansowania uczestników. Formuła konferencji łącząca eksperckie wystąpienia i czas na praktyczne szlifowanie nowych umiejętności zapewnia pełen pakiet doświadczeń dla głodnych e-marketingowej wiedzy.

Głodny wiedzy? Zobacz perełki z wcześniejszych edycji Mail My Day

Marketerzy chętnie prowadzą kampanie email marketingowe, ale jednocześnie chcą dywersyfikować swoje działania online i offline. Po to, aby jeszcze skuteczniej docierać do swoich odbiorców, być po prostu tam, gdzie są ich klienci. Dlatego wśród zaproszonych na Mail My Day IV specjalistów są osobowości ze świata: e-marketingu, content marketingu, brandingu, SEO i analityki, omnichannel, mobile, ux, e-commerce i oczywiście email marketingu.
Grafika 5
Podczas poprzednich trzech edycji Mail My Day wypowiedzi ponad 40 prelegentów wysłuchało prawie 1000 zgromadzonych osób i firm. Co roku każdy z prelegentów poddawany był ocenie uczestników w krótkiej ankiecie – dzięki czemu z roku na rok Mail My Day jest miejscem gdzie marketerzy mogą udać się po wysokiej jakości wiedzę, content i inspiracje. Jako teaser przed Mail My Day IV zobacz co podobało się najbardziej pasjonatom email i e-marketingu w poprzednich latach. Prelekcje z poprzednich edycji Mail My Day.

Jeszcze nie masz swojego miejsca na Mail My Day IV?

Dołącz do grona zadowolonych uczestników i zarejestruj się już dziś. Czekamy na Ciebie w Warszawie, do zobaczenia! Serwis Mobile Trends.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Grafika 6
Wygraj wejściówkę na Mail My Day. Weź udział w konkursie na naszym profilu na facebooku.

  1. Rozwiąż quiz wiedzy o poczcie elektronicznej dostępny pod adresem: https://www.onlinequizcreator.com/test-wiedzy-o-poczcie-elektronicznej./quiz-168871 Nie musisz się logować/rejestrować aby zagrać.
  2. Zrób print-screen z Twoim wynikiem (który wyświetli Ci się zaraz po zakończeniu quizu) i dodaj go w komentarzu do konkursowego wpisu na https://www.facebook.com/mobiletrendspl/
  3. Zabawa trwa do piątku (8 kwietnia), do godziny 12.00.
  4. Osoba z najwyższym wynikiem otrzyma bilet na konferencję oraz warsztaty Mail May Day 2016!
Udostępnij
Zobacz także