Robiąc zakupy w sieci możemy natknąć się na wiele niespodzianek. Niektóre mogą okazać się bardzo nieprzyjemne, ale na szczęście są też i takie trochę bardziej cieszące oko. Do segmentu tych drugich z pewnością możemy zaliczyć nową aplikację firmy InPost, która polepszy nasze doświadczenia odbioru upragnionego zakupu.
InPost, czyli świetne UX
Dość łatwo zobrazować pojęcie User Experience, choć ciężko wytłumaczyć czym ono tak naprawdę jest. Definicja doświadczenia użytkownika, zależeć tu będzie głównie od tego kto tym userem jest i czego w danym momencie dotyczy przedmiot doświadczenia. Na dobrą sprawę, wszystko jest User Experience, ale my zagłębimy się dzisiaj w trochę inpostowego świata.
Pocztowy król komunikacji
Jeśli chodzi o InPost to wyróżnia się on świetną komunikacją. Firma zachwyca swoim przekazem marketingowym nie tylko swoich obecnych i przyszłych klientów, ale i całe środowisko branżowe. Potwierdziłą to wygrywając najbardziej prestiżową nagrodę w świecie biznesu i reklamy, czyli Effie. Ponadto pijarowo wypada bardzo dobrze chwaląc się co rusz inicjatywami, które wspiera, pokazując swoje osiągnięcia czy sposób traktowania pracowników. Patrząc na sam wygląd stron, które sygnowane są przez ich domeny, są one czytelne, rozbudowane i intuicyjne. Nie cierpią one na przesycenie komunikatami, a tło strony i poruszające się na niej obiekty nadają im wrażenia trójwymiarowości, choć mówimy tu tylko o wrażeniu, gdyż nadal widzimy tu niestety standardowe 2D.
Niestety? Oczywiście ciekawie byłoby zobaczyć takie rozwiązanie, ale lepsze dobre 2D, niż nieistniejące lub średnie 3D, nieprawdaż? InPost świetnie prowadzi też swoje kanały dystrybucji, wliczając w to również social media. LinkedIn potwierdza zapędy pijarowe marki, czego próbkę zobaczymy poniżej.
InPost swój sukces zawdzięcza także dzięki ciągłemu wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań, a aplikacja do obsługi doręczenia paczki bezprecedensowo się do takowych zalicza.
InPost Mobile
Aplikacja mobilna kurierskiego delikwenta, żartobliwie można by rzec, że jest rozwiązaniem na wagę złota dla wszystkich osób leniwych lub zapracowanych. W rzeczywistości jest po prostu sporym ułatwieniem dla wszystkich użytkowników. Oszczędza sporo czasu poprzez funkcjonalności jakie serwuje swoim klientom. Po pierwsze gwarantuje możliwość szybkiej rejestracji w panelu administracyjnym aplikacji, ale poza tym możemy wyszczególnić jeszcze kilka innych możliwości.
Wysyłasz paczki bez etykiety
Nowe rozwiązanie pozwala nadawać paczki bez potrzeby drukowania etykiet. Co więcej można teraz to robić przez cały czas, liczony w dobach, tygodniach, latach i milleniach.
Skrytki otwierasz zdalnie
Dzięki funkcji zdalnego otwarcia skrytki można odebrać swój pakunek nie stojąc w kolejce za innymi. Przyda się to zwłaszcza w czasach wymuszonego dystansu społecznego. Technologia dostępna z poziomu aplikacji ma zapewnić szybkie otwarcie skrytki.
Masz wszystko w jednym miejscu
Wszystkie informacje, dotyczące naszych przesyłek są dostępne na panelu startowym InPost Mobile, co z pewnością przyda się każdemu. Na pewno nieraz szukaliście w mailach tej jednej wiadomości z kodem odbioru, nie daj Boze, jak stoimy na mrozie z jednym procentem baterii, mając o zgrozo – iPhone’a w dłoni. Lokalizacja wszystkich zamówień w jednym miejscu to dość spersonalizowane podejście do użytkownika, co oceniamy bardzo pozytywnie. Co więcej, oszczędzasz czas, gdyż nie trzeba dodawać paczek do aplikacji samodzielnie. InPost zaktualizuje je automatycznie w naszym panelu.
Jesteś na bieżąco
Oczywistą konsekwencją jednej lokalizacji paczek jest możliwość ich podpatrywania w dowolnym momencie. Jednakże InPost Mobile zapewnia także możliwość wysyłania powiadomień, gdy zmieni się status naszej paczki. A więc wychodzi na to, że nie musisz się logować, aby być na bieżąco!
Odbierasz paczki po drodze
Machina InPostu przypomni nam, że mamy paczkę w pobliżu, gdy będziemy przechodzić obok Paczkomatu®, który zlokalizuje. Aby jednak ta opcja mogła działać musimy mieć włączony funkcje lokalizacji na naszym urządzeniu.
Łatwo identyfikujesz swoje paczki
Każdej przesyłce możesz nadać dowolną nazwę, dzięki czemu jeszcze łatwiej odszukasz interesującą Cię paczkę. InPost Mobile zostawia tu więc pole na kreatywność, albo kolejną oszczędność miejsca w pamięci głównej… naszego mózgu.
Możesz śledzić paczki najbliższych
Jeśli nasi najbliżsi nie będą mieli czasu, możliwości lub po prostu ochoty i będą mieli ochotę nas wykorzystać to jak najbardziej będą mieli taką możliwość. Wystarczy, że prześlą nam numer przesyłki, a my grzecznie pobiegniemy po ich przesyłkę z uśmiechem spoglądając na zadowolenie naszej mamy czy drugiej połówki. Jeśli przesyłka jest też pobraniowa, to możemy zapłacić za nią również z poziomu aplikacji.
Czy mogę przedłużyć czas odbioru paczki w aplikacji InPost Mobile?
InPost zaznacza,że każdemu mogą zmienić się plany. Tak zwane sytuacje losowe i nieprzewidziane zdarzają się wszystkim, a aplikacja InPost Mobile pozwala zarządzać taką sytuacją ograniczając myślenie i stres z powodu nieodebranej paczki. Nowa opcja kosztuje klientów 7,99 zł i pozwala wydłużyć czas odbioru paczki o jedną dobę w przód od feralnego zdarzenia.
Aplikacja InPost Mobile jest dostępna w sklepach: Google, Apple i Huawei.
A więc na co czekasz? Nadaj paczkę!