
Internet Beta 2014 już za miesiąc
Merytoryka na najwyższym poziomie, polscy i zagraniczni eksperci branży internetowej, a przy tym niezapomniane emocje. W czasie poprzednich edycji poprzeczkę zawieszono bardzo wysoko, tym razem uczestnicy również się nie zawiodą – kolejna edycja prestiżowej konferencji InternetBeta startuje już we wrześniu!
„Jak każda kolejna edycja, ta będzie szczególna. Jeszcze ciekawsze tematy, wspaniali prelegenci i niezapomniana atmosfera. Chciałbym znowu podnieść poprzeczkę i jestem przekonany, że się uda. Natomiast rewolucyjnych zmian w formacie nie będzie, raczej ewolucja i dopracowywanie szczegółów.” – podkreśla Mateusz Tułecki, organizator InternetBeta 2014.
O tym, że internet i nowe technologie łączą nie trzeba nikogo przekonywać, a już na pewno nie znakomitych ekspertów, którzy będą gościć na tegorocznej konferencji InternetBeta. Lista prelegentów opiewa już na ponad 60 nazwisk, a to dopiero początek. Na scenie wystąpią m.in. Paweł Tkaczyk, Yuri Drabent, Mariusz Wesołowski, Krzysztof Sobieszek, Artur Kurasiński, Łukasz Gujski, Filip Połoska, Magdalena Dobrowolska-Sagan (Lemon Sky JWT), Izabela Ozaist, Maciej Wicha, Piotr Wrzalik, czy Dr Marta Czyżewska. Międzynarodowy klimat zapewnią zagraniczni goście. A wśród nich mi.in. Grainne Barron (Viddyad), Rory Yates (HeathWallace) oraz Shira Abel (Hunter & Bard).
Organizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, a współorganizatorem – Grupa Unity oraz Gazeta.pl
„Jesteśmy dumni, że ponownie możemy przyłączyć się do organizacji tak prestiżowej konferencji. Kolejne edycje udowadniają jedynie słuszność idei jaka od lat przyświeca organizatorom. Zgromadzenie przedstawicieli różnych środowisk związanych z internetem rozwija relacje i stanowi płaszczyznę do wymiany cennych uwag, której nie zawsze można doświadczyć na co dzień” – dodaje Michał Kraus, Dyrektor ds. PR i Marketingu w Grupie Unity.
Wrześniowa edycja InternetBeta to przede wszystkim znakomita okazja by przyjrzeć się świeżym trendom i najważniejszym tematom dotyczącym branży internetowej. Usłyszymy m.in. o sprzedaży strategicznej za granicą, której najważniejsze aspekty przedstawi Paulina Wardęga (PIXERS), a w możliwości jakie marketerom daje Instagram wdroży uczestników Łukasz Wołek (Eura7). Rafael Moucka przeanalizuje możliwości rozwoju małych start up’ów, Włas Chorowiec (LeadBullet S.A.) nakreśli dobre strony Native Advertising, a o potencjale jaki drzemie w informacjach publicznych usłyszymy od Marcina Maj, redaktora Dziennika Internautów. A to jedynie przedsmak emocji jakie czekają uczestników InternetBeta już we wrześniu.
Wśród Partnerów InternetBeta 2014 są m.in. Startupfest, FreshMail, Enterprise Irleand, oraz TurboTłumaczenia.
Medialnym wsparciem obdarzyli nas: Marketer+, SOCIALPRESS, Interaktywnie.com, Marketing przy Kawie, Dziennik Internautów , Crossweb, GoMobi, MobileTrends.pl, Mobile Click, Marketing Mobilny, eFinanse, Dziennik Wschodni.
Więcej informacji na temat konferencji oraz szczegóły dotyczące rejestracji znajdziecie na www.internetbeta.pl.