Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu serdecznie zaprasza do udziału w międzynarodowej konferencji naukowo-praktycznej „Reklama. Trendy i Technologie” w dniach 2-3 czerwca 2015 roku. Konferencja odbywać się będzie w salach Warszawskiego Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego. Program i rejestracja dostępne są na stronie http://konferencja.wsp.pl/. MobileTrends.pl jest patronem merytorycznym wydarzenia.
W części plenarnej (naukowej) wystąpią prelegenci z uniwersytetów z różnych krajów, zajmujący się badaniem i opisem współczesnych zjawisk związanych z reklamą. Prelegenci odniosą się do zarówno do współczesnej ewolucji komunikacji reklamowej, wskazując na ważne aspekty funkcjonalne i zarządcze. W części plenarnej z kolei głos oddany zostanie specjalistom mającym na co dzień do czynienia z rynkiem reklamy. Panele branżowe poświęcone zostaną ważnym zjawiskom i trendom m.in. w reklamie pocztowej, badaniach reklamy czy ambient mediach oraz innowacjom takim, jak appvertising, blogging i tubevertising.
Konferencja adresowana jest przede wszystkim do pracowników agencji reklamowych, domów mediowych i działów marketingu przedsiębiorstw, a także studentów planujących podjęcie pracy w tej dziedzinie.
Udział w Radzie Naukowej zadeklarowali najwybitniejsi polscy akademicy, zajmujący się tematyką reklamy, a wśród prelegentów znajdują się znani i ważni w środowisku naukowym i reklamowym specjaliści.
Serwis MobileTrends.pl jest patronem merytorycznym wydarzenia. Podczas konferencji usłyszeć będzie można również prelekcję Roberta Rachwała – redaktora naczelnego serwisu, właściciela firmy ClickMaster Polska – wydawcy serwisu, a także pomysłodawcę i głównego organizatora Mobile Trends Conference. Podczas konferencji przedstawi on mobile od strony marketingowej, poruszając tematykę narzędzi oraz komunikacji w m-marketingu. Gorąco zachęcamy do udziału w wydarzeniu!
Partnerzy: