Konferencje
Mobile Trends

MGID zdobywa nagrodę ‘Best Digital Ad Network’ na MarTech Breakthrough Awards

MGID, globalna platforma reklamowa, została uznana za „Najlepszą cyfrową sieć reklamową” w konkursie MarTech Breakthrough Awards. Wyróżnienie jest wyrazem uznania technologii inteligencji kontekstowej MGID i rygorystycznych, przejrzystych procesów dotyczących bezpieczeństwa marki.

MGID, globalna platforma reklamowa, została uznana za „Najlepszą cyfrową sieć reklamową” w konkursie MarTech Breakthrough Awards. Wyróżnienie jest wyrazem uznania technologii inteligencji kontekstowej MGID i rygorystycznych, przejrzystych procesów dotyczących bezpieczeństwa marki.

Rozwiązanie inteligencji kontekstowej MGID umożliwia reklamodawcom dostarczanie reklam w całym portfolio wydawców premium w najbardziej trafnym i odpowiednim środowisku, bez użycia plików cookie. Korzystając z zastrzeżonych algorytmów sztucznej inteligencji, można określić kontekst i sentyment treści. Analiza partnerów wydawców MGID korzystających z tego rozwiązania wykazali, że mieli oni o 83% bezpieczne dla marki zasoby reklamowe, maksymalizując skalę kampanii poprzez zmniejszenie liczby fałszywie pozytywnych bloków na wrażliwe tematy.

Sergii Denysenko, CEO MGID, powiedział: „Otrzymanie tej nagrody jest dla nas ogromnym osiągnięciem; podkreśla wpływ naszego rozwiązania do analizy kontekstowej i nagradza wysiłki, które wkładamy w środki bezpieczeństwa marki i etyczną reklamę. Nasz produkt analizy kontekstowej został zaprojektowany, aby pomóc odblokować zablokowane wcześniej zasoby reklamowe, generować większe przychody i zwiększać trafność reklam umieszczonych obok odpowiednich treści, zwiększając skuteczność kampanii przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa marki reklamodawcom. Oprócz tego nasza oferta, jak i firma, opiera się na przejrzystych i bezpiecznych dla marki procesach, a także na stałym zaangażowaniu. Cieszymy się, że zostaliśmy nagrodzeni.”

„W ostatnim czasie bezpieczeństwo marki stało się znacznie jaśniejsze, stawiając pytania i wyzwania przed markami i platformami związane z ich rolą w zakresie odpowiedzialności cyfrowej” – powiedział James Johnson, Managing Director w firmie MarTech Breakthrough. „Reklamodawcy trzeba upewnić się, aby ich reklamy nie były wyświetlane obok problematycznych treści, dlatego wyłączają określone kategorie treści lub korzystają się z blocklisty słów kluczowych. Gratulujemy kolejnej zasłużonej nagrody MarTech Breakthrough.”

MarTech Breakthrough to wiodąca organizacja zajmująca się analizą rynku, która rozpoznaje obecne najlepsze firmy, technologie i produkty w branży marketingu globalnym, sprzedaży i technologii reklamowych. MarTech Breakthrough Awards wyróżniają doskonałość i doceniają innowacyjność, ciężką pracę i sukces w wielu kategoriach związanych z marketingiem, sprzedażą i technologią reklamową. Tegoroczny program przyciągnął ponad 2 950 nominacji z ponad 18 różnych krajów na całym świecie.

Wcześniej MGID ogłosił wprowadzenie na rynek polski swojego rozwiązania do analizy kontekstowej.

O MGID

MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, displayowe i wideo, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy zwiększają skuteczność i rozpoznawalność marki, a wydawcy utrzymują odbiorców i monetyzują ruch.

Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych użytkowników, z 200 miliardami wyświetleń reklam, u 25 tysięcy zaufanych wydawców. Więcej informacji na stronie: www.mgid.com

Udostępnij
Zobacz także