Blog.eobuwie.com.pl zaliczył ponad milion odwiedzin w ciągu roku. Ponad 700 tysięcy wejść miało miejsce z urządzeń mobilnych. Blog to bardzo istotny kanał komunikacyjny marki, na którym wielu czytelników znajduje wartościowy content.
Najchętniej na bloga jego czytelnicy wchodzą z telefonów Apple iPhone. Ten jest tu dominującym urządzeniem. W Top10 aż pięć pozycji zajmuje Samsung, jedną Xiaomi i trzy Huawei. Oczywiście mowa o różnych modelach tych producentów.
Sam blog to kolejny kanał komunikacyjny marki. Nie jest jednak narzędziem typowo sprzedażowym, a raczej dostarczającym potrzebnego użytkownikowi contentu. Ten jest bardzo zróżnicowany i ma charakter zarówno informacyjny oraz pokazujący obecne trendy, związek popkultury ze branżą obuwniczą i tego jak szeroki jest. Na blogu znajdują się także materiały mające bardzo pragmatyczny charakter. Są to poradniki, dzięki którym czytelnicy dowiadują się jak dbać o swoje obuwie, czy jak poradzić sobie z problemami, które mają wszyscy użytkownicy butów.
W sumie na stronę blog.eobuwie.com.pl weszło już ponad milion użytkowników, z czego ponad 700 tysięcy z urządzeń mobilnych. Content tworzy siedmioro redaktorów. Listę najchętniej czytanych tekstów znajdziesz u źródła.
FashionExpress – podcast po roku tworzenia bloga
W czerwcu, po tym jak blog obchodził swoją pierwszą rocznicę, pojawił się także podcast FashionExpress, który jest przedłużeniem działań komunikacyjnych marki. Obecnie powstało już siedem odcinków, które ukazują się co wtorek. Podcastu można słuchać na Spotify, Apple Podcast, Google Podcast, Deezer, Spreaker.