Konferencje
Mobile Trends

Najlepsze książki o e-commerce. Trzy tytuły, które musisz poznać!

Działalność w e-commerce to dla każdej firmy szansa wypłynięcia na szersze wody i dostęp do niemal nieograniczonych rynków. Sprzedaż internetowa w Polsce i na świecie rośnie, ale coraz większa jest też konkurencja. By wyróżnić się na jej tle, potrzeba odpowiedniej, praktycznej wiedzy. Jej najlepszym źródłem są książki o e-commerce pióra specjalistów i praktyków, którzy czerpią wiedzę z lat doświadczenia w branży. Wybraliśmy trzy najlepsze tytuły, po które powinieneś sięgnąć jak najszybciej!

Piotr Karwatka, “Technologia w e-commerce”

Z tą książką unikniesz wielu błędów w handlu internetowym. Piotr Karwatka podszedł bowiem do sprawy w kompleksowy sposób. Z jednej strony, zgodnie z pierwszą częścią tytułu, książka skupia się na technologiach – bazach danych czy językach programowania. Z drugiej jednak łączy je z e-commerce sensu stricto, czyli z biznesowym ujęciem sklepów internetowych.

Dzięki temu zyskujesz kompendium wiedzy, jakiej nie znajdziesz w żadnej innej książce na polskim rynku. Nad tą pozycją Karwatka nie pracował sam. Zaprosił do współpracy specjalistów od IT, którzy rozwieją wszelkie wątpliwości związane z techniczną stroną prowadzenia e-sklepów. To książka, która przyda się zwłaszcza menedżerom – oraz każdemu, kto chce zająć to stanowisko! Inne książki, które pomogą w prowadzeniu e-sklepu, znajdziesz na https://nowoczesny.pl/ksiazki-e-commerce-tytuly-z-ktorymi-prowadzenie-sklepu-internetowego-bedzie-latwiejsze/.

Artur Jabłoński, “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”

Dziś nie ma już właściwie dobrze funkcjonujących sklepów internetowych bez wsparcia mediów społecznościowych. A nawet te, które jeszcze z tego nie korzystają, z pewnością mogą na Facebooku i Instagramie tylko zyskać. Nawet jeśli nie wiesz jeszcze zbyt wiele o reklamie na platformach należących do Marka Zuckerberga, Artur Jabłoński pokaże Ci, jak na nich zarabiać.

Oprócz wyjaśniania podstaw autor przekazuje mnóstwo informacji i wskazówek, które mogą wznieść na wyższy poziom nawet kampanie prowadzone przez doświadczonych marketerów. Dlatego na tej lekturze skorzystają marketingowcy i pracownicy agencji reklamowych, ale również szefowie firm czy działów. Dzięki tej wiedzy będą w stanie skontrolować efekty kampanii zlecanych zewnętrznym podmiotom. Książkę Jabłońskiego możesz kupić na https://www.osmpower.pl/ksiazki-e-commerce.

John Warrillow, “Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży”

Jeśli jeszcze nie działasz w modelu abonamentowym, powinieneś jak najszybciej przestawić na niego chociaż część swojego biznesu. Dzięki temu zapewnisz sobie źródło odnawialnego przychodu. Kiedy klienci stają się subskrybentami, zawsze zyskujesz. Nie wierzysz? Pomyśl o Netflixie, Amazonie i Spotify.

Warrillow wyjaśnia, dlaczego tak się dzieje. Dowiesz się, dlaczego subskrybenci kupują więcej. W tej książce znajdziesz opis dziewięciu modeli biznesowych opartych na subskrypcji. Z pewnością w Twoim e-commerce będzie się dało zastosować co najmniej jeden z nich. Warrillow przygotował też dla Ciebie strategię rozwoju abonamentowego biznesu. Możesz z niej skorzystać już dziś!

Podsumowanie: jakie książki o e-commerce warto przeczytać w pierwszej kolejności?

Jeśli chcesz kompetentnie prowadzić sklep internetowy, sięgnij po książkę “Technologia w e-commerce”. To wyjątkowy tytuł, który łączy kwestie techniczne z biznesowymi. Przeczytaj też “Siłę subskrypcji”, która pokaże Ci korzyści z przejścia na model abonamentowy. Zacznij także zarabiać na social mediach – “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to prosta i szybka droga do zwiększenia przychodów.

Udostępnij
Mobile Trends
Zobacz także