Konferencje

Już wkrótce konferencja “Przyszłość e-commerce” we Wrocławiu!

Specjalnie dla menedżerów i właścicieli biznesów e-commerce odbędzie się wydarzenie, które z pewnością będzie dla nich niezwykle wartościowe. Konferencja “Przyszłość e-commerce” w Hotelu Ibis Styles Wrocław Centrum to doskonała okazja, aby poznać najnowsze trendy i technologie, które zmieniają rynek e-commerce. Networking, kawa i rozwój? Już 18 kwietnia we Wrocławiu!

Organizatorzy wydarzenia zachęcają do wzięcia udziału, by dowiedzieć się, jak odpowiednio przygotować się na zmiany i skalować biznes nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. Wszyscy uczestnicy będą mogli wysłuchać inspirujących prelekcji i wziąć udział w pasjonującej debacie.

Prelegenci

Na konferencji pojawi się wiele znakomitych ekspertów, którzy opowiedzą o najnowszych trendach i innowacjach w e-commerce. 

  • Jeff Lucas, Chief Revenue Officer, Firework – „How Live Streaming can change your business”.
  • Artur Pajkert, CMO w cyber_Folks – „AI– czy sztuczna inteligencja może już dziś pomagać w
    e-commerce?”
  • Kacper Gugała, Regional Manager Poland w Shopware – „Piękna historia – jak zbudować biznes e-commerce, który pomaga innym?”
  • Boris Ejsymont, CBO GO2NFT,-  „The future of NFTs
  • Łukasz Hodorowicz„Cena jako narzędzie perswazji. Czyli kiedy 100 zł nie równa się 100 zł? Jak wpływać na decyzję konsumenta za pomocą cen i kontekstu w e-commerce”
  • Paweł Gierszewski, „Head of E-commerce Development CEE – “Współczesny list do św. Mikołaja”. 
  • Leszek Ślazyk, Redaktor naczelny portalu www.chiny24.comDebata o przyszłości e-commerce.
  • dr Leszek Bukowski, Senior AI Specialist Edrone – Debata o przyszłości e-commerce.
  • Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej – Debata o przyszłości e-commerce.

Jak widzimy, nie brakuje tu prelegentów  w dziedzinie sztucznej inteligencji, technologii NFT czy blockchain. Ponadto widzimy obecność ekspertów na debacie tematycznej, badającej kierunek, w którym zmierza e-commerce.

Dla kogo jest wydarzenie?

Wydarzenie ma charakter stacjonarny. Jest przeznaczone dla menadżerów i właścicieli biznesów e-commerce, którzy szukają sposobów na skalowanie biznesu, budują strategię i szukają możliwych optymalizacji kosztowych.

Ile kosztują bilety na konferencję “Przyszłość e-commerce”?

Cena biletu na konferencję wynosi 499 zł netto dla dyrektorów i managerów e-commerce oraz 1499 zł netto dla usługodawców e-commerce. Z kodem rabatowym MOBILE15 masz 15% rabatu przy rejestracji! Bilety można zakupić poprzez formularz rejestracyjny na stronie oficjalnej konferencji www.trendyecommerce.pl.

Nie tylko wykłady!

Organizatorzy wydarzenia zapewniają, że będzie to doskonała okazja do nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych oraz zdobycia wiedzy na temat przyszłości e-commerce. Premiera książki Kamili Gębik: „Przyszłość e-commerce fashion i beauty” to dodatkowy atut tego wydarzenia, który przyciągnie wielu zainteresowanych.

Partnerzy eventu

Partnerami konferencji są takie firmy jak Shopware, Merce, Cyberfolks, Salestube, Firework, DHL, Go2NFT, SEO360 oraz Click2Shop. Organizatorami wydarzeniaKamilę Gębik, CEO KAMMEDIA oraz Tomasza Kurka, CEO AKAT CONSULTING.

Nie zwlekaj!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat przyszłości e-commerce, nie możesz przegapić tego spotkania. Zarezerwuj swoje miejsce już teraz!

Udostępnij
Zobacz także