Szał i emocje wokół Google Glass nieco opadły – po pierwszych zachwytach i rozczarowaniach przyszedł czas nieco wolniejszej pracy nad wydajnością baterii czy designem okularów. Jesienią Google zaczęło pracować nad Glass dla osób z wadą wzroku, a teraz przyszła pora na zadowolenie gustów użytkowników dbających o swój styl i modę.
W pierwowzorze Google Glass design nie zachwyca i niestety niewielu osobom jest do twarzy w tych specyficznych oprawkach, ograniczających się do prostej linii na wysokości brwi. Google zadbało jednak o stylistykę swoich okularów, podpisując umowę z Luxottica – grupą zrzeszającą najlepsze marki optyczne (i modowe) na świecie – m.in. Ray-Ban, Oakley, Chanel, Bvlgari, DKNY, Prada, Armani i wiele innych.
Google i Luxottica mają dołożyć wszelkich starań, aby stworzyć takie modele Google Glass, które będą naprawdę twarzowe i trafią w gusta możliwie największej ilości użytkowników, zachowując przy tym swój nietuzinkowy i ekskluzywny charakter. Spośród wszystkich marek wchodzących w skład grupy Luxottica, firma wyszczególniła Ray-Ban i Oakley jako dwie najlepiej nadające się do takiej współpracy marki.
Google zdaje sobie sprawę, iż w dzisiejszych czasach kryterium mody i wyczucia stylu jest kluczowe. Wielu użytkowników może nie chcieć nosić Google Glass tylko dlatego, że są brzydkie, stąd starania firmy o jak najlepszy design okularów. Rozpowszechnienie ciekawych i modnych modeli Google Glass może wpłynąć jedynie na korzyść marki, kiedy to niewolnicy mody zaczną ich używać tylko dlatego, że będą… modne.
Oficjalny komunikat Google: https://plus.google.com/+GoogleGlass/posts/aso1yad7q5E