Konferencje
Mobile Trends

O najbardziej kreatywnych projektach mobile marketingu opowiada Bartek Starak

Bartek Starak, dotychczas pracujący w agencji interaktywnej Netizens na stanowisku Art Directora po 3 latach rozstaje się z firmą i przechodzi do mobee dick. W mobee dick przyjmie obowiązki Dyrektora Kreatywnego i będzie odpowiedzialny m.in. za koncepcje i projekty UI/UX stron i aplikacji mobilnych dla klientów firmy.
Ewa Mitschke: Dlaczego dołączyłeś do mobee dicka?
Bartek Starak: Jest wiele powodów dla których kreatywni zmieniają pracę, Murat Mutlu opisał je najlepiej na mobileinc.co.uk w artykule “Why Talented Creatives Are Leaving Your Shitty Agency”. Trawa zawsze wydaje się zieleńsza po drugiej stronie, ale mnie urzekło, jak duży nacisk mobee dick kładzie na design i jak entuzjastycznie zespół podchodzi do projektów mobilnych. To wielki potencjał, który trzeba wykorzystać bo na Śląsku brakuje agencji skupionej na kreacji i strategi.
E.M: Jaki jest Twój cel zawodowy w perspektywie 2 lat?
B.S: Chciałbym zbudować mocny dział kreacji w Katowicach. Jest kilku dobrych ludzi, którzy powinni się dobrze czuć w mobee dick. Projekty, które już teraz realizujemy są dla mnie świetną okazją, aby dobrać odpowiedni zespół, z którym będziemy poszerzać nasze kompetencje. Chcę, aby miały one własny, rozpoznawalny styl. Mamy wiele pomysłów, które teraz będziemy mogli realizować w nowej formule studia kreatywno-strategicznego, wykorzystując doświadczenie, jakie zdobyliśmy przez wiele lat pracy w polskich agencjach, które z różnych względów nie pozwalały nam na ich urzeczywistnienie.
E.M: Jakie są według Ciebie najkreatywniejsze projekty mobile marketingu?
B.S: Ciekawa, choć fake’owa, była reklama zrobiona przez Brazylijskie BBDO dla Bradesco Seguros – największego ubezpieczyciela w Brazylii, która na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykła reklama samochodu, aż do pierwszego swipe’a 🙂
Podobał mi się CinePrint Lexusa, choć wymagał on sporo żeby dobrze zadziałać – październikowy Sports Illustrated i iPad z przygotowanym wideo i najlepiej, żeby nie było za jasno, ale mimo wszystko efekt jest świetny.
Ostatnie będzie Victoria’s Secret “Sexier than Skin”,  i Diagonal Mar “The first bag that raises your self-esteem”bo to rzadki przypadek, kiedy QR Code został użyty jak trzeba 🙂 Pepsi Like Machine też był fajny, ludzie dostawali Pepsi w zamian za Like na Facebook.

Bartek Starak

Doświadczenie zdobywał, pracując wcześniej także dla agencji OS3, ADV.pl i Interactive Solutions, realizując projekty dla takich marek jak ING Bank Śląski, Microsoft, AVON, BZ WBK. Pierwszymi klientami, dla których będzie pracował w mobee dick są Play i Perfumeria.pl.

Udostępnij
Mobile Trends