IV edycja Mobile Trends Conference odbędzie się już za nieco ponad miesiąc. W związku z tym rozpoczynamy cykl „3 pytań do prelegenta” MTC2015. Cykl otwiera Krzysztof Marzec, Certyfikowany Trener AdWords oraz dyrektor zarządzający w DevaGroup. W mini-wywiadzie opowiada on o swojej ulubionej aplikacji, a także o innowacjach, które w ostatnim czasie przykuły jego uwagę.
Jaka jest Twoja ulubiona aplikacja i dlaczego?
Pushbullet. Od dawna używałem różnych aplikacji synchronizujących pracę na komputerze z urządzeniem mobilnym i być może dlatego przegapiłem Pushbullet. Aplikacja rewolucjonizuje współpracę z telefonem. Czasem nie wiem gdzie jest, czasem nie mam go ze sobą, a mogę bez problemu zarządzać wszelkimi powiadomieniami czy odpowiadać na smsy z poziomu komputera. Jeśli wysyłasz do siebie dużo maili jako notatek – ta aplikacja jest zdecydowanie dla Ciebie.
Która z ostatnich premier urządzeń mobilnych zrobiła na Tobie największe wrażenie?
Uważam, że trzy ciekawostki zasługujące na uwagę to:
- Quadrocoptery sterowane i zarządzane smartfonami – doskonała zabawka, ale również rozszerzenie możliwości aparatu fotograficznego/kamerki.
- Beacony wreszcie w zastosowaniu, które dla mnie jest jasne, czyli Woolet.
- Selfie stick – i obawiam się, że to może stać się popularne ;).
Wygłosisz prelekcję na Mobile Trends Conference 2015. O czym będzie Twoje wystąpienie?
AdWords w mobile – potężne narzędzie marketingowe, a nie zawsze dobrze wykorzystywane. Przez ostatni rok przeszkoliłem koło 300 osób z AdWords, analizowałem wyniki setek kampanii – zebrałem dzięki nim wiedzę, jak reklamować się w mobilnym AdWords tak, żeby robić to idealnie i wykorzystując przy tym możliwości systemu. Nie zabraknie konkretnych przypadków, danych, ciekawych rozwiązań do wdrożenia u siebie i kilku słów o potężnym narzędziu jakim jest Google Analytics.
Krzysztof Marzec
Certyfikowany Trener AdWords, wykładowaca akademicki. Dyrektor zarządzający w DevaGroup, kierował również działem SEO w Interia.pl. Pracował już przy projektach dla marek takich jak Grupa RMF, Wydawnictwo Bauer, Open Finance czy Comarch. Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords oraz Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z zakresu ww. tematyki, prowadził prelekcje na konferencjach branżowych i szkoleniach takich jak ShopCamp, Witajcie w Realu, Mobile Trends Conference, Cittru UJ. Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących optymalizację działań w kontekście zaawansowanej analityki wyników.