Telefony marki Apple coraz liczniej goszczą w rękach Polaków. Nie da się ukryć, że urządzenia tego Kalifornijskiego producent stały się synonimem pewnej jakości. To czy produkty warte są takiej ceny, wciąż jest kwestią sporną, jednak nie można zaprzeczyć, stwierdzeniu, że jest to elektronika wykonana porządnie i z dbałością o najmniejsze szczegóły. Warto także zaznaczyć, że producent gwarantuje wsparcie systemowe i aktualizacje na kilka lat, więc przynajmniej w teorii, iPhone kupiony trzy lub cztery lata temu, wciąż powinien mieć dostęp do najnowszego oprogramowania. Dlatego właśnie w wypadku usterki, warto zabrać telefon do serwisu autoryzowanego, w końcu jest to zakup na lata, którego po prostu nie opłaca się zmieniać co sezon.
Rozbity ekran w iPhone – co zrobić?
Współcześnie, kupując nowy telefon, od razu zaopatrujemy go w szkło ochronne. Świadomość niepotrzebnych wydatków w razie potrzeby wymiany wyświetlacza nie cieszy, dlatego wolimy wydać kilkadziesiąt złotych na dodatkowe szkiełko, zamiast sięgać do kieszeni głębiej po kilkaset złotych, by zapłacić za wymianę rozbitego ekranu. Niestety, wypadki chodzą po ludziach i czasem mimo wszelkich zabezpieczeń na naszym ukochanym iPhonie pojawia się pajęczynka. Co zrobić, żeby mieć pewność, że nasz smartfon zostanie naprawiony fachowo i skutecznie? Udać się do serwisu autoryzowanego Apple!
Naprawa rozbitego ekranu w serwisie autoryzowanym
Po przyniesieniu telefonu przez klienta specjalista ocenia i analizuje poniesione starty. Po wstępnej konsultacji, wycenie i jej akceptacji przez klienta smartfon trafia w ręce wykwalifikowanych serwisantów, którzy specjalizują się w urządzeniach marki Apple. Wykorzystując najnowsze technologie, precyzyjne narzędzia i maszyny telefon rozbierany jest na części pierwsze, a wszystkie jego elementy są dokładnie czyszczone, tak aby mieć pewność, że żadne, nawet najmniejsze zabrudzenie nie znajdzie się w środku, powodując potencjalne usterki. Następnie serwisant dobiera odpowiednie części zamienne, które powędrują w miejsce tych starych. Serwis Autoryzowany Apple stosuje jedynie oficjalne części pochodzące z dystrybucji Kalifornijskiego producenta, dlatego można mieć pewność, że urządzenie wróci z naprawy w idealnym stanie nie tylko wizualnym, ale również technicznym.
Serwis Autoryzowany Apple – dlaczego warto?
Z serwisu Autoryzowanego warto korzystać nie tylko ze względu na wykwalifikowanych serwisantów, którzy posiadają ogromną wiedzę na temat urządzeń Apple, lecz także znane źródło pochodzenia i solidność części zamiennych. To właśnie dzięki temu, że pochodzą one z oficjalnej dystrybucji, naprawa w serwisie nie wpływa na gwarancję producenta na dane urządzenie. Zatem jeśli nieszczęśliwy bieg wydarzeń sprawi, że rozbijemy telefon jeszcze przed końcem oficjalnej gwarancji, to naprawa w serwisie autoryzowanym nie stanowi problemu w razie zwrotu urządzenia w ramach gwarancji.