Coraz mniej dzieli nas od wyjątkowej edycji konferencji Mobile Trends poświęconej w pełni kanałowi mobile w e-handlu. Na uczestników czeka ponad 25 merytorycznych prelekcji popartych praktycznymi przykładami, a także ekspercki panel dyskusyjny, sesja Q&A, quiz wiedzy o m-commerce oraz tradycyjnie już niesamowity networking w fantastycznej atmosferze.
To już prawie ostatnia szansa na rejestrację na specjalną edycję konferencji MTC. Zastanawiasz się czy to wydarzenie dla Ciebie? To zależy! Jesteś przedstawicielem e-commerce i dążysz do ciągłego poszerzania umiejętności w gronie ekspertów? A może jesteś dyrektorem, managerem czy właścicielem sklepu internetowego i chcesz prowadzić swoją działalność zgodnie z najnowszymi trendami? Podczas dwudniowej konferencji wysłuchasz ponad 30 prelegentów z licznymi sukcesami na swoim koncie oraz co najmniej kilkuletnim doświadczeniem w branży. Poruszone zostaną tematy, które dotyczą każdego przedsiębiorcy i pracownika e-handlu, a pozwalają na zwiększenie efektywności podejmowanych działań. Do tego poznasz ludzi, którzy podobnie jak Ty szukają pomysłu na efektywność swoich działań.
Pierwszego dnia wystąpienia obejmą tematykę ogólną m-commerce. Polscy i zagraniczni prelegenci opowiedzą m. in. o tym, jak użytkownicy korzystają ze swoich urządzeń i w jaki sposób wpływa to na konieczność dostosowania ich wyglądu, aby były jak najbardziej użyteczne. Kolejne wystąpienia odkryją możliwości wykorzystania kanału mobile do wsparcia innych działów oraz udzielą wskazówek, jak budować trwałe i efektywne relacje z klientami np. stosując omnichannel. Uczestnicy dowiedzą się także jak zaplanować strategię wdrożenia mobile w firmie, w czym mogą wyręczyć nas chatboty oraz Data Science, ale również jak tworzyć aplikacje i strony internetowe, aby uzyskiwać jak największą konwersję. Na zakończenie, światowej klasy mówca, podpowie, w jaki sposób przekonać innych do swoich pomysłów i jak się skutecznie komunikować także w branży e-commerce.
Drugi dzień to po raz pierwszy podział na dwie ścieżki tematyczne. Pierwsza z nich tj. projektowanie / UX / design obejmie tematy związane z właściwym tworzeniem aplikacji i stron w zależności od tego, do kogo są kierowane. Prelegenci przekażą praktyczne wskazówki na podstawie swoich doświadczeń. Uczestnicy skorzystają z wiedzy osób od lat związanych z branżą i zajmujących się kreowaniem użytecznych rozwiązań. Postarają się oni odpowiedzieć na pytania o to, jak skutecznie ułożyć współpracę pomiędzy działem designu a developmentem, a także zderzą oczekiwania klientów z rzeczywistością w wielu kwestiach związanych z UX i projektowaniem. Na podstawie najnowszych badań podpowiedzą, co sprawdza się najlepiej, na co zwrócić uwagę podczas procesu tworzenia, jakie triki stosować, aby grafiki były nie tylko ładne, ale także efektywne oraz na czym najbardziej zależy obecnie użytkownikom.
Druga ścieżka marketing / reklama / sprzedaż poruszy tematy związane z tworzeniem skutecznej sprzedażowo marki, czy właściwym pozycjonowaniem stron dzięki SEO oraz GoogleAds. Eksperci pokażą jak zwiększać konwersję, wyliczą konkretne przykłady efektywnych działań oraz odniosą się do właściwego e-mail marketingu. Odpowiedzą na wiele pytań, z którymi na co dzień zmagają się marketerzy, sprzedawcy, specjaliści ds. promocji czy właściciele firm.
Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich firm jak: Answear, 4ourth Mobile, Domodi, Orange Polska, Freshmail, Future Mind, Miquido, Divante, Pocket App, Brand Active, Unity, Brainly, DuckDuckGo, SoftwareMill, DevaGroup, EmailLabs, SearchBrothers.com, Ladder.io, Edisonda, Spicy Mobile, Ekspert Systemy Informatyczne, KODA Bots, Oak & Morrow, Blue 449, Project: People i inni.
Dopełnieniem dwudniowego eventu stanie się panel dyskusyjny oraz sesja pytań i odpowiedzi, podczas których uczestnicy zabiorą głos w sprawie m-commerce, a także networking możliwy dzięki dłuższym przerwom cateringowym. Dodatkowo na pasjonatów e-handlu czekać będzie strefa wystawiennicza, gdzie będą mogli spotkać się z firmami takimi jak: Pozycjonusz, SiteMeans, N7mobile, nvt, czy GlobKurier. Pierwszego dnia osoby obecne podczas konferencji zostaną zaproszone również na imprezę do krakowskiego klubu Choice przy ul. Floriańskiej, niedaleko Rynku Głównego, co pozwoli na mniej formalne spotkania, rozmowy i zabawę w wyjątkowym miejscu na mapie miasta.
Wydarzenia Mobile Trends od 7 lat organizuje ClickMaster Polska. Sponsorem Głównym edycji MTC for e-commerce została natomiast firma Akamai. Konferencja objęta jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w niej istnieje możliwość otrzymania punktów recertyfikacyjnych.
Data: 13-14 września 2018
Miejsce: Best Western Premier Hotel, Opolska 14A, Kraków
Szczegółowy program: www.ecommerce.mobiletrends.pl/program
Rejestracja uczestników: www.ecommerce.mobiletrends.pl/rejestracja#register