Konferencje
Mobile Trends

Szukacie idealnej imprezy? Zabierze Was na nią "Party Radar"!

Już 7 października w akademikach i klubach w Warszawie swoją premierę będzie miała nowa aplikacja skierowana do prawdziwych imprezowiczów, którym nigdy dość. Party Radar to propozycja dla młodych osób, które w jak najkrótszym czasie chcą znaleźć wydarzenie odpowiadające ich zainteresowaniom. Narzędzie działa w systemie real-time – oceny imprez w klubach wystawianie są w czasie rzeczywistym. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.
Party Radar to propozycja dla użytkowników ceniących czas, którzy chcieliby wybrać najlepszą dla siebie imprezę w mieście, zanim jeszcze wyjdą z domu. To, co wyróżnia aplikację na tle innych lub podobnych rozwiązań, to subiektywne opinie użytkowników, wystawiane w czasie rzeczywistym. Internauci, obecni w danej chwili w klubie, sami oceniają jakość imprez i wydarzeń, w których biorą udział, m.in. pod kątem ceny, panującego nastroju, zastanego tłoku, podpowiadając tym samym innym użytkownikom, gdzie najlepiej się wybrać.
Co ważne, aplikacja wyświetla jedynie statystyki z ostatnich kilkudziesięciu minut. Nie ma więc ryzyka, że trafimy np. na kolejną odsłonę imprezy, która najlepsze chwile ma już za sobą.
party_radar5
Narzędzie jest użyteczne zarówno dla klubowiczów, jak i dla samych klubów. Dzięki specjalnie przygotowanej platformie internetowej partyradar, aplikacja daje dostęp do promocji udostępnianych przez kluby. One z kolei uzyskują możliwość promocji swoich imprez i wydarzeń wśród użytkowników odpowiadających profilowi miejsca i wydarzenia. Główną grupą odbiorców Party Radar będą osoby w wieku 18-35 lat – studenci, klubowicze oraz przyjezdni użytkownicy, którzy chcą poznać uroki życia nocnego w obcym mieście.
Za launch aplikacji na polskim rynku odpowiada dwójka przyjaciół – Alicja Stefaniak i Sebastian Olchowik. Ta pierwsza posiada sześcioletnie doświadczenie w pracy w czołowych domach mediowych w Polsce. Jako Communications Planner w MediaCom oraz Digital Manager w Havas Media odpowiadała za tworzenie strategii komunikacji w mediach online i offline ze wskazaniem na kanały digitalowe dla czołowych marek, takich jak Danone, Sony, EA Games czy PKO BP. Zespół, w którym pracowała dla Żywca-Zdrój otrzymał nagrodę Media Trendy oraz Effie w kategorii Long-term Excellence. Drugi z twórców Party Radar, Sebastian Olchowik, jest doświadczonym programistą. Zaczynał od współpracy z portalami wchodzącymi w erę web 2.0: www.msport.gov.pl czy www.opole.pl. Posiada doświadczenie w pracy w największej w Polsce firmie ubezpieczeń należności odroczonych – Euler Hermes. Pracował także jako architekt systemowy w Grupie PZU.

– Już 10 lat temu zaobserwowaliśmy, że nie lada wyzwaniem dla młodych osób jest znalezienie w krótkim czasie dobrego miejsca na spędzenie wolnych wieczorów, klubów trafiających w ich wymagające gusta – tłumaczy Sebastian Olchowik. – Jeszcze do niedawna szybki, mobilny Internet czy smartfon posiadało jedynie ograniczone grono odbiorców, a media społecznościowe zaczynały dopiero docierać do masowej świadomości użytkowników. Dlatego też poszukiwanie ciekawego wydarzenia, na które chciało się wybrać ze znajomymi, należało rozpocząć na kilka dni, jeśli nie tygodni wcześniej. Zaobserwowaliśmy jednak, że mimo rozwoju technologii i zwiększenia jej dostępności problem pozostał. Niecierpliwi, pędzący za sukcesem, stawiający na dynamiczny rozwój osobisty „millenialsi”, oczekują bardzo spersonalizowanych doświadczeń i przeżyć. Nie chcą tracić czasu na zastanawianie się, który klub czy miejsce wybrać, aby dobrze się bawić i nie wydać przy tym fortuny. Właśnie dlatego uznaliśmy, że warunki i otoczenie konsumenckie niezbędne do wprowadzenia naszego rozwiązania na rynek są idealne. Każdy ma komórkę lub inne urządzenie mobilne. Na palcach jednej ręki możemy policzyć osoby, które nie korzystają z rekomendacji, poleceń wyświetlanych na Facebooku. Dlatego wszystkim klubowiczom proponujemy dedykowane narzędzie pozwalające wybrać najlepiej dopasowaną imprezę w mieście.

party_radar6
Kampania launchingowa zakłada zintegrowane działania content marketingowe i PR. W ramach akcji promocyjnej zaplanowano działania mobile, wykorzystujące geotargetowany przekaz w formie video oraz reklam display’owych i AdWords. Akcja mobile’owa dotrze do użytkowników klubów i akademików w największych polskich miastach – m.in. od 7 października w Warszawie, 21 października w Poznaniu i 28 października w Trójmieście. Komunikacja w social media obejmie z kolei kampanię z udziałem kilkudziesięciu digital influencer’ów z Instagram’owej platformy indaHash.
Aplikacja Party Radar będzie dostępna bezpłatnie w Google Play App Store od 7 października.
W listopadzie będzie ją można pobrać również na urządzenia z systemem iOS.

Udostępnij
Mobile Trends
Zobacz także