Pośrednik finansowy UnilinkCash, platforma insurtechowa Ocenapolis.pl oraz towarzystwo ubezpieczeniowe Europa ogłaszają nawiązanie współpracy. Jest to pierwsza na rynku tego typu kooperacja, dzięki której klienci będą mogli kupić te same produkty ubezpieczeniowe zarówno u agentów UnilinkCash, jak i w porównywarce internetowej www.ocenapolis.pl.
Trzy firmy: UnilinkCash, Ocenapolis.pl i Europa Ubezpieczenie łączą siły, by razem stworzyć nowe partnerstwo na rynku dystrybucji ubezpieczeń. Hybrydowy model, na którym opiera się współpraca między podmiotami, zakłada, że produkty ubezpieczeniowe Europa Ubezpieczenia trafią na platformę Ocenapolis.pl. Dostęp do nich będą mieli zarówno klienci (za pośrednictwem internetowej porównywarki www.ocenapolis.pl), jak i ogólnopolska sieć agentów UnilinkCash. Tym samym pośrednik finansowy rozszerza działalność o sprzedaż ubezpieczeń.
– Współpraca trzech ww. podmiotów jest precedensem na skalę polskiego rynku ubezpieczeniowego. Dzięki takiemu działaniu chcemy uzyskać prawdziwie holistyczny model biznesowy – komentuje Marcin Grabiec, prezes zarządu UnilinkCash i członek zarządu firmy Ocenapolis.pl. – Zamierzamy w pełni wykorzystać synergię pomiędzy kanałami online i offline. Chcemy między innymi zasilać sprzedaż prowadzoną przez agentów UnilinkCash, leadami pozyskanymi przez serwis online – dodaje
Pierwsze produkty Europy pojawiły się na platformie Ocenapolis.pl i u agentów UnilinkCash w listopadzie. W grudniu i w pierwszym kwartale 2021 roku oferta zostanie rozszerzona o nowe ubezpieczenia, tak by dostarczyć klientom kompleksową ochronę majątkową i życiową. Dalsze plany obejmują dodanie produktów ubezpieczeniowych do standardowej oferty finansowej w punktach sprzedaży UnilinkCash.
W ramach partnerstwa agenci UnilinkCash uzyskają dostęp do przeznaczonych dla nich narzędzi wsparcia sprzedaży oraz programów szkoleniowych. Ocenapolis.pl planuje budowę aplikacji łączącej klienta z agentami oraz udostępnienie tym ostatnim rozwiązania klasy CRM. Chce również docierać z ofertą biznesową do agentów ubezpieczeniowych, którzy obecnie nie współpracują z UnilinkCash, ale będą zainteresowani rozszerzeniem oferty produktowej.
– Cieszę się, że do grona naszych partnerów biznesowych dołączają UnilinkCash i Ocenapolis.pl. Nowatorski projekt, który wspólnie realizujemy jest dla Europa Ubezpieczenia szansą na dotarcie do nowych grup klientów oraz dalszą rozbudowę sieci agentów, oferujących nasze ubezpieczenia. Dzięki niemu połączymy ze sobą dwa światy dystrybucji: agentów i kanały zdalne w jeden mechanizm biznesowy – mówi Marat Nevretdinov, prezes Europa Ubezpieczenia.
Do prowadzonego przez UnilikCash programu Profit+, którego celem jest nabycie uprawnień do dystrybucji ubezpieczeń przystąpiło już około 400 agentów, z których ponad połowa może już może prowadzić aktywną sprzedaż polis. Do końca drugiego kwartału 2021 uprawnienia agenta ubezpieczeniowego ma mieć ok. 600 sprzedawców pośrednika finansowego.
UnilinkCash jest jednym z liderów na rynku pośrednictwa finansowego w Polsce oraz jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży. W swojej ofercie firma posiada kredyty i pożyczki ponad 30 największych banków i firm pożyczkowych w kraju. Na chwilę obecną Unilink Cash współpracuje z ponad 3000 autoryzowanych partnerów w całej Polsce. Dostarczane rozwiązania finansowe są przeznaczone zarówno dla klientów indywidualnych, jak i podmiotów biznesowych.
Ocenapolis.pl to internetowa porównywarka ofert ubezpieczeń komunikacyjnych, ubezpieczeń na życie, ubezpieczeń nieruchomości, ubezpieczeń turystycznych i ubezpieczeń nietypowych. Ocenapolis.pl jako pierwszy tego typu serwis w Polsce umożliwia zamknięcie całego procesu zakupu polisy na swojej stronie bez przenoszenia klienta pod adres ubezpieczyciela.
Europa Ubezpieczenia to dwa towarzystwa ubezpieczeniowe: majątkowa TU Europa i życiowa TUnŻ Europa. Firma działa na polskim rynku ubezpieczeniowym od ponad 25 lat. Europa specjalizuje się w sprzedaży ubezpieczeń m.in. we współpracy z instytucjami finansowymi, w szczególności z bankami oraz za pośrednictwem kanałów zdalnych. W ostatnim czasie ubezpieczyciel rozwija sprzedaż za pośrednictwem kanału multiagencyjnego.