Konferencje
Mobile Trends

Wearables mogą wpłynąć na dynamikę decyzji i działań biznesowych – Marek Broda

Marek Broda, zajmujący się przede wszystkim edukacją rynku w zakresie Marketing Automation, udzielając odpowiedzi na „3 pytania do prelegenta” skupia się przede wszystkim na swojej specjalności, czyli marketingu. Opowiada o rozwiązaniach mobilnych w kontekście najnowszych urządzeń i technologii, takich jak np. Google Glass, które będziecie mogli zobaczyć podczas Mobile Trends for Business już 27-28 maja w Krakowie.
Która spoza technologicznych gałęzi biznesu według Ciebie najlepiej radzi sobie z adaptowaniem technologii mobilnych?
Stawiam na e-handel, a właściwie powoli rozpoznawany już mCommerce. Telefony i tablety są coraz częściej wykorzystywane do zakupów. Widać to wśród przodujących sklepów internetowych lub portali aukcyjnych, które już praktycznie standardowo udostępniają aplikacje ułatwiające zakupy na urządzeniach przenośnych.
Czy uważasz, że nowe urządzenia typu Google Glass czy Smart Watch znajdą zastosowanie w wsparciu biznesu?
Zdecydowanie TAK. Coraz ważniejsza  w biznesie jest dynamika podejmowania decyzji i działań, które żeby były trafne, powinny polegać na aktualnych informacjach. Tego typu urządzenia mogą być doskonałym sposobem dostarczania kluczowych informacji potrzebnych w prowadzeniu biznesu w czasie rzeczywistym. Problemem może być jednak odpowiednie ich wykorzystanie, tak aby pokazywana informacja była rzeczywiście istotna i trafiała do odbiorcy w idealnym momencie.
Wygłosisz prelekcję na Mobile Trends for Business. O czym będzie Twoje wystąpienie?
Pokażę jak skutecznie docierać do coraz większej grupy klientów wykorzystujących mobile do poznawania oferty firm i dokonywania zakupów. Mobile to kolejne miejsce obsługiwane przez SALESmanago Marketing Automaiton, gdzie możemy identyfikować i monitorować zachowanie potencjalnych i aktualnych klientów oraz serwować im indywidualnie dopasowane i interesujące ich w konkretnym momencie treści. Co więcej wszystko, co zobaczy klient w mobile, będzie spójne z tym co zobaczy na stronie WWW, przeczyta w mailu lub usłyszy od sprzedawcy.

Marek Broda

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W firmie Benhauer zajmuje się edukacją rynku w zakresie Marketing Automation oraz funkcjonalności systemu SALESmanago. W obszarze edukacji prowadzi szkolenia online, przygotowuje materiały i artykuły informacyjne oraz organizuje wydarzenia dotyczące Marketing Automation w Polsce.

Udostępnij
Zobacz także