Konferencje
Mobile Trends

10 najlepszych narzędzi online dla Twoje firmy


Jesteś przedsiębiorcą w ogromnej korporacji czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem? Tak naprawdę nie ma to znaczenia, ponieważ wiedza na temat narzędzi, które pozwolą Ci zaoszczędzić wiele wysiłku, pieniędzy a co najważniejsze czasu w codziennej pracy, może okazać się niezwykle cenna i przydatna. Poniżej znajdziesz listę, naszym zdaniem najlepszych narzędzi online dla Twojej firmy. Warto się z nią zapoznać, niezależnie od tego czy jesteś doświadczony, czy dopiero stawiasz swoje pierwsze kroki w biznesowym świecie. 
Decyzja o zainwestowaniu w narzędzia zwiększające wydajność pracy oraz pozwalające zaoszczędzić czas, może być jedną z lepszych decyzji jeśli chodzi o działania biznesowe. W dzisiejszym świecie, przesiąkniętym nowymi technologiami i nastawionym na szybkie rozwiązania, każda firma powinna nakierowywać swoje działania na jak najbardziej sprawne wykonywanie zadań. Poniższa lista narzędzi może okazać się niezwykle przydatna w zwiększeniu produktywności każdego przedsiębiorstwa – niezależnie od wielkości i lat obecności na rynku.

TMetric Time Tracker

TMetric jest to narzędzie, w którym możesz ustawić czas przeznaczony na wykonanie danego projektu czy zadania. Jest bardzo proste w obsłudze i przyjazne użytkownikowi. Wystarczy ustawić interesujący nas przedział czasowy na wykonanie konkretnego zadania, wcisnąć guzik “Play” i narzędzie zaczyna odmierzać nam czas. Ma opcję dodania wielu użytkowników, więc możliwe jest kontrolowanie postępów prac w projektach grupowych. Jest to też narzędzie motywujące, uczy działania pod presją konkretnie ustalonego odcinka czasu, czy to przez nas samych czy lidera grupy w której wykonujemy projekt. Wszystkie działania są zapisywane w formie raportów – grupowych, zadaniowych lub dziennych. Wszystko w zależności od potrzeb użytkownika. Jest również możliwość kontrolowania budżetów czy stawek dla konkretnych projektów. Jest to dobry wybór jeżeli Twoja firma zatrudnia freelancerów.

Streak

Zarządzanie klientami jeszcze nie było nigdy tak łatwe! Streak ma możliwość integracji z pocztą Gmail, zarówno na komputerze jak i w aplikacji mobilnej, co sprawia, że masz możliwość posiadania sprawnego systemu CRM w swojej kieszeni. Jeśli szukasz prostego narzędzia do zarządzania i selekcjonowania grupami klientów – warto przetestować to rozwiązanie.

Trello

Jeśli zależy Ci na zwinnym zarządzaniu projektami warto wypróbować narzędzie, które jest wręcz stworzone do tzw. “Agile Project Management”. Agile Project Management odpowiada na pytanie, jak zarządzać projektem, aby zapewnić jego ukończenie w założonym budżecie i dostarczyć produkty odpowiedniej jakości – czyli takie, które będą odpowiadały potrzebom zarówno biznesu, jak i użytkowników. Dzięki Trello grupy zadaniowe mają możliwość tworzenia zadań i projektów oraz monitorowanie ich postępów. Aplikacja ta posiada również opcję integracji z Dropboxem, co może okazać się niezwykle pomocne na wielu etapach projektu.

Uberconference

Jako przedsiębiorca potrzebujesz aplikacji, która pozwoli Ci na współpracę z klientami w sposób łatwy i przystępny. Usługi oferowane przez Uberconference są bezpłatne. Oferują łatwą w obsłudze aplikację do konferencji i negocjacji online, co sprawia, że proces komunikowania staje się niezwykle przyjemny. Nie ma konieczności zakupu płatnej wersji narzędzia – to proponowane w darmowej ofercie posiada wszystkie podstawowe funkcje oraz daje możliwość nielimitowanych połączeń.

JoinMe

JoinMe to aplikacja do konferencji online, niezwykle przydatna, jeżeli masz w swoim zespole osoby pracujące zdalnie lub sam bardzo często pracujesz w ten sposób. Nie zawsze istnieje możliwość spotkań “na żywo”, które pozwalają na ustalenie szczegółów projektu czy kolejności wykonywania zadań. Wielu użytkowników tej aplikacji twierdzi, że dzięki niej ich efektywność i wydajność wzrosła. Twierdzą również, że aplikacja pozwala na sprawne kontaktowanie się z pracownikami oraz pozwala uniknąć tzw “chaosu komunikacyjnego”.

Dropbox

Narzędzie znane chyba większości z nas, nie tylko tym, którzy zajmują się biznesem na co dzień. Kolejny “must have” jeżeli chodzi o zdalną współpracę z pracownikami czy klientami. Pozwala na przechowywanie mnóstwa informacji, bez ryzyka utraty danych. Daje również możliwość udostępniania plików z każdego miejsca na świecie, również za pomocą urządzeń mobilnych.

Google Drive

Tego narzędzia również nikomu nie trzeba przedstawiać. Każdy wie, jak wiele udogodnień oferuje dysk Google i jak pomocny jest w wielu czynnościach, nie tylko na polu biznesowym. Wszystkie dokumenty, które do niedawna zajmowały tysiące segregatorów w firmach, aktualnie zajmują tylko przestrzeń na wirtualnej chmurze danych. Jest to spore ułatwienie, jeśli chodzi o wyszukiwanie informacji czy sprawne ich przesyłanie. Tak naprawdę tworzenie, przechowywanie czy udostępnianie dokumentacji nie jest już żadnym problemem, jeśli korzystamy z narzędzi takich jak Dropbox czy Google Drive.

GetResponse

W dzisiejszym świecie żadne przedsiębiorstwo nie funkcjonuje dobrze bez odpowiedniej formy marketingu. GetResponse to platforma online pomocna w wielu działaniach marketingowych firmy. Obejmuje ona działania e-mail marketingowe, daje możliwość tworzenia webinarów oraz pozwala na zautomatyzowaniu ścieżki klienta na podstawie zachowań subskrybentów (tzw. marketing automation). Platforma ta to doskonałe połączenie wielu przydatnych narzędzi do marketingu w jednym miejscu. Korzystanie z tego narzędzia pozwala na samodzielne zarządzanie stroną marketingową firmy, bez konieczności zatrudniania agencji z zewnątrz. Jest to niezwykle przydatne i tanie narzędzie dla małych firm, czy dopiero raczkujących na rynku start-upów.

Canva

Każda firma potrzebuje zaplecza graficznego. Wykonanie wizytówek, bannerów czy efektownych prezentacji wymaga przykuwającego uwagę designu. Canva jest niezwykle przydatnym narzędziem, jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem. Zanim zaczniesz promować swój produkt czy usługę, potrzebujesz przykuwające wzrok witryny internetowej. To samo tyczy się bannerów, wizytówek czy wyglądu przesyłanych wiadomości e-mail. Jeśli zależy Ci na dobrym pierwszym wrażeniu u klienta, a nie posiadasz jeszcze zaplecza finansowego – Canva jest narzędziem, które niewątpliwie przypadnie Ci do gustu. Jest proste w obsłudze i posiada wiele szablonów i funkcji, które pozwolą na stworzenie efektownych grafik, w sam raz na potrzeby początkującego przedsiębiorcy.

Boomerang

Boomerang pomaga kontrolować system wysyłania e-maili oraz pozwala na planowanie wysyłania wiadomości. Aplikacja ta doskonale integruje się z pocztą Gmail, posiada również możliwość automatycznego wysyłania wiadomości. Jest to bardzo wygodne, ponieważ nie musisz być online cały czas aby odpowiedzieć na maila. Wystarczy, że zaplanujesz do kogo i o której godzinie wysłać daną wiadomość. Program ma również funkcję kontrolowania długości tematu wiadomości, czy sprawdzania ilości pytań w treści maila. Boomerang pozwala na stworzenie wiadomości, która będzie bardziej czytelna dla odbiorcy. Podpowiada również jak sprawić aby wskaźnik “open rate” był możliwie jak najwyższy.
Źródło:
http://www.business2community.com/mobile-apps/10-best-business-apps-entrepreneurs-01800308#oQdVqBQFdqrJTZH1.97

Udostępnij
Mobile Trends