Konferencje
Mobile Trends

Audyt SEO – czym jest?

Złożoność audytów sklepów internetowych zawiera się w ich funkcjonalności, użyteczności oraz technice wykonania. Dedykowane są nie tylko klientom, którzy chcieliby wykonać pozycjonowanie swojego sklepu internetowego ale też właścicielom, dla których istotne jest sprawdzenie użyteczności sklepu jak również poprawności jego działania w sieci. Audyt pozwala odnaleźć słabe aspekty sklepu internetowego, jak również pomaga wdrożyć elementy przydatne do ich wyeliminowania. Audyt SEO przeprowadzany jest dla rozwijania sklepu i wdrażania jego optymalnego pozycjonowania. 

Na czym polega audyt strony internetowej?

Weryfikacja sklepu w kwestii UX a także wymogów SEO jest podstawą dobrego audytu sklepu internetowego. Analiza treści pod względem takich elementów jak budowa strony, słowa kluczowe, linkowanie wewnętrzne, frazy kluczowe, szybkość ładowania strony także na urządzeniach mobilnych pozwala na poprawienie widoczności witryny w wyszukiwarce Google, przyczyniając się do wzrostu sprzedaży oraz zwiększenie ruchu na stronie. Optymalizacja SEO w kwestii analizy słów kluczowych, jak również analiza konkurencji dostępne są na każdym etapie projektowania strony. Sprawdzając swoja stronę internetową pod kątem SEO za darmo, otrzymasz wyniki w ciągu kilku minut. Sam audyt można pobrać bezpłatnie na skrzynkę mailową.

Audyt (działania pozycjonerskie) wskazuje, czy treści uległy skopiowaniu, czy budowa strony jest bezpieczna dla użytkowników oraz czy treści spełniają standardy SEO. Prawidłowy dobór fraz kluczowych różnego rodzaju poprzez wykorzystanie profesjonalnych narzędzi analitycznych pozwala wdrożyć skuteczne rozwiązania sprawdzające użyteczność danych zgodnymi z wytycznymi Google.

Kiedy pozycjonować stronę w wyszukiwarce Google w obrębie witryny?

W jakich sytuacjach skorzystać z narzędzi audytów SEO aby zwiększyć widoczność strony? Kiedy zgłosić się do specjalistów SEO? W procesie pozycjonowania przypadków jest kilka:

  • decydujesz się na rozpoczęcie pozycjonowania sklepu internetowego oraz chcesz się przekonać czy jego optymalizacja jest na wysokim poziomie, by nie stracić funduszy przez nieprawidłowo wdrożoną budowę sklepu
  • planujesz uruchomić sklep internetowy, sprawdzając jego funkcjonalność pod kątem SEO i UX
  • mając działający sklep, chcesz skontrolować jego jakość w kwestii SEO i UX otrzymując raport SEO
  • posiadając sklep internetowy chcesz ustalić przyczynę spadku jej aktywności w wynikach wyszukiwania Google SERP (ang. Search Engine Results Page)

Darmowy audyt SEO – analiza strony

Jakie zatem są korzyści z wykonania audytu SEO? Wdrożenie nowej strony internetowej wraz z jej optymalizowaniem jakim jest wykonanie darmowego audytu SEO online pozwala na stale aktualizujące się modyfikacje, by w rezultacie strona spełniała wszelkie standardy w kwestii pozycjonowania jak i optymalizacji. Darmowy audyt strony internetowej został tak skonstruowany by każda osoba, nawet z minimalnym pojęciem tematu mogła ocenić potencjał swojej strony internetowej. Po audycie SEO zyskasz świadomość błędów optymalizacyjnych a także dowiesz się jak skutecznie trafić do potencjalnych klientów.

Audyty treści na stronie off page, audyty on page, audyty konkurencji oraz audyty UX to rodzaje działań, na które składa się szereg wdrożeń, dzięki którym analiza jest zawsze kompletna i użyteczna dla każdego klienta. Wyniki z przeprowadzonego audytu zawierają się w kompleksowym raporcie fraz kluczowych wraz z wytycznymi, które po zastosowaniu przyczyniają się do zwiększenia ruchu i sprzedaży na stronie. Wpływają także na szybkość witryny.

W ramach umowy o pozycjonowanie i optymalizację strony dostępny jest bezpłatny audyt. Jednakże ewentualne opłaty ponosimy dopiero wtedy kiedy odpowiednie frazy są we właściwych miejscach i pozycjach. Oznacza to, że kiedy korzystamy z zaawansowanych usług agencji nie ponosimy dodatkowych kosztów, niż te, które są rzeczywiście wymagane.

Udostępnij
Mobile Trends
Zobacz także