Konferencje

Co mają zrobić reklamodawcy, aby pozyskać uwagę pokolenia Y i Z oraz generacji alfa?

19 marca 2020 r. w Warszawie odbędzie się konferencja Multiscreen Day. To już piąta edycja konferencji organizowanej przez Media Marketing Polska. W tym roku będzie jeszcze ciekawiej, jeszcze bardziej interaktywnie, jeszcze bardziej nowocześnie niż w latach ubiegłych.

Całodniowa konferencja Multiscreen Day będzie obfitowała w prelekcje, wykłady, casy, na których trzeba być. W Ms Mermaid (ul. Wioślarska 8, Warszawa), gdzie odbędzie się wydarzenie, wystąpi ponad 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania jak: Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza? Dlaczego telewizor to właściwie tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma dla nich żadnego znaczenia. Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce. Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii? Oraz co wspólnego mają gry i Netflix? Dlaczego wideo, którego ilość – na Facebooku, Intagramie, na mobile’u – rośnie w ogromnym tempie – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu? Jakich formatów użyć? Jakie formy są najbardziej impactowe? I jak to zrobić w rozsądnych budżetach.
Bilety na wydarzenie można kupić na stronie wydarzenia.

Multiscreen Day – kto wystąpi ?

Do grona prelegentów organizatorzy zaprosili ekspertów reprezentujących marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze. Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali od uczestników najwyższe noty w ankiecie dotyczącej poprzednich edycji konferencji. Wśród prelegentów konferencji wystąpią m.in. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory / Miki Chojnacka, Hopster / Karol Suchodolski, LifeTube / Lucyna Koba, Gemius / Karol Stryja, współinicjator Storia by Abstra / Marta Rybicka, IQS / Anna Gruszka, IPG Mediabrands, Reprise / Przemysław Broniszewski, MOC TV

Multiscreen Day – dla kogo ?

Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.

Zobacz także