Czy można nadawać i odbierać paczki z prawdziwą przyjemnością? Oczywiście, że tak. Kluczem do sukcesu jest sprawna obsługa oraz zaangażowanie przewoźnika w profesjonalny kontakt z klientem. W tym zakresie InPost wprowadził kolejne udogodnienia. Ich aplikacja mobilna, obok dobrze już znanych Epaka.pl oraz Gdzie jest paczka, wypada wyjątkowo dobrze. A czym się charakteryzuje ten produkt?
Firmy kurierskie bardzo dużą wagę przykładają do obsługi swoich klientów. Trudno się temu dziwić, ponieważ od ich pozytywnej opinii zależy, jak często i w jakim natężeniu będą spływały zlecenia. Aby sprostać oczekiwaniom wymagających użytkowników internetu, trzeba się nieźle postarać.
Walka o klienta przypomina prawdziwą bitwę. Przewoźnicy prześcigają się w udogodnieniach i coraz to szybszej obsłudze. Wymagania rosną, a spersonalizowanym potrzebom coraz trudniej sprostać. Nam się to – mówiąc nieskromnie – udaje. Jesteśmy dumni z nowych opcji w aplikacji mobilnej InPost. Mamy nadzieję, że dzięki niej, dostęp do naszych usług będzie zdecydowanie bardziej przejrzysty, a sam odbiór i nadanie paczki szybszy. – opowiada jeden z założycieli mobile InPost w Polsce.
Co to za aplikacja, która prześciga inne?
Gdyby InPost skorzystał z tego, co udostępniają inne mobilne aplikacje zrzeszające do nawet kilkunastu przewoźników, nie byłoby nic, co mogłoby zainteresować innych. Epaka.pl umożliwia nadanie paczki z domu, od listów po duże gabaryty. Gdzie jest paczka bardzo dobrze radzi sobie ze śledzeniem przesyłek. Twórcy aplikacji InPost stanęli przed dużym wyzwaniem, ale okazuje się, że prawdopodobnie stworzyli narzędzie, które może się podobać.
Pierwszą, bardzo ważną funkcją jest bardzo dokładne śledzenie statusu paczki. Można orientować się nie tylko, gdzie aktualna paczka jest, ale także kiedy dotrze na miejsce, a co ważne, gdzie znajduje się paczka, którą zaadresowaliśmy do bliskiej osoby.
Śledzenie paczki to jedno, a wyszukiwanie dostępnych punktów odbioru to drugie. Lista paczkomatów aktualizuje się zgodnie z naszym miejscem aktualnego przebywania i podaje rozwiązanie najkorzystniejsze.
W archiwum aplikacji można zajrzeć do poprzednich, odebranych już przesyłek. Może się przydać taka opcja, gdy często wysyłasz paczki i chcesz mieć kontrolę nad tym, ile pieniędzy na nie wydajesz.
Można tu opisywać jeszcze wiele funkcjonalności, jak: możliwość szybkiej zapłaty, personalizacja paczek pod własne wymagania, szybkie otwarcie skrzynki po wpisaniu numeru przesyłki z aplikacji, a nie wiadomości SMS. Warto jednak zwrócić uwagę na coś innego. Mianowicie, że dzięki takiemu usprawnieniu oszczędzamy czas, a to najważniejszy argument za skorzystaniem z takiego narzędzia.
Czy aplikacja mobilna InPost się sprawdzi? Po obecnym i tak już wysokim zaangażowaniu użytkowników – zdaje się, że tak. Prawdopodobnie i ją będzie trzeba jeszcze ulepszać, ale w przypadku Bardzo profesjonalnej obsługi InPost, chyba nie musimy się o to martwić.