Czy wiesz jak sklepy internetowe i firmy e-commerce realizują przez platformę www.ReachABlogger.pl projekty influencerskie? Przeczytaj krótki poradnik jak wykorzystać wszystkie atuty influencer marketingu.
Dla e-commerce ważne są następujące cele, które można realizować z Influencerami:
- Stymulacja sprzedaży.
- SEO.
- Opinie o produktach lub usługach w Google.
Umiejętnie realizowany Influencer marketing może realizować te cele jednocześnie.
Aby realizować te cele, sklepy internetowe kupują przez Reach a Blogger publikacje reklamowe u Influencerów pamiętając o tym żeby:
- Przekazać każdemu z Influencerów odrębny kod zniżkowy, który zostanie udostępniony fanom danego Influencera. Dzięki temu kodowi później będzie można sprawdzić na ile efektywny w stymulowaniu sprzedaży jest dany Influencer.
- Uzgodnić pozostawienie linków pozycjonujących w publikacjach na odpowiednio długi czas. Oczywiście należy odpowiednio dobrać frazy i linki.
- Zadbać o komunikację pod kątem pozycjonowania wpisów Influencerów jako opinii, które znajdą klienci w Google o Twoim e-commerce, kiedy w przyszłości będą sprawdzać czy warto zrobić zakupy.
Warto również posługiwać się linkami UTM do bardziej precyzyjnego mierzenia trafficu i sprzedaży. Ale przy zastosowaniu indywidualnych kodów rabatowych nie jest to konieczne.
Punkt 1 to głównie działania doraźne, punkty 2 i 3, to działania długodystansowe. Warto o tym pamiętać przy szacowaniu efektywności działań. W przypadku celu 1 najlepiej sprawdzą się kanały Influencerów: Instagram, YouTube, TikTok i web. W przypadku celów 2 i 3 najlepiej sprawdzą się blogi webowe oraz YouTube.
Mamy nadzieję, że te informacje będą przydatne w Twoich działaniach e-commerce z Influencerami za pośrednictwem Reach a Blogger.
Jeśli nie masz zasobów i wiedzy do prowadzenia tego rodzaju projektów to, Zespół Reach a Blogger zrealizuje takie projekty dla Ciebie za dodatkową opłatą accouncką.