Nie jest tajemnicą, że głównym celem przedsiębiorstwa działającego na rynku krajowym lub międzynarodowe jest świadczenie klientom wysokiej jakości usług, lub też oferowanie im wyjątkowych produktów, co z kolei przekłada się na generowane zyski. Jak jednak zwiększyć sprzedaż w obecnym klimacie gospodarczym? W ramach dzisiejszego artykułu pragniemy przyjrzeć się rozwiązaniu wysoce intrygującemu, szczególnie z punktu widzenia przedsiębiorców, których firma posiada także własne call center.
Innowacyjna technologia w służbie biznesowi
Nadmienioną powyżej nowinką technologiczną jest wirtualna centrala telefoniczna, oferująca użytkownikom ogrom możliwości oraz znacznie usprawniająca codzienną pracę i obsługę klientów. Wspomnieć należy bowiem, że rozwiązanie to pozwala na obsługę w ramach jednego call center wielu numerów wewnętrznych. Wspomnieć należy także o nagrywaniu rozmów, dzięki czemu mogą one następnie zostać poddane dalszej analizie ułatwiającej przygotowanie szczegółowych wytycznych dla pracowników oraz opracowanie bardziej efektywnego scenariusza komunikacji. Dogłębne badanie rozmów z pracownikami jest niezwykle korzystne. Bowiem pozwala zidentyfikować kwestie problematyczne i usunąć je w miarę możliwości jak najszybciej, zwiększając tym samym ogólny poziom zadowolenia klienta, a co za tym idzie – uzyskać wzrost wskaźnika sprzedaży.
Telefonia komórkowa w chmurze to doskonałe wsparcie zarówno małych, jak i większych firm, które mogą znacznie usprawnić prowadzone przedsięwzięcia zorientowane na obsługę klienta czy też rozwiązywanie problemów konsumentów między innymi dzięki przekierowywaniu i przechwytywaniu połączeń, automatycznemu odtwarzaniu wiadomości powitalnych, czy też wykorzystaniu technologii IVR.
Nowoczesna technologia VoIP stwarza także możliwość wykorzystania w ramach call center funkcji określanej w branży mianem „wirtualny numer”, który umożliwia odbieranie połączeń z dowolnej lokalizacji niezależnie od tego, gdzie znajduje się pracownik. Znacznie poprawi to zadowolenie klientów ze świadczonych im usług. Bowiem będą oni mogli o wiele łatwiej dodzwonić się do call center i uzyskać wsparcie, którego w danej chwili potrzebują. Badania dowodzą, że stałe podnoszenie poziomu usatysfakcjonowania konsumentów bardzo szybko procentuje i przynosi wymierne efekty, prowadzą między innymi do zauważalnego wzrostu zysków generowanych ze sprzedaży.
Jak więc doskonale widać, telefonia internetowa w chmurze oferuje ogrom korzyści, które mogą ponadprzeciętnie poprawić prestiż oraz usprawnić funkcjonowanie prowadzonego przedsiębiorstwa. Operator VoIP pomaga przedsiębiorcom wybrać odpowiedni pakiet taryfowy na potrzeby firm. Z dodatkowymi informacjami dotyczącymi omawianych usług telekomunikacyjnych zapoznać się można, oglądając materiał filmowy, do którego odnośnik znajduje się tutaj.
Telefonia internetowa – czy warto?
Rekordowo korzystne wyniki sprzedaży, jakie notują przedsiębiorstwa posiadające własne call center, które zdecydowały się na implementację opisywanej w ramach niniejszego artykułu technologii, pokazują, że telefonia internetowa w chmurze to rozwiązanie nie tylko innowacyjne, ale i wysoko wydajne, pozwala ograniczyć koszty, szybciej i sprawniej obsłużyć klienta, jak również – zwiększyć poziom jego zadowolenia, generując tym samym znacznie większe zyski. Warto rozważyć wprowadzenie jej w ramach własnej działalności gospodarczej korzystając z usług firm o ugruntowanej pozycji na rynku, takich jak, chociażby Zadarma. Jesteśmy wręcz przekonani, że podjęta decyzja zaprocentuje już po kilku miesiącach od wdrożenia omawianego rozwiązania!