Konferencje
Mobile Trends

Jaką rolę odgrywa power bank w skutecznym marketingu?

fotolia.com, 112717595 | Autor: antic
Marketing dopasowując się do oczekiwań wymagających klientów, wkracza w nowy wymiar przyszłości. Przedsiębiorstwa mierzą się z nie lada wyzwaniem. Pozytywne zaskoczenie konsumenta, przyciągnięcie jego uwagi, a następnie wywołanie odpowiedniej reakcji, czyli zakupienia danej usługi czy też produktu – jak można słusznie spostrzec każdy etap pełni szalenie istotną rolę.
W związku z tym dziś postanowiliśmy udowodnić, że nawet znany i lubiany power bank potrafi odnaleźć się pośród skutecznego marketingu. Zastanawiasz się, w jaki sposób? Dlaczego warto zdecydować się na jego zakup poprzez pryzmat gadżetu reklamowego z nadrukiem? Na te i inne pytania odpowiadamy w dzisiejszym artykule!

Wszystko kręci się wokół smartfonów

Smartfon – urządzenie mobilne, które definiuje każdego z nas. Narzędzie do pracy, komunikator. Zapewnia rozrywkę na wysokim poziomie. Przenosi nas do wirtualnej rzeczywistości, do świata Hollywood i na drugi zakątek półkuli ziemskiej, a to wszystko za pomocą kilku kliknięć. Nie pozostaje nam nic innego, jak stwierdzić oczywiste – bez urządzenia mobilnego nie istniejemy, to ono ułatwia codzienne odnajdywanie się w różnorodnych wyzwaniach. Skoro o działaniach mowa! Smartfon do spełnienia naszych, często wysokich oczekiwań, potrzebuje życiodajnej energii. Tylko, co zrobić, gdy właśnie udajemy się na spotkanie biznesowe, a w tle piszczy 5% baterii? W takich sytuacjach powinniśmy zdecydować się na power bank, który jako przenośny zestaw potrzebnej energii dba o komfort każdego użytkownika.
Posiadanie power banka stało się więc trendem. Zgodnie z oczekiwaniami minimalistycznych dusz, których w miejskiej dżungli coraz więcej, kupujemy to, co uniwersalne i funkcjonalne. Przenośny zestaw energii bowiem nie tylko sprawdzi się w przypadku ładowania urządzenia mobilnego. Power bank jest świetnym kompanem czytników e-booków, tabletów, GPS-ów, a nawet laptopów. Nic więc dziwnego, że tego typu urządzenie wysunęło się na technologiczny piedestał.

Konsumenci kupują oczami

Jak się ma power bank do skutecznego marketingu? Na pewno nie raz zadałeś sobie to pytanie, szczególnie na początku tego artykułu! Otóż konsumenci zmęczeni są natłokiem reklam, a co za tym idzie również informacji. Zewsząd otaczają go reklamy – na przystanku, w drodze do pracy, w metrowych podziemiach, a nawet w wolnym czasie, który spędza np. przy telewizorze. Nic więc dziwnego, że czasami pragnie się od tego odciąć i odpocząć. Giganci wśród przedsiębiorstw postanowili wyjść naprzeciw, pokazać, że reklama, ukryta w funkcjonalnym gadżecie, który może dodatkowo zaoferować za darmo, lepiej oddziałuje na zmysły klienta, kusi go i przyciąga, a co za tym idzie daje pożądany efekt – zakup produktów lub usługi.
Zamiast więc inwestować w reklamę telewizyjną, telebim, czy też promowanie na kanałach społecznościowych, warto wykorzystać przewagę skutecznego marketingu – gadżety reklamowe z nadrukiem takie jak power bank świetnie sprawdzą się w tym wyzwaniu. Co ciekawe, producenci tego typu urządzeń ukazują ich wielofunkcyjność poprzez pryzmat kilku wymiarów. Zwykły power bank nie jest subtelnie trendy – ma go każdy, aczkolwiek gdy zestaw przenośnej energii zostanie wyposażony w latarkę czy też głośnik… cóż, reakcja potencjalnego klienta będzie natychmiastowa. Pamiętaj, że w ten sposób wyzwalasz w nim przyzwolenie, a to oznacza jedno – konsument nie okaże się jednorazową osobą, która przyszła wypróbować firmowe zdolności. To świadomy klient, który zakochał się w skutecznym marketingu. Zdobądź więc jego serce i pokaż, że power bank z wysokiej jakości nadrukiem jest przyszłością w kontaktach na płaszczyźnie konsument – przedsiębiorstwo!

Udostępnij
Mobile Trends
Zobacz także