Konferencje
Mobile Trends

Mobile Vikings startuje z ofertą dla nowych użytkowników

Mobile Vikings wprowadziło nowość do swojej oferty. Jest to Rejs Próbny, czyli testowanie sieci na uczciwych zasadach. Dzięki temu nowi klienci będą mogli sprawdzić, czy bycie Vikingiem się opłaca.

Na czym polega Rejs Próbny w Mobile Vikings?

Mobile Vikings oferują swoje usługi bez abonamentu, na kartę, ale bez konieczności kupowania doładowania. Warunki są proste i korzystne dla osób, które nie chcą się wiązać umową. Coraz więcej osób decyduje się, by zostać w tej sieci na długo. Nie dziwi to nikogo, kto przyjrzał się bliżej warunkom, jakie daje swoim klientom Mobile Vikings – nowa oferta zawsze jest uczciwą i trwałą zmianą, a nie promocją trwającą kilka miesięcy, obwarowaną wieloma warunkami.

Przejdźmy do meritum, czyli Rejsu Próbnego. Nowy element oferty Mobile Vikings obejmuje wszystkich klientów, którzy nie korzystali jeszcze nigdy z usług tej sieci. Zasady są proste – wybierasz pakiet/match i przez 93 dni albo pierwsze trzy zakupy pakietów płacisz tylko połowę ceny. Skorzystasz z promocji, gdy przeniesiesz numer do Mobile Vikings lub wybierzesz sobie nowy. 

Charakterystyczne dla Mobile Vikings są sieci poleceń. Polecający tworzy sieć i dostaje zniżki za każde doładowanie za min. 25 zł. Rejs Próbny nie wyklucza nowych użytkowników, którzy chcą przejść do Mobile Vikings z polecenia. Ale uwaga – jeśli przenosisz lub nabywasz więcej niż jeden numer, to tylko pierwszy płynie w Rejsie Próbnym. Wszystkie pozostałe płacą pełną stawkę. 

Dlaczego warto skorzystać z Rejsu Próbnego w Mobile Vikings?

Mobile Vikings to sieć, która większość rzeczy robi za Ciebie. Automatyczne uruchamianie pakietów ze zniżką to standard. Wystarczy wybrać jeden z trzech pakietów i korzystać. Ale to nie wszystko – nie musisz decydować się na jeden pakiet/match na całe trzy miesiące. Jeśli w ciągu tych trzech miesięcy będziesz chciał wypróbować wszystkie trzy matche, nie ma problemu. Rejs Próbny to po prostu trzy Twoje zakupy z rzędu – nieważne, który z vikingowych matchy wybierzesz. 

Takie posunięcia i indywidualne podejście do klienta w ramach Helpdesku sprawiają, że Vikingów z roku na rok przybywa. Nie bez znaczenia jest też silny nacisk na tworzenie społeczności i sieci poleceń. 8. na 10. użytkowników tej sieci to osoby, którym ktoś tę sieć polecił. Okazuje się, że użytkownicy Mobile Vikings realizują w ten sposób potrzebę dzielenia się z przyjaciółmi tym, co dobre. Sami przekonali się o tym, że są dobrze traktowani, więc chcą, żeby ich znajomi również mieli ten komfort. Zysk, jaki czerpią z poleceń, jest drugoplanowy – choć wystarczy, że 5 osób korzysta z Mobile Vikings z Twojego polecenia i możesz rozmawiać za darmo.

Udostępnij
Mobile Trends
Zobacz także