Konferencje
Mobile Trends

Naprawa i dezynfekcja telefonów komórkowych w okresie zagrożenia pandemią

Wirus panujący na całym świecie, znany jako koronawirus zaczyna dotykać niemalże każdego segmentu gospodarki. Obejmuje również branżę telefonów komórkowych. Mobilne urządzenia, z których korzystasz na co dzień to skupisko ogromnej ilości bakterii. To również nie jest nowość, ponieważ jeszcze przed informacją o wirusie Twój smartfon był zbiorowiskiem drobnoustrojów. Wtedy nikt z nas nie przejmował się nimi, ponieważ nie przynosiły one realnych zagrożeń. Każde urządzenie (nie tylko telefon) powinieneś, w miarę możliwości, dezynfekować przecierając miękką szmatką z alkoholem. Najlepiej do tego celu nadaje się izopropanol o stężeniu 70%.
Dezynfekcja urządzenia to jedna z wielu spraw związana z użytkowaniem telefonu. Jest to czynność, którą możesz wykonać samodzielnie w domu lub na mieście.

Problem pojawia się, gdy smartfon upadnie i ulegnie uszkodzeniu mechanicznemu.

W efekcie będzie potrzebował profesjonalnej naprawy np. wymiany wyświetlacza lub pękniętego panelu dotykowego. Wymaga to specjalistycznego podejścia i narzędzi. W tym momencie nasuwa się pytanie: czy naprawy telefonów w okresie występowania koronawirusa na całym świecie są w ogóle przeprowadzane? Oczywiście. Skupimy się na przypadkach napraw pogwarancyjnych, bo to one najczęściej spędzają sen z powiek użytkownikom smartfonów. Bez względu na występowanie koronawirusa, telefony tak samo często lądują na podłodze…
Obserwujemy sytuację epidemiologiczną na bieżąco względem każdej decyzji rządu lub innych instytucji. Chcemy, abyś wiedział, że nasze procedury bezpieczeństwa nie kończą się tylko i wyłącznie na przyjęciu urządzenia do naprawy. Zadbamy o urządzenia również po naprawie sterylizując je tuż przed wysyłką. Nasi technicy zawsze pracują w rękawiczkach, które również oczyszczamy pod światłem UV. Zachowujemy wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa.

Jak wygląda procedura naprawy smartfonu w firmie SmartSerwis24 w czasie globalnej epidemii COVID-19?

W dalszym ciągu pracujemy, jednak nie możemy przyjmować (ze względów bezpieczeństwa) telefonów do naprawy poprzez bezpośredni kontakt osobisty w salonie. Nasze działania podyktowane są dobrem naszych klientów oraz pracowników. W sytuacji globalnych problemów, wszyscy powinniśmy łączyć się w sile i pomagać sobie nawzajem.
Oferujemy całkowicie zdalny serwis naprawiający smart fony. Jeżeli chcesz, byśmy naprawili Twój telefon wejdź do naszego sklepu internetowego: www.smartserwis24.pl i kup online wybraną usługę serwisową np. wymiana wyświetlacza, portu ładowania albo naprawa szybki dotyku – digitizera. Oferujemy darmową wysyłkę Paczkomatem w obie strony. Tam bezdotykowo nadasz i odbierzesz paczkę. Płacisz online tylko za część serwisową i usługę jej wymiany. Wysyłasz uszkodzony telefon – otrzymujesz naprawiony. Nasz serwis jest naprawdę szybki, zdecydowaną większość części serwisowych posiadamy na stanie. Działamy również stacjonarnie.
Nasz zespół znalazł rozwiązanie dla wszystkich zainteresowanych naprawą swojego urządzenia. Klient może umówić się z nami na przyjście do salonu pozostawiając swoje urządzenie w specjalnej skrzynce przy wejściu. Po drugiej stronie będzie czekał nasz pracownik, który odbierze skrzynkę oraz wniesie sprzęt do warsztatu.

Dlaczego dezynfekujemy telefony w naszym SmartSerwisie24?

Dezynfekcja telefonów z ewentualnych drobnoustrojów w naszym serwisie telefonów komórkowych, to na chwilę obecną, absolutne minimum. Staramy się nie tylko przestrzegać zasad bezpieczeństwa, ale również dbać o zdrowie, które w obliczu obecnej sytuacji jest bardzo ważne. Właśnie dlatego, oprócz jakości usług, zapewniamy sterylizację wykonaną przed i po naprawie. Do tej czynności zachęcamy Was również w użytku codziennym, ponieważ bakterie na sprzęcie mogą być w zasadzie wszędzie, również na etui czy szkle hartowanym. My do dezynfekcji wybraliśmy światło UV oraz autoklaw, które dają 100% skuteczności zabicia bakterii lub innych drobnoustrojów. Jeśli nie masz dostępu do lamp UV, możesz korzystać ze ściereczek nasączonych alkoholem izopropylowym 70%, do czego zachęcamy Cię nie tylko my, lecz również Ministerstwo Zdrowia.

Po rozpakowaniu całości poddamy urządzenie pełnej dezynfekcji.

Korzystamy, przede wszystkim, z lampy UV. Zapewniając dodatkowe bezpieczeństwo (mimo, że lampa daje nam pewność ochrony) przekładamy telefon w rękawiczkach do urządzenia o nazwie autoklaw. Jest to sprzęt, który jest niezbędny przy refabrykacji i wymianie szybek w telefonach komórkowych. Tworząc w nim podciśnienie możemy poddać sterylizacji nie tylko telefon, ale również inne narzędzia np. wkłady do maszynek do golenia, brzytwę itd. Jest to produkt o szerokim zastosowaniu, stosują go m.in. gabinety stomatologiczne, kosmetologiczne oraz wiele innych gabinetów zabiegowych.
Dopiero po takich procedurach urządzenie zostanie poddane diagnozie oraz stosownej naprawie. Na każdym etapie napraw smartfony są bezpieczne. Procedury, które wdrożyliśmy dbają o bezpieczeństwo Twoje oraz naszych pracowników. Są to ciężkie czasy, do których każdy musi jakoś się przystosować. Właśnie dlatego przedstawiamy nowe podejście do BHP przy naprawie telefonów z rozszerzającym się koronawirusem w Polsce.
Nie pozostaje nic innego, jak mieć nadzieję, że cały świat dość szybko znajdzie skuteczny lek na koronawirusa, który pozwoli wszystkim wrócić do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie. Obserwuj naszą stronę internetową, gdzie będziemy umieszczać wszelkie informacje związane z nowymi technologiami w obliczu pandemii.
www.smartserwis24.pl

Udostępnij
Mobile Trends
Zobacz także