Konferencje
Mobile Trends

Środowisko Google – pozyskaj nowych klientów

We współczesnych czasach technologia cyfrowa odgrywa istotną rolę. Internetowi giganci należą do ścisłej czołówki najzamożniejszych i najbardziej wpływowych przedsiębiorców na świecie. Jednym z nich jest Google. Z pozoru to tylko wyszukiwarka, ale w praktyce to niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe. Odkryj jego potencjał.

Kampanie Google Ads – zaprezentuj swoją markę tu i teraz

Cyfrowe imperium tytułowej firmy opiera się na kilku filarach. Jednym z nich jest autorski system reklamowy, czyli kampanie Google Ads (kiedyś Google AdWords). W tym przypadku kampania promocyjna można przyjmować następujące formy:

  • reklam w sieci wyszukiwania,
  • reklam graficznych,
  • reklam produktowych,
  • remarketingu,
  • reklam aplikacji,
  • reklam wideo.

Jesteś w stanie skorzystać ze wszystkich powyższych rozwiązań albo możesz zdecydować się tylko na wybrane. Absolutnym fundamentem są reklamy wyświetlane w sieci wyszukiwania. Jako reklamodawca płacisz określoną stawkę, a w zamian za to link do Twojej strony wyświetli się w wynikach wyszukiwania, gdy użytkownik wpisze określoną frazę. Możesz sprawdzić, jak to działa w praktyce. W ramach eksperymentu wpisz frazę „buty sportowe damskie” w Google. Odnośniki z dopiskiem „Reklama” pochodzą właśnie od reklamodawców z Google Ads.

Niebagatelną rolę odgrywają również reklamy graficzne w formie banerów. Zostają one rozmieszczone w sieci reklamowej Google, do której należy cała masa partnerskich stron internetowych o szerokim zasięgu. Jeżeli zajrzysz na najpopularniejsze portale horyzontalne, zauważysz tam właśnie banery pochodzące z Google Ads.

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, warto urozmaicić swoje kampanie Google Ads o reklamy produktowe. Nieocenioną pomocą jest również remarketing pozwalający na dotarcie do klientów, którzy mieli już styczność z Twoją marką. Gdy nadarzy się sposobność, śmiało sięgaj też po reklamy aplikacji i format wideo.

Pozycjonowanie stron – postaw na długofalowy efekt

O ile kampanie Google Ads stanowią sponsorowaną formę reklamy, o tyle pozycjonowanie stron umożliwia pozyskiwanie bezpłatnego ruchu. Koszty mogą pojawić się jedynie wówczas, gdy korzystasz ze wsparcia podwykonawcy w tym zakresie.

W uproszczeniu można stwierdzić, że podejmowane działania sprowadzają się do porządkowania obecnej zawartości strony, dodawania nowych treści, a także umieszczania linków do witryny w sieci. Dzięki temu widoczność Twojej marki w Google będzie stopniowo wzrastać. W ciągu kilku miesięcy jesteś w stanie wyprzedzić wielu konkurentów. Co więcej, rezultaty nie są widoczne tylko tu i teraz, a utrzymują się dużo dłużej.

Kampanie Google Ads + pozycjonowanie stron = efektywny marketing

W kompleksowej strategii marketingowej należy uwzględnić kanały, z których zamierzasz korzystać. Wiele firm nie może pozwolić sobie na ekspozycję we wszystkich platformach. W takich sytuacjach warto poszukać kompozycji, które będą się wzajemnie uzupełniać. Taką konfigurację jesteś w stanie uzyskać poprzez kampanie Google Ads i pozycjonowanie stron. Dzięki temu będziesz dobrze widoczny zarówno w płatnych, jak i organicznych wynikach wyszukiwania. Już dziś skorzystaj z oferty: verseo.pl/oferta/pozycjonowanie/.

Udostępnij
Zobacz także