Konferencje
Mobile Trends

Uczestniczka MarsterChef’a, modelka znana z kampanii Big Star, aktorka mająca na koncie współpracę z Patrykiem Vegą… czyli kobiety pełne pasji w nowej kampanii wizerunkowej aplikacji seep.

W najnowszej kampanii aplikacji seep. @olakori, @cookapl, @markievicz, @zryjzdrowo_dietetyk, @brudnaheroina i @gretharuta przekonują swoich, niemalże 500.000 obserwujących, że wyjątkowość rodzi się z pasji.
Twórca aplikacji seep., Bartek Wierzchowski, oparł kampanię wizerunkową na nowym haśle marki: „Twoja wyjątkowość rodzi się z pasji”. Wybrał sześć ambasadorek, które docenia za posiadanie własnego JA i zaprosił je do długofalowej współpracy. Dlaczego uznał, że są one wyjątkowe?

– Te dziewczyny są niesamowite. Każda z nich jest zupełnie inna i ma unikalny charakter – mówi Wierzchowski. Zależy nam na przekonaniu ludzi, że niezależnie kim są, jeśli mają pasję – są wyjątkowi.

Ania Nowak: Master Chef był furtką, która otworzyła świat kreacji w jej życiu. Kreuje nie tylko smak na talerzu, ale i w modzie. Dba o równowagę w życiu pamiętając, że rodzina to jej podstawa. Blogerka, styliska modowa i kulinarna, 33-letnia mama Antosia
Ola Korytowska: Modelka, która szła na wybiegach u topowych polskich projektantów. Na swoim koncie ma sesje dla światowych magazynów modowych. Wystąpiła w licznych kampaniach oraz teledyskach muzycznych. Pasjonatka mody, fotografii oraz podróży. Korzysta z życia na 100% i uważa, że wszystko w życiu jest możliwe. Żyje z pasją.
Brudna Heroina: Artystyczna dusza. Tatuaże, make-up i modeling – to rzeczy, przez które wyraża siebie. Popularność wykorzystuje do poruszania ważnych społecznie tematów. Nie istnieją dla niej kwestie tabu. Dla niej liczy się przede wszystkim człowiek. Jeśli uda się zmienić życie choćby jednej osoby to warto działać i być sobą.
Ania Zientalska: Dietetyczka kliniczna. Właścicielka cateringu dietetycznego – Żryj Zdrowo. Sama przygotowuje posiłki i układa plany żywieniowe. Sport to jej największa miłość. Uwielbia pomagać ludziom i zawsze mówi: Na zmęczenie psychiczne polecam zmęczenie fizyczne. Ludzie wokół to zdecydowanie jej energia. Każda zadowolona klientka to dla niej powód do dumy.
Magdalena Markiewicz: Trenerka, kaskaderka, ale przede wszystkim silna kobieta. Chociaż wiele razy upadała, nigdy nie opuściła jej ambicja i wytrwałość. Największą radość dają jej ludzie, ich energia i uśmiech. Realizuje siebie, pomagając innym pokonywać ich własne bariery. Jej motto, które przekazuje kobietom: Twoja siła to Twoje piękno.
Greta Ruta: Aktorka, studentka, podróżniczka. Jej największą pasją jest aktorstwo, przez które realizuje siebie. W każdej wolnej chwili podróżuje, a inspiracje do życia czerpie z nowych odkrytych miejsc. Podróże to dla niej przede wszystkim ludzie, których poznaje w trakcie. To daje jej największą radość i energię.

– Dzisiaj potrzeba nam kobiet, które pokazują, że można robić karierę, mieć plan na siebie i na życie. Stworzyliśmy hasło: „Twoja wyjątkowość rodzi się z pasji” bo każdy z nas ma swoje ja, ale nie zawsze umie to pokazać innym. Chcemy dawać ludziom siłę i pewność siebie – dodaje twórca seep.

Kampania rozpoczęła się w sobotę – opublikowano premierowy film z udziałem dziewczyn. Grafiki reklamowe znajdziemy w internecie. Działania opierają się jednak przede wszystkim nie na kreacjach, a działaniach specjalnych skierowanych do użytkowników seep. Z każdą z ambasadorek można porozmawiać na jednej z grup dyskusyjnych dostępnych w zakładce Pasja. Dziewczyny przewidziały dla najaktywniejszych fanów wyjątkowe nagrody.

Działania ambasadorek uzupełniają youtuberzy – Serafin TV zrecenzował aplikację na swoim kanale, a Sitorex będzie odpowiadał na pytania użytkowników aplikacji już 27 października. Dwaj kolejni youtuberzy ze ścisłej czołówki, których seep. zaprosił do współpracy, będą ogłoszeni wkrótce.
Seep. przygotował też prezenty specjalne dla kobiet, które mają własne ja – dedykowane aplikacji bransoletki z imieniem każdej z obdarowywanych Pań oraz oryginalne bluzy dystrybuowane wśród dziennikarek, influencerek czy aktorek.
Seep. to aplikacja skierowana do dojrzałych i świadomych odbiorców. Jako jedyna w Polsce łączy w sobie trzy najbardziej pożądane przez takich użytkowników elementy – grupy dyskusyjne poświęcone zainteresowaniom, mapę polecanych i chętnie odwiedzanych lokali oraz część towarzyską, która pozwala m.in. umówić się w tych miejscach na obiad.

Udostępnij
Mobile Trends
Zobacz także