Konferencje
Mobile Trends

WCO – narzędzie idealne dla każdego przedsiębiorstwa

WCO, czyli Wirtualna Centralka Orange, znajdująca się w bogatym wachlarzu usług sieci, to narzędzie stworzone i dedykowane dla biznesu. Dlaczego? Ponieważ umożliwi każdej firmie profesjonalne i wygodne zarządzanie telefonem biznesowym. Sprawne działanie WCO przyczyni się do podniesienia jakości obsługi klienta i jego zadowolenia. Dodatkowo, centralka VoIP obsługiwana jest w chmurze, co pozwoli uniknąć rozbudowy, nadzorowania i konserwacji fizycznych urządzeń. Cały proces obsługi połączeń odbywa się w środowisku wirtualnym, jest bajecznie prosty, a firma może dowolnie konfigurować ustawienia w zależności od aktualnych potrzeb i preferencji.

Jakie funkcje posiada WCO?

Korzystanie z Centralki Orange pozwala na filtrowanie połączeń przychodzących np. według numerów, lokalizacji, języków. Daje to możliwość obsługi klienta w sposób wybrany przez przedsiębiorstwo i najbardziej dla niego wygodny. Dziennik połączeń pozwala zweryfikować telefony obsługiwane przez konkretne numery wewnętrzne. Dzięki automatycznej sekretarce, każda rozmowa przychodząca zostanie odebrana, a dostosowane menu, pozwoli przekierować ją do docelowego działu. Strategia kolejkowania umożliwia spokojne oczekiwanie klienta na połączenie przy umilającej czas melodii. Planujesz urlop lub inną przerwę w działalności? Nie szkodzi, bo Centralka Orange daje możliwość wprowadzenie komunikatu informacyjnego dla dzwoniących. Dzięki temu ważne sprawy trafią na inny, tymczasowy numer lub wskazany w komunikacie adres e-mail. Wśród wielu zalet Centralki VoIP wymienić można także połączenie konferencyjne czy nagrywanie rozmów.

WCO – korzyści dla przedsiębiorcy 

Podstawowym plusem płynącym z użytkowania Wirtualnej Centralki Orange dla firm jest niewątpliwie optymalizacja kosztów. W związku z tym, że WCO oferowana jest jako usługa w chmurze, omijamy nakłady związane z fizycznym zorganizowaniem centrali telefonicznej
w firmie. W przeciwieństwie do systemów tradycyjnych, tu ryzyko awarii jest wyeliminowane. WCO nie wymaga także specjalnych szkoleń dla pracowników. Ceny połączeń VoIP są bardzo korzystne. Sieć Wirtualnej Centralki jest na tyle elastyczna, że pozwala dodawać kolejne numery w zależności od potrzeb firmy i niezależnie od położenia geograficznego placówek.
Aby w pełni korzystać z dobrodziejstw tego rozwiązania, przedsiębiorstwo musi mieć jedynie dobrej jakości połączenie internetowe. Centralką można zarządzać zdalnie, nawet podczas podróży służbowych czy pracy poza biurem. Rejestracja i dostęp do usługi odbywają się natychmiastowo, tego samego dnia. Wgląd do poszczególnych parametrów i ustawień pozwala skutecznie zarządzać działem obsługi klienta.

Koszt instalacji WCO

Cena usługi zależy od wybranego pakietu. Orange proponuje cztery plany taryfowe. Ponadto, aby przetestować korzyści płynące z WCO, można skorzystać z okresu próbnego za symboliczną złotówkę + VAT. Podpisanie kilkuletniej umowy przekłada się natomiast na obniżenie kosztów miesięcznych. Dla wymagających klientów Orange zapewnia dostosowanie rozszerzeń tak, aby zakupiona usługa była w pełni spersonalizowana.

Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę: https://www.orange.pl/poradnik-dla-firm/komunikacja/wco-wirtualna-centralka-orange/.

Udostępnij
Mobile Trends
Zobacz także