Krakowska spółka poinformowała, że zakończyła prace nad nowym produktem wykorzystującym technologie Bluetooth Low Energy. „Wieczny beacon”, opracowany przez HGI ma zrewolucjonizować urządzenia z technologią BLE, poprzez szerokie wykorzystanie energii słonecznej/świetlnej w zarządzaniu energią.
Synerise Eternal Beacon to druga generacja urządzeń przygotowanych przez spółkę. Pierwsza ma już swoje komercyjne wdrożenia (m.in. MOCAK w Krakowie). Nowy beacon może zostać wykorzystany zarówno w przestrzeniach otwartych jak i zamkniętych, dzięki specjalistycznym układom pozwalającym pozyskiwać energie również ze sztucznego oświetlenia (Indoor Solar/Light Energy).
„Od ponad roku bardzo intensywnie eksplorujemy możliwości jakie daje nam popularyzowana na świecie technologia BLE. Opracowaliśmy autorskie rozwiązania (software & hardware) oraz rozwijamy systemy pozwalające na integrację działań online i offline oraz jako jedni z pierwszych na świecie wprowadzająca technologię Bluetooth Low Energy do sektora RETAIL na szeroką skalę. Bardzo dużo nauczyliśmy się od naszych klientów. Pierwsze wdrożenia sprawiły, że zupełnie zmieniliśmy podejście do produkcji i zarządzania flotą beaconów. Uważamy, że własny hardware pozwala na uzyskanie przewagi konkurencyjnej tylko w oparciu o kompleksowe rozwiązania, w ramach których produkty są integralną częścią spójnego ekosystemu oprogramowania. Przygotowane przez nas urządzenia są przeznaczone dla dedykowanych wdrożeń, nie zamierzamy uruchamiać produkcji masowej. Wierzymy tylko w te implementacje, które rozwiązują konkretne problemy biznesowe oraz przemysłowe, ale także wspierane są specjalistycznym, prostym w obsłudze oprogramowaniem. Pracujemy zawsze na konkretnych wdrożeniach, które mają przynosić wymierne, mierzalne rezultaty” – mówi Jarosław Królewski, dyrektor zarządzający HG Intelligence S.A.
HG Intelligence S.A. kończy pracę nad publiczną implementacją platformy SyneriseTM w sieciach Gino Rossi S.A. oraz Simple Creative Products, a także inwestuje m.in. w technologie wykorzystywane na rynku motoryzacyjnym, gdzie pierwszą innowacją jest kompleksowy produkt dla kierowców forDrivers, wykorzystujący grywalizację. Spółka przewiduje również inwestycje w mobilne systemy płatności, gdzie technologia BLE ma szerokie zastosowania.
SyneriseTM (synerise.com) jest pierwszym produktem HGI S.A. wykorzystujących technologię Bluetooth Low Energy, pozwalającym usprawnić obsługę programów lojalnościowych, poprawić komunikację z klientami, szybciej realizować transakcje w salonach firmowych, obsługiwać reklamacje, dystrybuować wiedzę o aktualnych promocjach i zniżkach, uzyskiwać informacje o dostępności produktów w salonach, bez konieczności bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą. Platforma jest systemem klasy Revenue Performance Management, pozwalającym uzyskiwać wysokie konwersje sprzedażowe zarówno offline jak również online.