Jak mierzyć ROI kampanii w social media?
ROI (Return on Investment) to jedno z kluczowych wskaźników, które pozwalają ocenić skuteczność działań marketingowych, w tym kampanii w mediach społecznościowych. Mierzenie ROI może wydawać się...
ROI (Return on Investment) to jedno z kluczowych wskaźników, które pozwalają ocenić skuteczność działań marketingowych, w tym kampanii w mediach społecznościowych. Mierzenie ROI może wydawać się...
W dobie intensywnej cyfryzacji i rozwoju Przemysłu 4.0, technologia cyfrowych bliźniaków stała się przełomowym narzędziem umożliwiającym optymalizację procesów w różnych sektorach. Dzięki niej firmy mogą tworzyć...
W pewnych kwestiach rozwoju technologicznego pozostajemy bezradni. Coraz większe telefony o zaawansowanych funkcjach niestety straciły na swojej mocy niezniszczalności – teraz etui na telefon to druga...
Skuteczne zarządzanie finansami to podstawa funkcjonowania każdej firmy, niezależnie od jej wielkości czy branży. Monitorowanie przychodów i kosztów, terminowe wystawianie faktur, śledzenie płatności, czy rozliczenia podatkowe...
Metawersum to termin, który jeszcze kilka lat temu wydawał się jedynie futurystyczną wizją, rodem z literatury science fiction. Dziś, dzięki dynamicznemu rozwojowi technologii wirtualnej rzeczywistości (VR),...
W dobie dynamicznego rozwoju e-commerce skala oczekiwań, zarówno sprzedających, jak i konsumentów, w zakresie realizacji usług kurierskich, rośnie w zawrotnym tempie. Działając na polskim rynku od...
Zakupy w dzisiejszych czasach to nie tylko codzienna konieczność, lecz coraz częściej także źródło przyjemności i forma relaksu. Branża handlu detalicznego dostrzega, że klienci podejmują decyzje...
Przemysł 4.0 to termin, który w ciągu ostatniej dekady zyskał na popularności i odnosi się do czwartej rewolucji przemysłowej, przekształcającej tradycyjne modele produkcji. Pojęcie to wywodzi...
W dobie szybkich, bezgotówkowych płatności, rozwój technologii, takich jak Autopay, radykalnie zmienia sposób, w jaki robimy zakupy. Zamiast długich kolejek i wyciągania portfela, coraz więcej Polaków...
W erze rosnącej cyfryzacji i wykorzystania technologii na niespotykaną skalę pojawiło się nowe wyzwanie: jak zmniejszyć wpływ IT na środowisko? Green IT staje się odpowiedzią na...
Mobile Trends Conference AI Edition, która odbyła się 29-30 października we Wrocławskiej Akademii Biznesu w Naukach Stosowanych, to wydarzenie, które bez wątpienia na długo zapadnie w...
Internet Rzeczy (IoT) i aplikacje mobilne to technologie, które odgrywają kluczową rolę w cyfrowej transformacji. Umożliwiają połączenie świata fizycznego i cyfrowego, dając użytkownikom możliwość kontrolowania i...
Liczba użytkowników Internetu w Polsce wynosi około 33 miliony. Co więcej, aż 27 milionów osób posiada konta na różnego rodzaju platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram,...
Decydując się na prowadzenie biznesu, warto przemyśleć kwestię założenia własnej witryny internetowej. Ta może pełnić funkcję wizytówki firmy, bloga lub sklepu internetowego. Jednak aby do tego...