
Kiedy opłaca się przeniesienie numeru do innej sieci?
Gdyby wikingów trzymało na miejscu przywiązanie do ziemi i tego, co już znają, wszystkie odkrycia geograficzne przypadłyby wielkim odkrywcom z przełomu XV i XVI wieku. Nie...
Gdyby wikingów trzymało na miejscu przywiązanie do ziemi i tego, co już znają, wszystkie odkrycia geograficzne przypadłyby wielkim odkrywcom z przełomu XV i XVI wieku. Nie...
W erze dynamicznych zmian i generatywnej sztucznej inteligencji, pojęcie Brand Purpose staje się nie tylko modnym hasłem, ale realnym narzędziem strategii i to nie tylko marketingowej....
Podczas prelekcji Aleksandry Matysiak i Katarzyny Modrzyńskiej na ścieżce #marketing w ramach Mobile Trends Conference 2024 pojawiło się wiele pytań, na które marketerzy próbują znaleźć odpowiedzi....
W dobie pracy zdalnej zarządzanie czasem staje się kluczowym wyzwaniem zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Jak utrzymać wysoką produktywność i efektywność, pracując zdalnie lub zarządzając...
Elektroniczny obieg dokumentów to oprogramowanie służące do zarządzania i obsługi dokumentów w formie cyfrowej. Jego celem jest usprawnienie procesu pracy z dokumentami wewnątrz organizacji. Zamiennie bywa...
Reklama mobilna stała się jednym z filarów nowoczesnego marketingu. Wraz z rozwojem technologii, zmieniają się nie tylko formaty reklam, ale także narzędzia i strategie docierania do...
Sieci 5G Standalone (5G SA) i 5G Advanced będą głównym obszarem zainteresowania dostawców usług komunikacyjnych (CSP) przez resztę tej dekady. Taki trend będzie wynikać z tworzenia...
Black Friday przyciąga miliony kupujących do sieci i sklepów stacjonarnych w poszukiwaniu najlepszych ofert roku. Niestety, szaleństwo zakupów jest również magnesem dla cyberprzestępców i oszustów, którzy...
Smartfony stały się nieodłącznym elementem naszego życia. Służą nam nie tylko do komunikacji, ale także do pracy, rozrywki i organizacji codziennych obowiązków. Aby w pełni wykorzystać...
3 sceny, 70 prelegentów, niemal 1000 uczestników, ponad 250 spotkań biznesowych 1:1 oraz 3 wydarzenia dyskusyjne “round tables”, które zgromadziły łącznie 120 osób – tak w...
Rok 2024, podobnie jak poprzednie, został okrzyknięty rokiem mobile. Czy jednak faktycznie dostosowaliśmy swoje działania do wymagań nowoczesnego klienta? Dagmara Kokoszka-Lassota, podczas swojego wystąpienia na ścieżce...
ROI (Return on Investment) to jedno z kluczowych wskaźników, które pozwalają ocenić skuteczność działań marketingowych, w tym kampanii w mediach społecznościowych. Mierzenie ROI może wydawać się...
W dobie intensywnej cyfryzacji i rozwoju Przemysłu 4.0, technologia cyfrowych bliźniaków stała się przełomowym narzędziem umożliwiającym optymalizację procesów w różnych sektorach. Dzięki niej firmy mogą tworzyć...
W pewnych kwestiach rozwoju technologicznego pozostajemy bezradni. Coraz większe telefony o zaawansowanych funkcjach niestety straciły na swojej mocy niezniszczalności – teraz etui na telefon to druga...