• Marketing
    • Marketing
    • Marketing
    • Social media
    • Nie przegap
      • telefon na zielonym stole

        Jak zaplanować strategię segmentacji klientów w e-commerce

        Ikona zegara 25 września 2023 Czytaj
      • Sophos: Polacy zbyt często przesyłają wrażliwe dane przez Messengera i WhatsAppa

        Ikona zegara 18 września 2023 Czytaj
  • Commerce
    • Commerce
    • Commerce
    • Nie przegap
      • telefon na zielonym stole

        Jak zaplanować strategię segmentacji klientów w e-commerce

        Ikona zegara 25 września 2023 Czytaj
      • Szkolenie RODO online – jakie zalety posiada takie rozwiązanie?

        Ikona zegara 22 września 2023 Czytaj
  • Banking
    • Banking
    • m-payment
    • Nie przegap
      • E-paragony w Polsce funkcjonują ponad rok, a przedsiębiorcy wystawiają ich miliony miesięcznie

        Ikona zegara 13 września 2023 Czytaj
      • Jak bezpiecznie korzystać z aplikacji bankowej przy zmianie telefonu

        Ikona zegara 26 lipca 2023 Czytaj
  • Oprogramowanie
    • Oprogramowanie
    • Android
    • iOS
    • Oprogramowanie – Inne
    • Nie przegap
      • Zagrożenia dla Użytkowników iPhone’ów w 2024 – Jak je ominąć?

        Ikona zegara 18 września 2023 Czytaj
      • 100% code coverage, testy mutacyjne i fuzz testing: Rozmowa z Mateuszem Wojczalem, CTO Escola S.A.

        Ikona zegara 15 września 2023 Czytaj
  • Aplikacje
    • Aplikacje
    • Android
    • iOS
    • Aplikacje – inne
    • Nie przegap
      • Czy szybsze tworzenie aplikacji to zagrożenie dla DevOps i DevSecOps?

        Ikona zegara 21 września 2023 Czytaj
      • Wysoka stawka: 200 miliardów powodów do ochrony siebie

        Ikona zegara 21 września 2023 Czytaj
  • UX design
    • UXdesign
    • UX
    • UI
    • Research
    • Nie przegap
      • Pierwszy taki raport o dostępności cyfrowej w Polsce

        Ikona zegara 15 września 2023 Czytaj
      • Popraw marketing aplikacji mobilnych! Jak wygląda data-driven z Mobсhannel.AI?

        Ikona zegara 12 września 2023 Czytaj
  • Telekomunikacja
    • Telekomunikacja
    • Telekomunikacja
    • Nie przegap
      • Digitial twin: rewolucja w doskonaleniu procesów i biznesowej strategii

        Ikona zegara 25 września 2023 Czytaj
      • cx

        Jak podejść do automatyzacji  usług telekomunikacyjnych? 

        Ikona zegara 18 sierpnia 2023 Czytaj
  • Sprzęt
    • Sprzęt
    • Smartfon
    • Tablet
    • Inteligentny dom
    • Internet rzeczy
    • VR/AR
    • Sprzęt – Inne
    • Nie przegap
      • Ceny energii wzrosną nawet o 70%? Jak walczyć z podwyżkami dzięki smart home

        Ikona zegara 29 września 2023 Czytaj
      • Oto Emma Twin – awatar, który pokazuje, jak wirtualne bliźniaki ...

        Ikona zegara 26 września 2023 Czytaj
  • Raporty
    • Raporty
    • Infografiki
    • Nie przegap
      • Jaki stosunek młodzi ludzie mają do pracy zawodowej?

        Ikona zegara 29 września 2023 Czytaj
      • Maleje liczba firm wykrywających ransomware we własnym środowisku IT

        Ikona zegara 11 września 2023 Czytaj
  • Praca
    • Praca
    • Oferty pracy
    • Rynek pracy
    • Wywiady
    • Nie przegap
      • Jaki stosunek młodzi ludzie mają do pracy zawodowej?

        Ikona zegara 29 września 2023 Czytaj
      • Czy szybsze tworzenie aplikacji to zagrożenie dla DevOps i DevSecOps?

        Ikona zegara 21 września 2023 Czytaj
  • Wydarzenia
    • Wydarzenia
    • Zapowiedzi
    • Relacje
    • Nie przegap
      • Sprawdź pełną agendę konferencji Mobile Trends for Experts!

        Ikona zegara 22 września 2023 Czytaj
      • NGI Forum 2023 chce zmienić przyszłość cyfrowych społeczności

        Ikona zegara 16 września 2023 Czytaj
  • Podcast
Mobile trends
Konferencje
  • MT4E 2023
  • MTC 2023
  • MT4E 2022
  • MTC2022
  • MTC 2021
  • MTC 2020
Mobile Trends

Kategoria: Social media

Marketing

Influencer marketing, a kreowanie określonego wizerunki marki

Influencerzy to osoby publikujące różnoraki, angażujący content na platformach społecznościowych. Twórcy cieszący się zaufaniem swoich obserwatorów chętnie podejmują współprace marketingowe z markami. Influencerzy wywierają wpływ na...

Ikona zegara 24 lutego 2023 Czytaj
Raporty

Jak wygląda rynek aplikacji social media? Stan rynku mobile w...

Rynek aplikacji społecznościowych ciągle rośnie, choć pozostaje nieco homogeniczny. W 2022 roku widzieliśmy dalszy wzrost popularności tych aplikacji na całym świecie. Padła rekordowa liczba godzin, a...

Ikona zegara 20 stycznia 2023 Czytaj
Raporty

Taka jest sytuacja mobile w 2023. Makrotrendy na rynku aplikacji...

Dzisiejszy krajobraz konsumencki zdominowany jest przez aplikacje mobilne. Świat skupiony na smartfonach wciąż powoduje wzrosty na rynku mobile. Co więcej, korzystanie z aplikacji jest na najwyższym...

Ikona zegara 16 stycznia 2023 Czytaj
Marketing

Środowisko Google – pozyskaj nowych klientów

We współczesnych czasach technologia cyfrowa odgrywa istotną rolę. Internetowi giganci należą do ścisłej czołówki najzamożniejszych i najbardziej wpływowych przedsiębiorców na świecie. Jednym z nich jest Google....

Ikona zegara 5 stycznia 2023 Czytaj
Marketing

Jak będzie wyglądać mobile marketing w 2023 roku

Ogromne przywiązanie człowieka do smartfona powoduje, że dosyć łatwo jest wyeksponować reklamę jego użytkownikowi. Co więcej, dane jakie udostępniają o nas nasze urządzenia dają szerokie pole...

Ikona zegara 5 stycznia 2023 Czytaj
Marketing

Google Ads czy Facebook Ads – gdzie się reklamować?

Najtęższe umysły z agencji performance prześcigają się w prognozowaniu potencjalnych korzyści dla swoich klientów z reklamowania się w konkretnych kanałach dotarcia w digitalu. Choć tych możliwości...

Ikona zegara 28 grudnia 2022 Czytaj
Aplikacje

Znudził Ci się Tinder? Poznaj jego bliźniaka! – Co to...

Dotyka Cię istna kakofonia na Tinderze? Godziny przewijania profili, bez żadnego efektu? Ot co, kolejna para do kolekcji. Ale wiesz, że wiele zależy od Twojej inicjatywy,...

Ikona zegara 19 grudnia 2022 Czytaj
Marketing

Rynek reklamowy urósł o 10 proc. w I poł. 2022...

Pierwsza połowa tego roku była dość dynamiczna dla reklamodawców. Wydali oni ponad 3 mld zł! Badanie IAB AdEx wykazało, że dynamika wzrostu wyniosła ponad 10 proc....

Ikona zegara 13 grudnia 2022 Czytaj
Marketing

Czy wykorzystywanie plików z Internetu: filmów, grafiki, muzyki jest legalne?

Przez dynamiczny rozwój sieci, w ostatnim czasie coraz głośniej jest o teorii i praktyce prawa autorskiego. Internauci mają wątpliwości dotyczące legalności swoich działań. Każdy z nas...

Ikona zegara 10 listopada 2022 Czytaj
Marketing

Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? – Rekomendacje Prezesa...

Coraz większa aktywność polskich kanałów commentary oraz przybywająca ilość zgłaszanych naruszeń wobec influencerów w końcu pchnęły UOKiK do działania. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał...

Ikona zegara 9 listopada 2022 Czytaj
Social media

„Ptak został uwolniony” – Twitter pod kontrolą Elona Muska żąda...

Elon Musk ma za sobą całkiem intensywny okres. Wczoraj SpaceX wystrzeliło Falcon Heavy, czyli najpotężniejszą rakietę operacyjną na świecie, a kilka dni wcześniej Twitter na zawsze...

Ikona zegara 2 listopada 2022 Czytaj
Social media

Kampanie w serwisie LinkedIn by Sales Robots

LinkedIn to bardzo potężna strona internetowa, na której można spotkać najbardziej wpływowych decydentów i specjalistów w swoich branżach. To także świetne miejsce do pozyskiwania leadów za...

Ikona zegara 28 października 2022 Czytaj
youtube brandcast Social media

YouTube nową telewizją? – wnioski z YouTube Brandcast 2022

Na dzisiejszej konferencji Youtube Brandcast dowiedzieliśmy się nieco więcej o oglądaniu telewizji, tworzeniu spersonalizowanych reklam wideo oraz o social commerce na YouTube. Ten ostatni trend jest...

Ikona zegara 20 października 2022 Czytaj
Wywiady

Czym jest UX Writing, czyli o roli prostoty i inkluzywności...

Tworzenie treści to podstawa komunikacji, a ta jest fundamentem istnienia relacji. Bez nich społeczeństwo nie mogłoby istnieć, a przynajmniej w obecnie znanym nam kształcie. Anna Hołdyńska...

Ikona zegara 30 września 2022 Czytaj
Poprzednia 1 2 3 4 … 8 Następna

Najpopularniejsze

Popraw marketing aplikacji mobilnych! Jak wygląda data-driven z Mobсhannel.AI?

Czytaj

Sprawdź pełną agendę konferencji Mobile Trends for Experts!

Czytaj

Dostępność kognitywna, czyli co?

Czytaj

Czym jest grywalizacja? – Jak wykorzystać wiedzę o grach w marketingu

Czytaj

Oto Emma Twin – awatar, który pokazuje, jak wirtualne bliźniaki zwiększają innowacyjność służby zdrowia

Czytaj
Bądź na bieżąco zapisz się do naszego newslettera

Kliknięcie przycisku „Zapisz” oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (adres e-mail) w celu umożliwienia przesyłania mi newslettera, zawierającego również treści marketingowe partnerów Administratora Danych Osobowych. Administratorem danych jest ESCOLA S.A. z siedzibą w Warszawie (ul. Chłodna 22a/14, 00-891 Warszawa).

Czytaj więcej...

Escola
konferencja marketing biznes

Mobile trends

MobileTrends

  • Kontakt
  • Redakcja
  • Reklama
  • Polityka prywatności

Konferencje

  • MT4E 2023
  • MTC 2023
  • MT4E 2022
  • MTC2022
  • MTC 2021
  • MTC 2020

Social Media

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Platforma VOD