
Polacy wśród najwolniej kupujących w Internecie
Polacy coraz częściej kupują w sieci. Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce”, aż 56% internautów dokonało zakupu w sieci przynajmniej raz w przeciągu ostatnich miesięcy....
Polacy coraz częściej kupują w sieci. Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce”, aż 56% internautów dokonało zakupu w sieci przynajmniej raz w przeciągu ostatnich miesięcy....
Mobile Trends Conference już 7 i 8 marca w Krakowie. Konferencji tradycyjnie towarzyszy także prestiżowa Gala Mobile Trends Awards, podczas której najlepsze projekty i aplikacje mobilne...
Moduł do wykrywania nadużyć w zakresie rozliczeń świadczeń zdrowotnych, baza wiedzy oparta na zetabajtach danych, system wychwytujący próby przemytu, interaktywna mapa stanu kompetencji cyfrowych, aplikacja uszczelniająca...
Inteligentne systemy w przymierzalniach, elektroniczne metki czy systemy alokacji to tylko część z nowych technologii, które powoli opanowują świat mody. Wszystkie zostały opracowane po to, aby...
Posiadanie telefonu na kartę to przede wszystkim duża niezależność – to abonent decyduje kiedy i za jaką kwotę doładować konto, a także nie musi podpisywać wiążącej...
Dopiero co, Instagram wprowadził na rynek nową usługę IGTV, a już pojawiają się informacje, że podległa Facebookowi platforma planuje również uruchomienie własnej aplikacji zakupowej. Miałaby nazywać...
Coraz mniej dzieli nas od wyjątkowej edycji konferencji Mobile Trends poświęconej w pełni kanałowi mobile w e-handlu. Na uczestników czeka ponad 25 merytorycznych prelekcji popartych praktycznymi...
Smartfon w ręce klienta sklepu stacjonarnego to doskonała okazja do zaprezentowania mu spersonalizowanej oferty. A jak pokazuje raport przygotowany przez Salesforce, takie wizyty w sklepie, wspomagane...
Często bywają mylnie utożsamiane ze stronami internetowymi. Bierze się to z faktu, że je również otwieramy przy pomocy przeglądarek witryn. Całkowicie różnią się jednak zastosowaną technologią,...
Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie...
Konieczność posiadania mobilnej strony internetowej nikogo już nie dziwi. Jednak samo posiadanie takiej strony to nie wszystko. W badaniach przeprowadzonych przez firmę HubSpot 48% badanych wskazało...
Komunikacja marketingowa, wytwarzająca zaangażowane relacje z klientami, powinna być realizowana w sposób kompleksowy. Między innymi dlatego przedstawicielom różnych marek zaleca się stosowanie strategii omnichannel, w której...
1 marca 2018 roku po raz siódmy przyznano nagrody Mobile Trends Awards. Sprawdź, które rozwiązania wyprzedziły silną konkurencję i zasłużyły na miano najlepszych w poprzednim roku. Nagrody...
Duża konkurencja w e-commerce zmusza nas do korzystania z wielu rozwiązań, które przyciągną klientów i zwiększą sprzedaż. Codziennością stały się kreacje e-mail, które informują o rabatach...