
Zakupy przez urządzenia mobilne – Raport Gemius 2016
W roku 2016 zaobserwowano znaczny wzrost ilościowy transakcji dokonywanych przez urządzenia mobilne. Firmy na co dzień związane ze sprzedażą i obsługą zakupów w Internecie, muszą zatem...
W roku 2016 zaobserwowano znaczny wzrost ilościowy transakcji dokonywanych przez urządzenia mobilne. Firmy na co dzień związane ze sprzedażą i obsługą zakupów w Internecie, muszą zatem...
Niewątpliwie coraz większy wzrost popularności zakupów online za pomocą smartfonów czy tabletów jest rewolucją w branży mobilnej. Wzrost ten następuje w niezwykle szybkim tempie, a co...
Komunikacja za pomocą wiadomości SMS w dzisiejszym świecie, jak się okazuje podbija rynek w sposób znacznie szerszy niż wykorzystanie jej tylko do kontaktów biznesowych czy komunikowania...
Informacje na temat lokalizacji geograficznej użytkowników urządzeń mobilnych nie tylko wskazują na to, gdzie potencjalni klienci aktualnie są, ale przede wszystkim tworzą obraz tego, w...
Nie ulega wątpliwości, że branża mobilna jest aktualnie kluczowym kanałem komunikacji jeśli chodzi o transakcje biznesowe. Według danych Criteo urządzenia mobilne, w pierwszym kwartale roku 2016 były...
W rzeczywistości, w której nowe technologie dominują w wielu sferach naszego życia, konsumenci oczekują szybkich i prostych rozwiązań jeżeli chodzi o codzienne czynności. Poczynając od zamówienia...
Uber zapewnia, że dzięki ostatniej aktualizacji aplikacji dotarcie do wskazanej przez użytkownika lokalizacji stanie się o wiele szybsze. Będzie tak za sprawą możliwości zintegrowania aplikacji z...
Instagram w dosyć niesubtelny sposób upodabnia się ostatnimi czasy do Snapchata. Robi to jednak na tyle skutecznie, że jego Stories docierają już do 150 milionów użytkowników dziennie. Pięć miesięcy...
Naprzeciw wymaganiom rynku e-commerce wychodzi stworzona przez i-systems aplikacja mobilna, która wraz ze zmianami w sklepie internetowym, automatycznie aktualizuje wszystkie swoje dane, m.in. o produktach, promocjach,...
Według badania firmy Delloitte, na świąteczne zakupy wydamy w tym roku średnio około 1121 złotych, z czego około 489 złotych zostanie przeznaczone na prezenty. Blisko połowa Polaków planuje załatwić...
Aplikacje mobilne największych sieci spożywczych nie cieszą się zbytnią popularnością wśród polskich użytkowników – podaje agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile. Częściej odwiedzają oni mobilne strony internetowe takich sklepów....
W pierwszych latach działalności wielkie serwisy społecznościowe i startupy zwykle nie przynoszą swoim twórcom równie ogromnych pieniędzy. Wystarczy spojrzeć chociażby na sytuację odnoszącego rokroczne straty Ubera czy Twittera, który ostatecznie...
Jeszcze parę lat temu smartfony nie wydawały się platformą odpowiednią do robienia zakupów. Tymczasem rynek sam dostosowuje się do ich wymagań i możliwości. Według raportu Crtiteo...
Pod nieco tajemniczą nazwą „Conversational shopping search” kryje się nowe rozszerzenie do funkcji wyszukiwania głosowego, nad którym pracuje firma Google. Ma ono w szczególnym stopniu skupiać się...