
Marketing mobilny w 14 liczbach
Rynek coraz szybciej dostosowuje się do mobilnych trendów, a firmy zakorzenione jeszcze w erze komputerów stacjonarnych budzą się z letargu, wypuszczając własne aplikacje mobilne i projektując...
Rynek coraz szybciej dostosowuje się do mobilnych trendów, a firmy zakorzenione jeszcze w erze komputerów stacjonarnych budzą się z letargu, wypuszczając własne aplikacje mobilne i projektując...
Tablety, smart telewizory czy urządzenia typu smartwatch z miesiąca na miesiąc coraz bardziej dominują rynek. Ich pozycja względem telefonów robi się coraz silniejsza. Oznacza to, że...
Istnieje wiele wskaźników, na podstawie których Google decyduje o miejscu w rankingu stron swojej wyszukiwarki. Jednymi z najważniejszych są wskaźniki SEO, jednak najbardziej wartościowym czynnikiem, który...
Rynek aplikacji mobilnych coraz bardziej się rozrasta a co za tym idzie, konkurencja w tej materii jest coraz mocniejsza. Jaki jest zatem przepis na sukces? Pozyskanie...
Newslettery często potrafią zaśmiecić elektroniczną skrzynkę pocztową, ale czasem stanowią dla użytkowników ważne źródło informacji. Firma, która chce skorzystać z takiego sposobu promocji, potrzebuje jednak danych osobowych klientów,...
Jeśli tutaj dotarłeś, to zapewne jesteś osobą, która została w swojej organizacji wyznaczona do wdrożenia produktu mobilnego – tak jeden z rozdziałów swojej książki rozpoczyna Marcin...
Mobile na dobre rozgościło się w naszym życiu codziennym, stając się towarzyszem niemal każdego człowieka. W związku z tym faktem rynek smartfonów i tabletów ulega powoli...
Głębokie linkowanie, czyli z angielskiego deep linking to temat, który staje się coraz bardziej „na czasie”. Z pewnością jest to krok, który warto podjąć w trosce...
Jak każdy większość z nas wie, stworzenie aplikacji i wprowadzenie jej do sklepu to dopiero początek. Nawet duża liczba pobrań nie świadczy jeszcze o sukcesie, bowiem...
RWD to coraz częściej stosowane rozwiązanie, jeśli chodzi o projektowanie stron z myślą o urządzeniach mobilnych. Zwłaszcza w świetle ostatnich zmian pozycjonowania Google, które przestało pozycjonować...
29 kwietnia 2015 roku w Warszawie odbył się IAB Expert Panel #12 na temat potencjału rozwoju rynku mobile w Polsce. Na początku zaprezentowano skrót raportu, jaki...
Responsive Web Design odgrywa coraz większą rolę w projektowaniu stron, które będą dobrze wyglądać zarówno na komputerach, jak i smartfonach. RWD to nie tylko lubiane, estetyczne...
Jak wiadomo, rynek płatności mobilnych rozwija się coraz prężniej. Podczas niedawnego Mobile World Congress 2015 w Barcelonie przedstawiono kolejne platformy służące do dokonywania m-płatności. Wiele osób...
PayPal wraz z Ipsos przygotowali raport dotyczący stanu e-commerce i m-commerce na świecie, w tym również w Polsce. Okazuje się, iż w przypadku Polski tempo wzrostu...