
Raport: Smartfony umacniają swoją pozycję w świecie zakupów
Jeszcze parę lat temu smartfony nie wydawały się platformą odpowiednią do robienia zakupów. Tymczasem rynek sam dostosowuje się do ich wymagań i możliwości. Według raportu Crtiteo...
Jeszcze parę lat temu smartfony nie wydawały się platformą odpowiednią do robienia zakupów. Tymczasem rynek sam dostosowuje się do ich wymagań i możliwości. Według raportu Crtiteo...
Pod nieco tajemniczą nazwą „Conversational shopping search” kryje się nowe rozszerzenie do funkcji wyszukiwania głosowego, nad którym pracuje firma Google. Ma ono w szczególnym stopniu skupiać się...
Jak do tej pory najpopularniejszą usługą płatności mobilnej na świecie pozostaje Apple Pay z 12 milionami użytkowników miesięcznie na koncie (wg. szacunków Crone Consulting LLC). Na...
Zarządzanie projektami opiera się w dużej mierze na monitorowaniu statystyk i wykorzystywaniu ich w strategii rozwoju. W sposób szczególny tyczy się to rynku urządzeń przenośnych. W związku...
Video oglądane na smartfonie to dzisiaj standard. Stąd większość naszych sprzętów mobilnych od początku wyposażona jest w aplikację Youtube, a wydawcy reklam coraz częściej starają się dostosować...
Popularny pogląd sugeruje, że liczba odwiedzających, którzy przeglądają twoją stronę pobieżnie, plasuje się pomiędzy 30 a 50 procentami wszystkich odwiedzających. To niewątpliwie niezbyt optymistyczne dane. Jednak,...
Dogadzanie reklamodawcom i branży e-commerce to ostatnio domena działań Facebooka. Rzecz jasna w prasowych komunikatach właściciele portalu zaznaczają, że zmiany mają przynieść poprawę relacji na linii...
Swego czasu Google zaproponowało sprzedawcom internetowym nowy sposób na zwiększenie sprzedaży produktów i zaangażowania użytkowników. To funkcjonalność pozwalająca na umieszczanie przy reklamach AdWords (w wynikach wyszukiwania),...
Pinterest od 2010 roku służy internautom jako wirtualna tablica korkowa, na której mogą dzielić się znaleziskami z najróżniejszych zakamarków sieci. Jak każdy serwis społecznościowy tak i ten, można w...
Szacunkowo z serwisu YouTube korzysta około miliarda użytkowników. Co minutę na serwery internetowego giganta trafia 300 godzin filmów, a połowa ich wyświetleń generowana jest na urządzeniach...
Agencje reklamowe coraz częściej używają technologii, aby trafić do użytkowników, którzy mają dostęp do wielu urządzeń: zarówno mobilnych, jak i stacjonarnych. Celem jest trafienie do użytkownika...
Rynek coraz szybciej dostosowuje się do mobilnych trendów, a firmy zakorzenione jeszcze w erze komputerów stacjonarnych budzą się z letargu, wypuszczając własne aplikacje mobilne i projektując...
Tablety, smart telewizory czy urządzenia typu smartwatch z miesiąca na miesiąc coraz bardziej dominują rynek. Ich pozycja względem telefonów robi się coraz silniejsza. Oznacza to, że...
Istnieje wiele wskaźników, na podstawie których Google decyduje o miejscu w rankingu stron swojej wyszukiwarki. Jednymi z najważniejszych są wskaźniki SEO, jednak najbardziej wartościowym czynnikiem, który...